Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00346324/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00356346/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa gospodarki wodnej w Gminie Ujazd etap II oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Ujeździe osiedle Goj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ujazd
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sławięcicka
1.5.2.) Miejscowość: Ujazd
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-143
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 404 87 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ujazd.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ujazd.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa gospodarki wodnej w Gminie Ujazd etap II oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Ujeździe osiedle Goj2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b51b1361-35e4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037125/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Poprawa gospodarki wodnej w Gminie ujazd etap II oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Ujeździe, osiedle Goj
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie dofinansowane z „Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346324
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GT.271.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2697920,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Do wykonania jest zadanie inwestycyjne pn.: „Poprawa gospodarki wodnej w Gminie Ujazd etap II oraz budowa kanalizacji sanitarnej w Ujeździe osiedle Goj”.
Zadanie realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
Zaprojektowanie na podstawie PFU a następnie wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową. Zakres jaki wykonawca zobowiązany będzie zaprojektować a następnie wykonać to:
A. Ujazd
Zaprojektowanie i wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w Ujeździe osiedle Goj
B. Sieroniowice
Wykonanie operatu wodno-prawnego dla ujęcia wody w Sieroniowicach na podstawie istniejącej dokumentacji hydrogeologicznej oraz zatwierdzonych nowych zasobach i uzyskaniu nowego pozwolenia wodnoprawnego dla ujęcia wody w miejscowości Sieroniowice uwzględniając nowo odwierconą studnię nr. 3
Wykonanie uzbrojenia nowo odwierconej studni nr. 3 w obudowę, pompę wraz z orurowaniem oraz włączeniem jej do eksploatacji w miejscowości Sieroniowice
Wykonanie dokumentacji na likwidację studni wodociągowej w Sieroniowicach nr. 1 wraz z jej likwidacją
Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy stacji wodociągowej polegającej na likwidacji istniejących stalowych zbiorników wody czystej wykonanych w 1976 roku
Zaprojektowanie i wykonanie zbiornika wody czystej o pojemności 500 m3
Zaprojektowanie i wykonanie stałej dezynfekcji wody roztworem podchlorynu sodu
Zaprojektowanie i wykonanie przyłączenia stacji wodociągowej do kanalizacji sanitarnej wraz rozbudową stacji o węzeł sanitarny dla pracowników
C. Olszowa
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w Olszowej osiedle Janków polegająca na:
likwidacji istniejącej azbestowej z lat 60-tych ubiegłego stulecia sieci wodociągowej
zaprojektowanie i wykonanie nowej sieci wodociągowej wraz z przyłączami
Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie Funkcjonalno-Usługowym zwanym dalej PFU i opisie przedmiotu zamówienia zwanym dalej OPZ stanowiącym zał. nr 11, PPU i SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3296400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3296400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3296400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Plada Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1990110336
7.3.3) Ulica: Ozimska 17
7.3.4) Miejscowość: Chrząstowice
7.3.5) Kod pocztowy: 46-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3296400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI UJAZD
więcej: przetargi UJAZD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.