Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00346230/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
- 2024/BZP 00352923/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670997773
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jędrzeja Śniadeckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Lipsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483783512
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallipsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallipsko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ca5bcba-1db4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Na sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ca5bcba-1db4-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 181717,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Siatka elastyczno opatrunkowa (kolano, głowa) op 402 Siatka elastyczno opatrunkowa ( głowa, udo) op 20
3 Siatka elastyczno opatrunkowa ( brzuch, biodro) op 5
4 Siatka elastyczno opatrunkowa ( kl. piersiowa) op 5
5 Siatka elastyczno opatrunkowa (dłoń, palec) op 5
6 Siatka elastyczno opatrunkowa (podudzie, kolano, ramię, stopa, łokieć) op 16
7 Gaza opatrunkowa bawełniana bielona metodą bezchlorową, miękka, dobrze wchłaniajaca płyny i wydzieliny, struktura jednorodna bez luźnych włókien na powierzchi, 17 nitkowa, szer. 90cm, pakowana po 100mb op 5
8 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, niejalowe 5 cmx 5cmx 100 szt 17 nitkowe 8 warstw op 2400
9 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, niejałowe 7,5 cmx 7,5 cm x 100 szt 17 nitkowe 8 warstw op 2000
10 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, niejałowe 7,5 sm x 7,5 cm x 100 szt 17 nitkowe 16 warstw z nitką RTG op 120
11 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, niejałowe 7,5cm x7,5cm x 100 szt 17 nitkowe 16 warstw op 1200
12 Lignina arkusze kg 600
13 Lignina rolki 150g szt. 100
14 Opaska podtrzymująca dziana 4 m x 15cm szt. 2000
15 Opaska podtrzymująca dziana 4 m x 10cm szt. 6200
16 Opaska podtrzymująca dziana 4 m x 5cm szt. 2300
17 Opaska podtrzymująca elastyczna 4m x 6cm szt. 100
18 Opaska elastyczna uniwersalna wielorazowa 5m x15cm szt. 1200
19 Opaska elastyczna uniwersalna wielorazowa 5 m x 10cm szt. 600
20 Wata opatrunkowa bawełniano- wiskozowa 200g, skład :50 % bawełny, 50% wiskozy szt. 5
21 Chusta trójkątna szt. 168
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 53183,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Kompresy włókninowe 40 g. 4w jałowe 5cmx5cm x3szt op 200002 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, jałowe 7,5 cm x 7,5 cm x 3 szt 17nitkowe 8 warstw op. 9000
3 Kompresy gazowe 7,5 cm x 7,5cm x 5 szt., 17-nitkowe, 8 warstw, jałowe. Opakowanie blister foliowo-papierowy ze wskaźnikiem odbycia sterylizacji op. 3000
4 Kompresy gazowe 7,5 cm x 7,5cm x 10 szt., 17-nitkowe, 8 warstw, jałowe. Opakowanie blister foliowo-papierowy ze wskaźnikiem odbycia sterylizacji op. 3500
5 Gaza opatrunkowa bawełniana bielona metodą bezchlorową, miękka, dobrze wchłaniajaca płyny i wydzieliny, struktura jednorodna bez luźnych włókien na powierzchi, 17 nitkowa, wyjałowina 1m2 szt. 6300
6 Gaza opatrunkowa bawełniana bielona metodą bezchlorową, miękka, dobrze wchłaniajaca płyny i wydzieliny, struktura jednorodna bez luźnych włókien na powierzchi, 17 nitkowa, wyjałowina 1/2 m2 szt. 900
7 Gaza bawełniana bielona metodą bezchlorową, miękka, dobrze wchłaniajaca płyny i wydzieliny, struktura jednorodna bez luźnych włókien na powierzchi, 17 nitkowa, wyjałowina 1/4 m2 szt. 500
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 23990 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Opaska dziana poliestrowa podtrzymująca jałowa a'1 rozmiar 4mx5cm. op. 502 Opaska dziana poliestrowa podtrzymująca jałowa a'1 rozmiar 4mx10cm. op. 150
