Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00368062/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 914251409
1.5.8.) Numer faksu: +48 914251406
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.onkologia.szczecin.pl/index.php/zamnia-publiczne-mainmenu-31/20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-683bde42-3f0a-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP-22/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 511904 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1: Rozbudowa istniejącego systemu ochrony antywirusowej ESET Protect Essential On-Prem zainstalowanego na 450 stacjach roboczych do 500 stacji roboczych w wersji ESET Protect Enterprise On-Prem.Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Pakiet nr 1: 48000000-8 – Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
Miejsce realizacji zamówienia: Dział Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22 (budynek nr 9).
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się w sposób następujący: ostatecznie do 35 dni od dnia zawarcia umowy, lecz nie później niż do 30.11.2022.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały szczegółowo określone w Rozdziale XXIII – Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zakup przedmiotu zamówienia dofinansowany jest ze środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19, zgodnie z Zarządzeniem nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 r. w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców, Zarządzeniem nr 109/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców oraz Zarządzeniem Nr 117/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców.
W ww. Zarządzeniu określono ostateczne terminy rozliczenia zadania.
W związku z tym, na podstawie art. 436 pkt 1 ustawy PZP, uzasadnione jest określenie maksymalnego terminu wykonania zamówienia poprzez wskazanie daty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 120135 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2: Aktualizacja systemu poczty elektronicznej do najnowszej wersji wraz z wdrożeniem klastra serwerów.Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Pakiet nr 2: 30233000-1 – Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
Miejsce realizacji zamówienia: Dział Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22 (budynek nr 9).
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się w sposób następujący: ostatecznie do 35 dni od dnia zawarcia umowy, lecz nie później niż do 30.11.2022.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały szczegółowo określone w Rozdziale XXIII – Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zakup przedmiotu zamówienia dofinansowany jest ze środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19, zgodnie z Zarządzeniem nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 r. w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców, Zarządzeniem nr 109/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców oraz Zarządzeniem Nr 117/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców.
W ww. Zarządzeniu określono ostateczne terminy rozliczenia zadania.
W związku z tym, na podstawie art. 436 pkt 1 ustawy PZP, uzasadnione jest określenie maksymalnego terminu wykonania zamówienia poprzez wskazanie daty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 242769 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3: Wdrożenie ochrony aplikacji webowych poprzez zastosowanie rozwiązania typu Web Application Firewall.Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
Pakiet nr 3: 30237000-9 – Części, akcesoria i wyroby do komputerów
Miejsce realizacji zamówienia: Dział Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22 (budynek nr 9).
Termin zrealizowania przedmiotu zamówienia ustala się w sposób następujący: ostatecznie do 35 dni od dnia zawarcia umowy, lecz nie później niż do 30.11.2022.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert, które zostały szczegółowo określone w Rozdziale XXIII – Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
Zakup przedmiotu zamówienia dofinansowany jest ze środków z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19, zgodnie z Zarządzeniem nr 68/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 maja 2022 r. w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców, Zarządzeniem nr 109/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców oraz Zarządzeniem Nr 117/2022/BBIICD Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 20 września 2022 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie finansowania działań w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców.
W ww. Zarządzeniu określono ostateczne terminy rozliczenia zadania.
W związku z tym, na podstawie art. 436 pkt 1 ustawy PZP, uzasadnione jest określenie maksymalnego terminu wykonania zamówienia poprzez wskazanie daty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30237000-9 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów
4.5.5.) Wartość części: 149000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon: 811914821
7.3.3) Ulica: Białowieska 6B
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298606,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298606,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298606,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 811914821
7.3.3) Ulica: Białowieska 6B
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305409 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Xcomp spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 811914821
7.3.3) Ulica: Białowieska 6B
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-010
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
XCOMP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178350 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
- Zakup i dostawa 100 sztuk komputerów wraz z oprogramowaniem oraz z gwarancją zachowania dysków (keep your hard drive) dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" Część I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.