Og³oszenie z dnia 2023-09-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00429128/01 - Wynik z dnia 2023-10-05
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa chromatografu gazowego z detektorem mas typu pojedynczy kwadrupol z autosamplerem próbek ciek³ych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 6431935
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.wachnikowska@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uph.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa chromatografu gazowego z detektorem mas typu pojedynczy kwadrupol z autosamplerem próbek ciek³ych
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b371267-5136-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00391286
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00313530/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.6 Dostawa chromatografu gazowego sprzê¿onego z detektorem mas dla Instytutu Nauk Chemicznych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://uph-edu.logintrade.net/.3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uph-edu.logintrade.net/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, rejestracja na Platformie, w tym z³o¿enie oferty w formie elektronicznej:
7. Rekomendowane przegl±darki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11;
b) Google Chrome 31;
c) Mozilla Firefox 26;
d) Opera 18.
8. Pozosta³e wymagania techniczne:
a) dostêp do sieci Internet;
b) obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax;
c) w³±czona obs³uga JavaScript;
d) zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Leader;
f) zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
9. Rekomendowane formaty przesy³anych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
10. Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych.
Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c niezalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê Przetargow±.
11. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
12. UWAGA! W razie wyst±pienia jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt z dzia³em Helpdesk Logintrade +48 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net.
13. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Uniwersytet Przyrodniczo - Humanistyczny w Siedlcach, z siedzib± w Siedlcach (08-110) przy ul. Konarskiego 2, reprezentowany przez Rektora;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: roman.sikorski@uph.edu.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym z mo¿liwo¶ci± negocjacji;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
d) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne
z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.290.79.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa chromatografu gazowego z detektorem mas typu pojedynczy kwadrupol z autosamplerem próbek ciek³ych
do Instytutu Nauk Chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie chromatografu wskazanego w ust. 1 do siedziby Zamawiaj±cego na terenie miasta Siedlce. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie:
1) uzgodnienie terminu dostawy,
2) wywiezienie i utylizacja opakowañ, o ile Zamawiaj±cy nie postanowi inaczej. Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku przechowywania oryginalnych opakowañ po dostarczonym przedmiocie umowy. Gwarancja nie mo¿e byæ uzale¿niona od posiadania oryginalnych opakowañ;
3) dostarczenie (transport, wniesienie) przedmiotu zamówienia do Instytutu Nauk Chemicznych Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach ul. 3 go maja 54, w Siedlcach;
4) przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiaj±cego z zakresu obs³ugi (w tym utrzymania czysto¶ci) elementów wyposa¿enia.
5)Instalacja sprzêtu
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38432210-7 - Chromatografy gazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
Cena (C) - waga kryterium 60 %;
Spektrometr mas z ochron± kwadrupola przed zanieczyszczeniami z zastosowaniem prêtów wstêpnych niewymagaj±cych grzania 5%
Maksymalna szybko¶æ zmiany temperatury pieca chromatograficznego 10%
Maksymalna temperatura dozownika split/splitless 10%
Uk³ad pró¿niowy wyposa¿ony w pompê turbomolekularn± o wydajno¶ci 5%
¬ród³o pracuj±ce w zakresie przynajmniej 10-150eV 10%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
a) Cena (C) - waga 60 %
cena najni¿sza brutto*
C = --------------------------------------------- x 60 pkt
cena oferty ocenianej brutto
* spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu Ofertowym.
Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.