3 Opaska dziana poliestrowa podtrzymująca jałowa a'1 rozmiar 4mx15cm. op. 70
4 Opaska elastyczna tkana o rozciągliwości 130% z 2 zapinkami jałowa a'1 15cmx5m. op. 300
5 Opaska elastyczna tkana o rozciągliwości 130% z 2 zapinkami jałowa a'1 12cmx5m. op. 50
6 Opaska elastyczna tkana o rozciągliwości 130% z 2 zapinkami jałowa a'1 10cmx5m. op. 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2339,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Opaska gipsowa szybkowiążąca max 6 minut, na podłożu bawełnianym, gaza impregnowana naturalnym gipsem, gips umieszczony po obu stronach materiału nośnego, wysoka stabilność opatrunku bez efektu nagrzewania po namoczeniu, łatwe rozwijanie, małe utraty gipsu oraz łatwość modelowania po namoczeniu, opaska w kolorze białym 3 m x 15cm Opaska nawinięta na plastikowy ,perforowany trzpień ,który umożliwia równomierne namaczanie także od środka . szt 9002 Opaska gipsowa szybkowiążąca max 6 minut, na podłożu bawełnianym, gaza impregnowana naturalnym gipsem, gips umieszczony po obu stronach materiału nośnego, wysoka stabilność opatrunku bez efektu nagrzewania po namoczeniu, łatwe rozwijanie, małe utraty gipsu oraz łatwość modelowania po namoczeniu, opaska w kolorze białym 3 m x 12 cm Opaska nawinięta na plastikowy ,perforowany trzpień ,który umożliwia równomierne namaczanie także od środka . szt 650
3 Opaska gipsowa szybkowiążąca max 6 minut, na podłożu bawełnianym, gaza impregnowana naturalnym gipsem, gips umieszczony po obu stronach materiału nośnego, wysoka stabilność opatrunku bez efektu nagrzewania po namoczeniu, łatwe rozwijanie, małe utraty gipsu oraz łatwość modelowania po namoczeniu, opaska w kolorze białym 3 m x 10 cm Opaska nawinięta na plastikowy ,perforowany trzpień ,który umożliwia równomierne namaczanie także od środka . szt 100
4 Opaska gipsowa szybkowiążąca max 6 minut, na podłożu bawełnianym, gaza impregnowana naturalnym gipsem, gips umieszczony po obu stronach materiału nośnego, wysoka stabilność opatrunku bez efektu nagrzewania po namoczeniu, łatwe rozwijanie, małe utraty gipsu oraz łatwość modelowania po namoczeniu, opaska w kolorze białym 3 m x 6 cm Opaska nawinięta na plastikowy ,perforowany trzpień ,który umożliwia równomierne namaczanie także od środka . szt 60
5 Podkład podgipsowy syntetyczny 3 m x 6cm szt 24
6 Podkład podgipsowy syntetyczny 3 m x 10 cm szt 600
7 Podkład podgipsowy syntetyczny 3 m x 12 cm szt 1000
8 Podkład podgipsowy syntetyczny 3 m x 15 cm szt 1200
9 Opaska podgipsowa syntetyczna o gramaturze min. 83g/m2, jałowa, pakowana po 1 sztuce, rozmiar 3m x 6cm. Opakowanie torebka foliowo-papierowa z wycięciem na kciuk szt. 200
10 Opaska podgipsowa syntetyczna o gramaturze min. 83g/m2, jałowa, pakowana po 1 sztuce, rozmiar 3m x 12cm. Opakowanie torebka foliowo-papierowa z wycięciem na kciuk szt. 200
11 Opaska podgipsowa syntetyczna o gramaturze min. 83g/m2, jałowa, pakowana po 1 sztuce, rozmiar 3m x 15cm. Opakowanie torebka foliowo-papierowa z wycięciem na kciuk szt. 50
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 14828,44 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Podkłady ginekologiczne 34cmx9cm, z folią zabezpieczającą przed przemakaniem, jałowe a'5 sztuk. Opakowanie torebka foliowo-papierowa op. 502 Podkłady ginekologiczne 34cmx9cm, z folią zabezpieczającą przed przemakaniem, jałowe a'10 sztuk. Opakowanie torebka foliowo-papierowa op. 60
3 Podkłady ginekologiczne 27cmx7,5cm, z folią zabezpieczającą przed przemakaniem, niejałowe x 10 sztuk. op. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 1484,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Setony gazowe jałowe 17 nitkowe 4 warstwy 5cm x 2m z nitką rtg, min. 2 etykiety szt. 252 Setony gazowe jałowe 17 nitkowe 4 warstwy 1cm x 2m, min. 2 etykiety szt. 60
