Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356731/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa szaletów miejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943409100
1.5.8.) Numer faksu: 943409196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7bf2406-2403-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa szaletów miejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7bf2406-2403-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391253
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056262/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Obsługa szaletów miejskich.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356731
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.261.17.2024.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 179166,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje Obsługę szaletów miejskich zlokalizowanych w Koszalinie, przy ulicy:
a) Młyńskiej,
b) Połtawskiej,
c) Alei Armii Krajowej, ( przejście podziemne)
d) Rynek Staromiejski 14
e) Księdza Biskupa Czesława Domina
i swym zakresem obejmuje w szczególności:
1) zapewnienie na terenie każdego szaletu co najmniej jednej osoby do obsługi, która będzie utrzymywać porządek przed szaletem oraz wewnątrz szaletu w całym okresie jego działania a wywóz śmieci należy wykonywać na koszt własny.
2) wykonanie Przedmiotu Umowy należycie, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą, w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników lokali;
3) jest zobowiązany do zapewnienia otwarcia szaletów w trakcie trwania Umowy:
a) w okresie od dnia 01 lipca do 31 października:
- od poniedziałku do piątku od godziny 09:00 do godziny 18:00;
- w soboty, niedziele i Święta od godziny 10:00 do godziny 18:00;
b) w okresie od dnia 01 listopada do 31 grudnia:
- od poniedziałku do piątku od godziny 10:00 do godziny 18:00;
- w soboty, niedziele i Święta od godziny 10:00 do godziny 16:00;
Wydłużenie godzin otwarcia szaletu znajdującego się w rejonie organizowanych imprez plenerowych nastąpi na pisemne wezwanie Zamawiającego, bez naliczania dodatkowego wynagrodzenia.
4) zapewnienie obsługi szaletów, wyposażenie ich w środki i sprzęt do utrzymania czystości w tym środki do dezynfekcji oraz papier toaletowy i ręczniki papierowe, mydło w płynie niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy;
5) jest zobowiązany używać lokal z należytą starannością, zgodnie z ich przeznaczeniem;
6) jest zobowiązany dbać o wygląd estetyczny lokali oraz codzienne utrzymanie czystości pomieszczeń i urządzeń sanitarnych zgodnie z formularzem kontroli szaletu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej umowy.
7) do codziennego sprawdzania drożności kanalizacji i działania instalacji wody (np. brak przecieków, itp.)
8) jest zobowiązany sprzątać i utrzymywać porządek w pasie przyległym do lokali tj. przed wejściem do szaletu oraz na zapleczu;
9) dokonanie rozliczeń wykonania Przedmiotu Umowy zgodnie z Umową;
10) wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowymi oraz sanitarno-epidemiologicznymi.
11) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ i Załączniku nr 3 do Umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJK Artur Jatseiko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385316472
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 42
7.3.4) Miejscowość: Koszalin
7.3.5) Kod pocztowy: 75-021
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-07-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń budynku biurowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Białogardzie.
- Dostawa znaków drogowych pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego dla RDW w Koszalinie
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych (RDW Chojna)
- Świadczenie usług pocztowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie i Rejonów Dróg Wojewódzkich
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynku OD w Choszcznie, Baczyn 4
- Świadczenie całodob., czasow. schronienia wraz z usł. opiek. oraz usł. ukier. na wzmacn. aktyw. społ., w miarę możliw. wyjście z bezdomn. i uzysk. samodz. życ. na rzecz os. bezdomnych-cz. IV
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Garwolin
- Opróżnianie koszy ulicznych oraz koszy na psie odchody zlokalizowanych na terenie Miasta Piastowa
- Wykonanie kompleksowej usługi w zakresie sprzątania budynku administracyjno-biurowego oraz terenu zewnętrznego przy ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń/awarii w bud. i nieruch. w zasobie SP, w gospod. ZMSP zlokalizowanych na terenie Os. Akademickiego Przyjaźń w W-wie, w zakresie branży ogólnobudowlanej w roku 2025.
- "Ustawienie i serwis przenośnych kabin sanitarnych na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki"
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz całoroczne utrzymanie przystanków i miejsc przystankowych na terenie Gminy Kobylnica w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.