Kryteria jako¶ciowe
T Parametr po¿±dany Ocena
T1 Spektrometr mas z ochron± kwadrupola przed zanieczyszczeniami z zastosowaniem prêtów wstêpnych niewymagaj±cych grzania NIE 0 pkt
TAK 5 pkt
T2 Maksymalna szybko¶æ zmiany temperatury pieca chromatograficznego do 200°C 0 pkt
powy¿ej 200°C 10 pkt
T3 Maksymalna temperatura dozownika split/splitless do 400°C 0 pkt
powy¿ej 400°C 10 pkt
T4 Uk³ad pró¿niowy wyposa¿ony w pompê turbomolekularn± o wydajno¶ci do 340 L/s dla He 0 pkt
powy¿ej 340 L/s dla He5 pkt
T5
¬ród³o pracuj±ce w zakresie przynajmniej 10-150eV do 150eV 0 pkt
powy¿ej 150eV 10 pkt
2. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który zaoferuje najni¿sz± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz najkrótszy termin dostawy
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
4. Zamawiaj±cy poprawia w ofercie:
- oczywiste omy³ki pisarskie, w szczególno¶ci:
a) widoczn± myln± pisowniê wyrazu,
b) ewidentny b³±d gramatyczny,
c) niezamierzone opuszczenie wyrazu lub jego czê¶ci,
d) ewidentny b³±d rzeczowy,
- oczywiste omy³ki rachunkowe, z uwzglêdnieniem konsekwencji rachunkowych dokonywanych poprawek.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Spektrometr mas z ochron± kwadrupola przed zanieczyszczeniami z zastosowaniem prêtów wstêpnych niewymagaj±cych grzania
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalna szybko¶æ zmiany temperatury pieca chromatograficznego
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalna temperatura dozownika split/splitless
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Uk³ad pró¿niowy wyposa¿ony w pompê turbomolekularn± o wydajno¶ci
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: ¬ród³o pracuj±ce w zakresie przynajmniej 10-150eV
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± ubiegaæ siê wspólnie o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o zamówienie, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w po¬stêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 musi byæ do³±czone do oferty w formie orygina³u podpisanego przez uprawnionych, w ¶wietle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonaw¬ców, lub mieæ postaæ aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. Z tre¶ci pe³nomocnictwa winno wynikaæ, i¿ dotyczy ono udzia³u w niniejszym postêpowaniu, a jego okres wa¿no¶ci obejmowaæ musi niniejsze postêpowanie.
4. Je¶li oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana,
Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Prawa i obowi±zki wynikaj±ce z niniejszej umowy nie mog± byæ przeniesione przez Wykonawcê na osoby trzecie bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiaj±cego.2. W oparciu o art. 455 ust. 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê postanowieñ niniejszej umowy, w razie:
1) zmiany modelu chromatografu lub jego czê¶ci, z zastrze¿eniem, i¿ zmiana ta nast±pi wy³±cznie w przypadku, gdy model zosta³ wycofany z dystrybucji i zosta³ zast±piony modelem nale¿±cym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który zosta³ udoskonalony albo dodatkowo wyposa¿ony, z zastrze¿eniem, ¿e cena nie ulegnie zmianie;
2) zmiany obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego (zmiana umowy w opisanym zakresie nie bêdzie skutkowaæ zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy);
3) z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego i Wykonawcy, polegaj±cych w szczególno¶ci na wyczerpaniu stanów magazynowych, powoduj±cych, i¿ niemo¿liwa jest dostawa przez Wykonawcê, dopuszcza siê zmianê modelu chromatografu zadeklarowanej w ofercie na inny, o parametrach technicznych nie gorszych ni¿ wskazane w ofercie Wykonawcy.
4) zmiany terminu realizacji z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy
3. Zmiana niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. W przypadku sporu miêdzy postanowieniami niniejszej umowy, a za³±czonymi
dokumentami, postanowienia niniejszej umowy posiadaj± pierwszeñstwo w zakresie, w jakim umowa jest w stanie to okre¶liæ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://uph-edu.logintrade.net/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-19
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Roboty budowlane zwi±zane z wykonaniem budynku poczwórnej kancelarii le¶niczego- Nadle¶nictwo Przasnysz - powtórzenie 2
- Poprawa diagnostyki obrazowej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. ¶w. Jana Paw³a II w Siedlcach Sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie letniego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarz±dzanym przez Zarz±d Powiatu w Siedlcach z podzia³em na czê¶ci
- Us³uga konserwacji, przegl±du i naprawy drobnego sprzêtu AGD oraz sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego
- Us³ugi inspektora ochrony radiologicznej w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. ¶w. Jana Paw³a II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Dostawa komputerów medycznych dla Bloku Operacyjnego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. ¶w. Jana Paw³a II w Siedlcach.
wiêcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.