3 Setony gazowe jałowe 17 nitkowe 4 warstwy 7,5cm x 2m z nitką rtg, min. 2 etykiety szt. 30
4 Kompresy gazowe wykonane z hydrofilowej gazy bawełnianej, bielonej metodą bezchlorową, brzegi składane do wewnątrz, bez luźnych nitek, jałowe 40 cmx 20 cm 17nitkowe 8 warstw szt. 10
5 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 7,5cm x 7,5cm ,17nitkowe 8 warstw, op a 25, min. 2 etykiety op 2000
6 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 5cm x 5cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 10, min. 2 etykiety op 40
7 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 5cm x 5cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 10, min 2 etykiety, z nitką rtg op 40
8 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 7,5 cm x7, 5cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 50, min. 2 etykiety, z nitką rtg op 80
9 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 10 cm x 10cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 10, min. 2 etykiety, z nitką rtg op 30
10 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 10 cm x 10cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 10, min. 2 etykiety op 20
11 Kompresy z gazy jednoelementowe jałowe 7,5 cm x7, 5cm ,17nitkowe 16 warstw, op a 20, min. 2 etykiety, z nitką rtg op 1200
12 Tupfer z gazy 17 nitkowej, jałowy, kula 15x15 x 10 sztuk z nitką rtg, min. 2 etykiety op 70
13 Tupfer kula 15x15cm, z RTG, jałowy pakowany 2 x a'3 (dwupak z perforacją). Opakowanie blister foliowo-papierowy ze wskaźnikiem odbycia sterylizacji i min. 2 wklejkami do dokumentacji medycznej op. 40
14 Tupfer kula 15x15cm, z RTG, jałowy pakowany a'5 . Opakowanie blister foliowo-papierowy ze wskaźnikiem odbycia sterylizacji i min. 2 wklejkami do dokumentacji medycznej op. 100
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 15851,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przylepiec bawełniany hypoalergiczny na tkaninie 2,5 cm x 9,14m (+,-1 cm) op 152 Przylepiec hypoalergiczny na włókninie 2,5 cm x 9,14 m (+,- 1 cm) op 120
3 Przylepiec hypoalergiczny na włókninie 1,25 cm x 9,14m (+,- 1cm) op 15
4 Przylepiec z opatrunkiem, na tkaninie 8 cm x 1 m szt 8
5 "Przylepiec chirurgiczny na włókninie perforowanej hypoalergiczny,
rozciągliwy 10cm x 10m" szt 60
6 "Przylepiec chirurgiczny na włókninie perforowanej hypoalergiczny,
rozciągliwy 20cm x 10m" szt 110
7 Jałowe paski do zamykania brzegów ran 38mm x 6mm x 6 szt. op 350
8 Jałowe paski do zamykania brzegów ran 75mm x 6mm x 3 szt op 400
9 Przylepiec hypoalergiczny na sztucznym jedwabiu 2, 5cm x 9,14m (+,- 1cm) op 2
10 Przezroczysty opatrunek do zabezpieczenia wkłuć obwodowych z wycięciem, sterylny, hypoalergiczny, półprzepuszczalny, wodoodporny, stanowiący barierę mikrobiologiczną, mający doskonałą przylepność 6cm x 7cm (+,- 1cm) szt 16000
11 Opatrunek do mocowania i zabezpieczenia wkłuć dla dzieci z wycięciem, sterylny, hypoalergiczny, półprzepuszczalny, wodoodporny, mający doskonałą przylepność i stanowiący barierę mikrobiologiczną 5cm x 6,7cm (+,- 1 cm) szt 2000
12 Taśma opatrunkowa z folii poliuretanowej, samoprzylepna, niejałowa 10cmx10m szt. 5
13 Taśma opatrunkowa z folii poliuretanowej, samoprzylepna, niejałowa 20cmx10m szt. 25
14 Opatrunek z folii poliuretanowej, samoprzylepny, wodoodporny, jałowy, z wkładem chłonnym umiejscowionym centralnie na folii opatrunku z minimalnym czasem utrzymania w miejscu aplikacji 3 dni, 10 cm x 20 cm szt. 25
15 Opatrunek z folii poliuretanowej, samoprzylepny, wodoodporny, jałowy, z wkładem chłonnym umiejscowionym centralnie na folii opatrunku z minimalnym czasem utrzymania w miejscu aplikacji 3 dni, 10 cm x 25 cm szt. 25
