Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00350390/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
- 2023/BZP 00361232/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2022/2023”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710374461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 67/4
1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kloczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0500a196-34f6-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2022/2023”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0500a196-34f6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391296
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00266908/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów żywnościowych do stołówek szkolnych w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.4.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek w placówkach oświatowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Kłoczew:
2 Szkoła Podstawowa im. Orła Białego z oddziałami przedszkolnymi w Czernicu, Czernic 95,
08-550 Kłoczew;
3 Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza z oddziałami przedszkolnymi
w Goździe, Gózd 109A, 08-550 Kłoczew;
4 Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów z oddziałami przedszkolnymi
w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew;
5 Przedszkole Samorządowe w Kłoczewie, ul. Długa 69, 08-550 Kłoczew.
6 Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych takich jak: Mrożonki i ryby.
7 Szczegółowy zakres zamówienia określony jest w Załączniku nr 1 do SWZ – Formularz asortymentowo-cenowy.
8 Podane w Załączniku nr 1 do SWZ ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczne ilości zamawianych produktów będą wynikać z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zmniejszenie ilości zamówionych produktów nie spowoduje obniżenia wartości zamówienia o więcej niż 50% zaoferowanej kwoty. Nie wyczerpanie kwoty umownej w okresie obowiązywania umowy pozostaje bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych ze strony Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112938,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112938,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia Mrożonek Art. Spożywczych Daniel Owczarczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162621291
7.3.3) Ulica: ul. Swatowska 1
7.3.4) Miejscowość: Ryki
7.3.5) Kod pocztowy: 08-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtownia Mrożonek i Artykułów Spożywczych Daniel Owczarczyk
jakie przetargi wygrała firma
Hurtownia Mrożonek i Artykułów Spożywczych Daniel Owczarczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11293880 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Zespołu Szkół Mistrzostwa Sportowego w Chorzowie, ul. Harcerska 2 - II/2024
- SUKCESYWNE DOSTAWY MIĘSA WIEPRZOWEGO, WOŁOWEGO, DROBIOWEGO, PRODUKTÓW MIĘSNYCH I WĘDLIN NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W NOWYCH BIELICACH NA 2025 ROK
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół Rzemieślniczych w Szczecinie w podziale na części.
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej na rok 2025.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich na rok 2025
- Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Żydowie na 2025 rok
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.