Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00324325/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT EKONOMIKI ROLNICTWA I GOSPODARKI ŻYWNOŚCIOWEJ - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000080499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-002
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225054518
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ierigz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowo-badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Stałe sprzątanie pomieszczeń biurowych i powierzchni ogólnodostępnej w IERIGŻ-PIB2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f45485b-1284-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391299
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałego utrzymania czystości w budynkach Instytutu Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej – Państwowego Instytutu Badawczego.
a) Powierzchnia do sprzątania w budynkach kształtuje się następująco:
ul. Świętokrzyska 20 2 066,10 m2
ul. Szkolna 2/4 2 976,19 m2
Pl. Dąbrowskiego 3 170,27 m2
ul. Jasna 15 213,26 m2
Powierzchnia biurowa ogółem 5 425,82 m2
Powierzchnia do stałego sprzątania w okresie realizacji zamówienia może ulegać zmianom zarówno powyżej, jak i poniżej ilości wymienionej w pkt 1 lit. a) w przypadku zmiany powierzchni Zamawiający poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem.
2. Charakterystyka obiektów i zakres stałego sprzątania:
a) Budynek biurowy przy ul. Świętokrzyskiej 20 – 8 kondygnacyjny. Zakres prac obejmuje sprzątanie: powierzchni biurowej usytuowanej na parterze, I i II piętrze, sprzątanie sal konferencyjnych oraz powierzchni ogólnodostępnej w całym budynku (na kondygnacjach od piwnicy do V piętra - korytarze, klatki schodowe, holl, pomieszczenia sanitarne, windy) i tablice informacyjne przed wejściem do budynku.
b) Budynek biurowy przy ul. Szkolnej 2/4 – 6 kondygnacyjny. Zakres prac obejmuje sprzątanie: powierzchni biurowej i ogólnodostępnej na parterze, I, II, III i IV piętrze wraz z ciągami komunikacyjnymi, pomieszczeń bibliotecznych i sal konferencyjnych, ciągu komunikacyjnego, pomieszczeń sanitarnych, pomieszczeń magazynowych w piwnicy i tablice informacyjne przed wejściem do budynku.
c) Budynek biurowy – Pl. Dąbrowskiego 3 - 5 kondygnacyjny. Zakres prac obejmuje sprzątanie na parterze i I piętrze wyłącznie powierzchni ogólnodostępnej (korytarze, klatka schodowa, holl, pomieszczenia sanitarne, schody) i tablice informacyjne przed wejściem do budynku.
d) Budynek biurowy – ul. Jasna 15 – 5 kondygnacyjny. Zakres prac obejmuje sprzątanie pomieszczenia portierni i powierzchni ogólnodostępnej (ciąg komunikacyjny, schody, winda, pomieszczenie sanitarne i korytarz w piwnicy) oraz tablice informacyjne przed wejściem do budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 383073,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1175574,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 383073,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BKAGRUP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242942412
7.3.3) Ulica: Leśniewska 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-582
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 383073,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- "Utrzymanie zbiorników wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim (2 miesiące)" w podziale na 5 części
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w obiekcie Akademii Wymiaru Sprawiedliwości zlokalizowanym w Zakopanem (II postępowanie) - nr sprawy 40/zp/24
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania w obiektach Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.