16 Samoprzylepny opatrunek chirurgiczny,jałowy posiadajacy wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu 10x25 cm szt 1000
17 Samoprzylepny opatrunek chirurgiczny, jałowy wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu 8x20 cm szt 850
18 Samoprzylepny opatrunek chirurgiczny, jałowy wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu 5x7,2 cm szt 1800
19 Plastry poiniekcyjne 4 cmx 5 m op 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141111-1 - Opatrunki przylepne
4.5.5.) Wartość części: 21333,80 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Serwety operacyjne jałowe wykonane z gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową,z nitką kontrastującą w promieniach RTG i tasiemką , 45 cm x 45 cm x 5 szt 17-nitkowe 8 warstw, min. 2 etykiety op 6002 Serwety operacyjne jałowe wykonane z gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową,z nitką kontrastującą w promieniach RTG i tasiemką , 45 cm x 45 cm x 2 szt 17-nitkowe 8 warstw, min. 2 etykiety op 300
3 Serwety operacyjne jałowe wykonane z gazy bawełnianej bielonej metodą bezchlorową,z nitką kontrastującą w promieniach RTG i tasiemką , 45 cm x 45 cm x 1 szt 17-nitkowe 8 warstw, min. 2 etykiety op 400
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 17520,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i 0,5 % chlorheksydyną 10cm x 10cm x 10szt op 402 Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i 0,5 % chlorheksydyną 5cm x 5cm x 50szt. op. 6
3 Jałowy opatrunek gazowy nasączony parafiną i 0,5 % chlorheksydyną 15cm x 20cm x 10szt op 45
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2932 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przezroczysty opatrunek z wycięciem wzmocnionym włókniną do mocowania wkłuć centralnych , sterylny, hypoalergiczny półprzepuszczalny, wodoodporny mający doskonałą przylepność, stanowiący barierę mikrobiologiczną 8,5cm x 11cm (+,- 1 cm) szt. 4004.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Opatrunek hydrowłóknisty posiadający dwie warstwy chłonne wykonane w technologii Hydrofiber.Opatrunek posiada poprzeczne przeszycia wzmacniające opatrunek oraz Technilogię Ag+ (srebro jonowe, EDTA kwas edytynowy oraz surfaktant BeCl) która zapewnia wysoką skuteczność antybakteryjną i niszczy biofilm. Rozmiar 10x10 szt. 4002 Opatrunek hydrowłóknisty posiadający dwie warstwy chłonne wykonane w technologii Hydrofiber.Opatrunek posiada poprzeczne przeszycia wzmacniające opatrunek oraz Technilogię Ag+ (srebro jonowe, EDTA kwas edytynowy oraz surfaktant BeCl) która zapewnia wysoką skuteczność antybakteryjną i niszczy biofilm. Rozmiar 20x30 szt. 5
3 Opatrunek hydrowłóknisty posiadający dwie warstwy chlonne wykonane w technologii Hydrofiber. Rozmiar 10x10 szt. 80
4 Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji przylepnej. Warstwa kontaktowa wykonana w technologii Hydrofiber. Opatrunek posiada piankę poliuretanową oraz delikatną sylikonową warstwę klejącą. Rozmiar 10x10 szt. 300
5 Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji przylepnej. Warstwa kontaktowa wykonana w technologii Hydrofiber. Opatrunek posiada piankę poliuretanową oraz delikatną sylikonową warstwę klejącą. Rozmiar 12,5x12,5 szt. 70
6 Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji przylepnej. Warstwa kontaktowa wykonana w technologii Hydrofiber zawierająca srebro jonowe. Opatrunek posiada piankię poliuretanową. Wersja przylepna posiada delikatną sylikonową warstwę klejącą. Rozmiar 12,5x12,5 szt. 40
7 Sterylny warstwowy opatrunek piankowy regulujący poziom wilgotności w ranie w wersji nieprzylepnej. Warstwa kontaktowa wykonana w technologii Hydrofiber zawierająca srebro jonowe. Opatrunek posiada piankię poliuretanową. Wersja nieprzylepna rozmiar 10x10 szt. 30
