Og³oszenie z dnia 2022-10-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00311410/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
- 2022/BZP 00433290/01 - Wynik z dnia 2022-11-10
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pieluchomajtek dla dzieci i doros³ych na potrzeby Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Krapkowickie Centrum zdrowia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160213499
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Os.XXX lecia 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Krapkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-303
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kcz.krapkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kcz.krapkowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Spó³ka prawa handlowego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieluchomajtek dla dzieci i doros³ych na potrzeby Krapkowickiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e44938e0-493d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00391180
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://kczkrapkowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zak³adce: Regulacje i procedury procesu zakupowego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 23/X/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchomajtki dla dzieci, szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchomajtki dla doros³ych, szczegó³owo opisane w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33770000-8 - Artyku³y higieniczne z papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Deklaracja zgodno¶ci z za³±cznikami (je¿eli produkt nie jest wyrobem medycznym – inny dokument dopuszczaj±cy przedmiot zamówienia do obrotu),2) Oryginalne ulotki producenta, katalogi, ulotki o produkcie, karty danych technicznych w jêzyku polskim potwierdzaj±ce wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia. Ka¿d± ze stron katalogowych nale¿y opisaæ, której czê¶ci i pozycji dotyczy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1)Deklaracja zgodno¶ci z za³±cznikami (je¿eli produkt nie jest wyrobem medycznym – inny dokument dopuszczaj±cy przedmiot zamówienia do obrotu),2) Oryginalne ulotki producenta, katalogi, ulotki o produkcie, karty danych technicznych w jêzyku polskim potwierdzaj±ce wymagane parametry oferowanego przedmiotu zamówienia.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. formularz ofertowy stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ.2. formularz cenowy stanowi±cy za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór okre¶la Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnieñ do podpisania oferty ci±¿y na Wykonawcy. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia, je¶li Zamawiaj±cy posiada dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy lub mo¿e je uzyskaæ pomoc± bezp³atnych i ogólnie dostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. 2021 r. poz. 670).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia nastêpuj±cych zmian do umowy:a) w przypadku braku (niedostêpno¶ci) produktu na rynku, wycofania z obrotu, wstrzymania lub zakoñczenia produkcji, lub wydania stosownej decyzji urzêdowej, co musi byæ udokumentowane przez Wykonawcê np. pismem producenta, Wykonawca zobowi±zany jest, po uzyskaniu zgody Zamawiaj±cego, dostarczyæ zamawiany asortyment wystêpuj±cy pod inn± nazw± handlow± (odpowiednik) o takim samym sk³adzie, postaci, ilo¶ci i przeznaczeniu, w cenie zagwarantowanej w umowie,
b) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wprowadzenia do obrotu lub zaproponowania przez Wykonawcê nowego produktu, odpowiadaj±cemu produktowi bêd±cemu przedmiotem zamówienia, pod warunkiem, ¿e nowy produkt spe³nia minimum wszystkie wymagania produktu objêtego ofert± w zakresie jego zgodno¶ci z SWZ i nie powoduje zwiêkszenia ceny ofertowej – co wykonawca powinien szczegó³owo udokumentowaæ,
c) aktualizacji rozwi±zañ ze wzglêdu na postêp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu asortymentu), zmiana nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny oraz obni¿enia parametrów technicznych, jako¶ciowych i innych wynikaj±cych z oferty na podstawie której by³ dokonany wybór Wykonawcy.
d) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-21 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://kcz-krapkowice.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-19
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SR.272.d.02.2025.MD Zakup z sukcesywnymi dostawami pieluchomajtek i innych wyrobów medycznych (pieluchy i wk³ady anatomiczne, majtki ch³onne) na potrzeby mieszkañców DPS "MORS" w Stegnie.
- Zakup i monta¿ wyposa¿enia do Publicznego ¯³obka w Borowiu
wiêcej: Artyku³y higieniczne z papieru »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.