Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292972/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00300907/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa podstawowych materiałów medycznych (DFP.271.59.2024.KK)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 424 78 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kkowalczyk@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9139921.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa podstawowych materiałów medycznych (DFP.271.59.2024.KK)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80015266-fe21-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007586/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Materiały medyczne podstawowego użytku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DFP.271.59.2024.KK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 700000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368055,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Łącznik luer-lock - 120 000 sztuk2. Przyrząd do przygotowywania i pobierania leków - 60 000 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 162222,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przyrząd do przetaczania krwi i preparatów krwi- 40 000 sztuk2 Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych - 490 000 sztuk
4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 205833,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 1:
Postępowanie zostało unieważnione.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne: cena oferty najkorzystniejszej w zakresie części 1 (Wykonawcy: KD Medical Polska Sp. z o.o. ul. Legionów 192b, 43-502 Czechowice-Dziedzice) tj. 186 600,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 175 200,00 zł; a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205200,00 PLN
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 2:
Postępowanie zostało unieważnione.
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych
Uzasadnienie faktyczne: cena oferty najkorzystniejszej w zakresie części 2 (Wykonawcy: J.CHODACKI, A.MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA, UL.PRZEMYSŁOWA 4A, 59-300 LUBIN) tj. 273 700,00 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 222 300,00 zł; a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 660700,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu przy ul. Pielęgniarek - etap I, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni związanych z wykonaniem zadania pn.: "Budowa parku przy zbiegu ulic Składowej i Łokietka" , dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Dostawa urządzeń i materiałów montażowych i wykonanie instalacji klimatyzacji w budynkach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie oraz Urzędu Skarbowego w Bochni z podziałem na części
- Dostawa foteli i mebli biurowych dla jednostek Politechniki Krakowskiej.
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 8 PAKIETÓW - MATERIAŁY SZEWNE
- Usługi serwisu i konserwacji instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji Część 2: Budynki Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Przy Rondzie 7, pawilon K, pawilony A, B, C, D, E ul. Przy Rondzie 6
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawała materiałów do zabiegów bariatrycznych - powtórka
- ZP-2200-30/24 DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH, JEDNORAZOWEGO I WIELORAZOWEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Dostawa wyrobów medycznych i płynów infuzyjnych
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
- 53.24 Sprzedaż i dostawa obłożeń pola operacyjnego oraz jednorazowych fartuchów chirurgicznych do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.