8 Opatrunek hydrolżelowy w postaci żelu skałdający się w 80% z wody, 15% glikolu propylenowego, 5% pektyny i karboksymetylocelulozy sodu, silnie nawadniający, utrzymujący wilgoć i wchłaniający płyny, sprzyja autolitycznemu rozpadowi tkanki martwej. Tuba 15g szt. 30
9 Sterylny opatrunek hydrokoloidowy składający się z trzech hydrokoloidów, do ran z małym wysiękiem, rozmiar 20x20 szt. 40
10 Sterylny opatrunek hydrokoloidowy do ran z małym wysiękiem, cienki, składający się z trzech hydrokoloidów,rozmiar 15x15 szt. 15
11 Sterylny opatrunek hydrokoloidowy do ran z małym wysiękiem, składający się z trzech hydrokoloidów, rozmiar 10x10 szt. 400
12 Opatrunek wielowarstwowy, nieprzylepny przeznaczony do ran z obfitym wysiękiem. Składajacy się z 3 warstw: białej, delikatnej warstwy odprowadzajacej wysięk do dalszych warstw opatrunku; superchłonnego rdzenia polimerowego, pochłaniajacego i zatrzymujacego wysięk, żelujacego pod wpływem wydzieliny oraz niebieskiej wodoodpornej warstwy zewnętrznej. Zatrzymuje płyny pod uciskiem, redukuje nadmiar metaloproteinaz, jest miękki i elastyczny, doposuwuje sie do ciała.Rozmiar 15x15 nieprzylepny. szt. 10
13 Opatrunek wielowarstwowy, nieprzylepny przeznaczony do ran z obfitym wysiękiem. Składajacy się z 3 warstw: białej, delikatnej warstwy odprowadzajacej wysięk do dalszych warstw opatrunku; superchłonnego rdzenia polimerowego, pochłaniajacego i zatrzymujacego wysięk, żelujacego pod wpływem wydzieliny oraz niebieskiej wodoodpornej warstwy zewnętrznej. Zatrzymuje płyny pod uciskiem, redukuje nadmiar metaloproteinaz, jest miękki i elastyczny, doposuwuje sie do ciała.Rozmiar 20x30 nieprzylepny. szt. 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 20674,70 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Opatrunek hydrożelowy stanowiący wodną kompozycję naturalnych oraz syntetycznych polimerów usieciowanych za pomocą wiązki elektronów, sterylizowany radiacyjnie. Formę użytkową opatrunku stanowi transparentny płat hydrożelu o grubości ok. 3 mm. Zawartość wody w opatrunku ≥ 90%, natomiast polimery wchodzące w jego skład tworzą trójwymiarową, przestrzenną sieć. Rozmiar 12cmx12cm szt. 152 Opatrunek hydrożelowy stanowiący wodną kompozycję naturalnych oraz syntetycznych polimerów usieciowanych za pomocą wiązki elektronów, sterylizowany radiacyjnie. Formę użytkową opatrunku stanowi transparentny płat hydrożelu o grubości ok. 3 mm. Zawartość wody w opatrunku ≥ 90%, natomiast polimery wchodzące w jego skład tworzą trójwymiarową, przestrzenną sieć. Rozmiar 12cmx24cm szt. 30
3 Opatrunek hydrożelowy stanowiący wodną kompozycję naturalnych oraz syntetycznych polimerów usieciowanych za pomocą wiązki elektronów, sterylizowany radiacyjnie. Formę użytkową opatrunku stanowi transparentny płat hydrożelu o grubości ok. 3 mm. Zawartość wody w opatrunku ≥ 90%, natomiast polimery wchodzące w jego skład tworzą trójwymiarową, przestrzenną sieć. Rozmiar 22cmx28cm szt. 5
4 Preparat w sprayu w postaci sproszkowanej, zawierający srebro koloidalne oraz sól sodową kwasu hialuronowego, wzbogacone o lekki kaolin i dwutlenek krzemu o poj. 125ml szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 1675,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przeciwbakteryjny opatrunek z pianki poliuretanowej, zawierający siarczan srebra-optymalny donor kationów srebra i węgiel aktywowany, z warstwą kontaktową z miękkiego silikonu Safetac do ran z oznakami infekcji lub zagrożonych infekcją, z niewielkim i średnim wysiękiem, 17,5x17,5 cm szt. 302 Przeciwbakteryjny opatrunek z pianki poliuretanowej, zawierający siarczan srebra-optymalny donor kationów srebra i węgiel aktywowany, z warstwą kontaktową z miękkiego silikonu Safetac do ran z oznakami infekcji lub zagrożonych infekcją, z niewielkim i średnim wysiękiem, 10x21 cm szt. 10
