Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00334349/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej SA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Solny 14
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-062
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@araw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: araw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-94d2101c-1423-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Akcyjna prawa handlowego, którymi akcjonariuszami są Gmina Wrocław i inne gminy aglomeracji wrocławskiej.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94d2101c-1423-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00333168/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00334349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/01/2024/ARAWSA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 934440,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiający zamówi u Wykonawcy wydruk biuletynu wroclaw.pl w liczbie do 26 (słownie: dwudziestu sześciu) numerów w ramach 13 (słownie: trzynastu) możliwości.
Możliwości zostały opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Rozdział 3: Opis przedmiotu zamówienia).
2. Każdy numer biuletynu zawiera ISSN.
3. W ramach umowy Zamawiający zamówi:
a) minimalnie 5% wartości brutto umowy,
b) maksymalnie 100% wartości brutto umowy.
4. Specyfikacja techniczna:
a) zadruk dwustronny kolorowy (CMYK 4/4),
b) format bazowy: szerokość 280 mm i wysokości 345 mm. (+/- 10mm),
c) minimalna gramatura to 40 gram/m2,
d) papier wykorzystywany do druku biuletynu musi pochodzić co najmniej w 50% z recyklingu (aspekt środowiskowy).
5. Istnieje możliwość zmiany formatu bazowego wydruku numeru biuletynu za zgodą obu Stron, o ile Wykonawca posiada
warunki techniczne do wykonania wydruku w innym formacie niż zadeklarowany format bazowy. Wszystkie zmiany musza
uzyskać akceptację Zamawiającego.
6. Każdy egzemplarz biuletynu musi spełniać wymogi specyfikacji technicznej wskazanej w przedmiocie zamówienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 812376,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 812376,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 812376,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wyborcza Sp. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521 – 403 – 30 – 11
7.3.3) Ulica: ul. Czerska 8/10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 812376,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynku AGRO Obiekt Hotelowy przy ul. Zwycięskiej 4 w Dolnośląskim Ośrodku Doradztwa Rolniczego
- Usługa organizacji wycieczek jednodniowych dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli Gminy Wrocław - w podziale na 3 zadania
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych na podstawie umów ramowych z podziałem na 4 części dla Grupy Badawczej Funkcjonalnych Makrocząsteczek
- Dostawa fabrycznie nowych pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dodatkowych w wybranych przedszkolach gminy Wrocław (wraz z montażem dla wybranego asortymentu) - w podziale na 4 zadania
- Dostawa testów i odczynników do analizy przeciwciał anty-HLA i anty- MICA oraz zestawów do oznaczania antygenów HLA metodą Real Time PCR
- "Brochowskie Skwery - zadbane i odnowione - etap 3 - zadanie nr 2 zieleniec przy skrzyżowaniu ul. Centralnej i Węgierskiej" realizowany w ramach programu Zielona Rewolucja
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku i oprawy 3 tytułów książek w twardej oprawie.
- Wykonywanie usług drukowania na potrzeby Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu.
- Wykonanie usługi poligraficznej wraz z dostawą na cele Wydziału Promocji, Kultury i Sportu.
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.