3 Transparentny opatrunek z siatki poliamidowej obustronnie pokryty warstwą kontaktową z miękkiego silikony Safetac do ran z wysiękiem małym do bardzo dużego,10x18cm szt. 10
4 Cienki opatrunek z pianki poliuretanowej z warstwą kontaktową Safetac, przeznaczony do ran suchych i z małym wysiekiem, 17,5x17,5cm szt. 20
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2612,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Opatrunek wyspowy, chirurgiczny, samoprzylepny , wykonany z hydrofobowej włókniny z mikroperforacjami, posiadający wkład chłonny z wiskozy i poliestru powleczony siateczką z polietylenu zapobiegająca przywieraniu do rany. Opatrunek z przecięciem i otworem O, do zabezpieczania drenów. Opakowanie papier-papier, na każdym opakowaniu instrukcja obrazkowa użycia opatrunku, rozmiar 9cmx10cm, opakowanie 30 szt. op. 52 Opaska stabilizująca składająca się z dwóch części wykonana z delikatnej hydrofobowej włókninie w kolorze cielistym. Na każdej części występują paski mocujące z jednostronnie naniesionym rzepem umożliwiające zamocowanie jej do skrzydełek mocujących rurkę tracheostomijną. Krótsza część opaski stabilizującej dodatkowo wyposażona jest w drugi rzep zamocowany umożliwiający dopasowanie i określenie całkowitej długości opaski stabilizującej rurkę tracheostomijną, opakowanie papier - folia, niejałowa rozmiar 43cmx2,5 cm, op. 20 szt. op. 1
3 Przylepiec stabilizujący do drenów, niejałowy, dwuczęściowy, złożony z części mocowanej do skóry (z kolorowym nadrukiem) i części mocującej dren z dodatkowym przylepcem w postaci rzepu. Rozmiar 9cmx4cm, opakowanie a 50 szt. op. 2
3 Opatrunek do zabezpieczania drenów donosowych/sond żołądkowych, włókninowy, w kolorze cielistym, pokryty hipoalergicznym klejem, z 2 stopniowym system aplikacji, dla dorosłych rozmiar 7cmx7,1cm .Na opakowaniu obrazkowa instrukcja użycia opatrunku, niejałowy op. 50 szt. op. 2
4 Opatrunek poiniekcyjny,jałowy wykonany z folii w kolorze cielistym, pokryty hipoalergicznym klejem, posiadający wkład chłonny w centralnej części opatrunku. Opatrunek posiada warstwę zabezpieczająca z papieru silikonowanego. Opatrunek pakowany w opakowanie papier/papier po 1 szt. i opakowanie zbiorcze kartonik po 500szt., rozmiar 2,5 cmx7,6 cm op. 2
5 Kompres włókninowy jałowy, 4 warstwowy, gramatura 40 g/m2 posiada wycięcie Y do zabezpieczania rurek i drenów medycznych, Klasa IIa, reguła 7, sterylizowany tlenkiem etylenu 10cmx10cm, pakowany po 5 szt op. 20
6 Jałowe kompresy wysokochłonne włókninowo-celulozowe, o budowie warstwowej: włóknina-warstwa celulozy-pulpa celulozowa, z zewnętrzną nieprzemakalną dla płynów warstwą włókniny w kolorze niebieskim, pakowane pojedynczo, rozmiar 10 cm x 20 cm, op. 25 szt. op. 3
7 Jałowe kompresy wysokochłonne włókninowo-celulozowe, o budowie warstwowej: włóknina-warstwa celulozy-pulpa celulozowa, z zewnętrzną nieprzemakalną dla płynów warstwą włókniny w kolorze niebieskim, pakowane pojedynczo, rozmiar 20 cm x 25 cm, op. 15 szt. op. 3
8 Kolorowe plastry dla dzieci z folii polietylenowej posiadające centralnie umieszczony wkład chłonny powleczony siateczką z polietylenu; hipoalergiczny klej akrylowy; rozmiar 7,2 cm x 1,9 cm; każdy plaster indywidualnie zabezpieczony opakowaniem typu papier-papier; opakowanie kartonik 100szt. op. 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 1292,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44596,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47953,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44596,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44596,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21035,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26398,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21035,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21035,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2099,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2099,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2099,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2099,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14880,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14880,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14880,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14880,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1427,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1427,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1427,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1427,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14869,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14869,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14869,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14869,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19316,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19316,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19316,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19316,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13948,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17001,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13948,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13948,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2671,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2671,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2671,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2671,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2030,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3434,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2030,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lubmedical Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462561430
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUBMEDICAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2030,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19386,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19386,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19386,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skamex S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542980836
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19386,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1813,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1813,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1813,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kikgel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7732478124
7.3.4) Miejscowość: Ujazd
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1813,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie wpłynęła żadna oferta na tą część postępowania
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1126,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1126,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1126,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zarys International Group Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6481997718
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1126,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2025-07-31INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywne dostawy produktów farmaceutycznych w postaci preparatów krwiopochodnych
- Remont i modernizacja sali widowiskowej Lipskiego Centrum Kultury wraz z reaktywacją nowoczesnego kina cyfrowego
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- ZAKUP I DOSTAWA OPATRUNKÓW
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.