Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00291979/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-05
- 2023/BZP 00311032/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. "Wsparcie(...)" - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląska Szkoła Policealna Medyczna im. Marii Skłodowskiej - Curie we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297939
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stawowa 24
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-018
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.stawowa@edu.dolnyslask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.wroclaw.dolnyslask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2aa76c0d-1afc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. "Wsparcie(...)" - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2aa76c0d-1afc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391443
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt dofinasowany z EFS pn. „Wsparcie Kształcenia Zawodowego - Poprawa Efektów”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00291979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSPM.210.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 520022 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 201959,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1-komputery stacjonarne1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. „Wsparcie Kształcenia Zawodowego - Poprawa Efektów”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1.1 (komputer stacjonarny), specyfikacja techniczna.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć wg asortymentu oraz pod adresy wskazane w Załączniku nr 2 do SWZ- Zestawieniu ilościowo-asortymentowym oraz w sposób opisany w załącznikach nr 6.1 i 6.2 do SWZ –projektowane postanowienia umowne.
4. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”.
5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych SWZ. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć, jako przykładowego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych elementów przedmiotu zamówienia należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości.
6. Zamawiający bezwzględnie wymaga, by dostarczone sprzęt w każdej części był fabrycznie nowy (tzn. by nie był używany, nie pochodził z ekspozycji i nie dokonywano na nim prezentacji oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich, żadna część składająca się na dany artykuł nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji), wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Rok produkcji winien być nie wcześniejszy niż 2023 r. (Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokumenty poświadczające daty produkcji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.5.5.) Wartość części: 120171,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 -Frezarka1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu do pracowni dydaktycznych w kilkudziesięciu Szkołach Zawodowych i Technikach na Dolnym Śląsku w ramach projektu dofinasowanego w EFS pn. „Wsparcie Kształcenia Zawodowego - Poprawa Efektów”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 1.2 (frezarka) do SWZ-specyfikacja techniczna.
3. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć wg asortymentu oraz pod adresy wskazane w Załączniku nr 2 do SWZ- Zestawieniu ilościowo-asortymentowym oraz w sposób opisany w załącznikach nr 6.1 i 6.2 do SWZ –projektowane postanowienia umowne.
4. Wszędzie gdziekolwiek przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie, należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz „lub równoważny”.
5. W przypadku wystąpienia w dokumentacji postępowania zastrzeżonych nazw własnych oraz znaków towarowych producentów lub produktów, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy pzp, dopuszcza się oferowanie produktów równoważnych do wymaganych przy pełnym zagwarantowaniu przez Wykonawcę spełnienia parametrów nie niższych niż opisanych SWZ. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć, jako przykładowego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego przedmioty spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. W razie wątpliwości Wykonawcy dotyczących zbliżonego wyglądu lub funkcjonalności danych elementów przedmiotu zamówienia należy złożyć zapytanie do Zamawiającego celem wyjaśnienia wątpliwości.
6. Zamawiający bezwzględnie wymaga, by dostarczone sprzęt w każdej części był fabrycznie nowy (tzn. by nie był używany, nie pochodził z ekspozycji i nie dokonywano na nim prezentacji oraz wolne od obciążeń prawami osób trzecich, żadna część składająca się na dany artykuł nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji), wolny od wad i kompletny tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody, kable niezbędne do ich użytkowania być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Rok produkcji winien być nie wcześniejszy niż 2023 r. (Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokumenty poświadczające daty produkcji).
4.5.3.) Główny kod CPV: 42623000-9 - Frezarki
4.5.5.) Wartość części: 81517,6 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROKO Arkadiusz Rokosa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011430025
7.3.3) Ulica: ul. Bór 177
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-266/2024 Dostawa uchwytu do rozciągania w mikroskopie TEM dla Katedry Obróbki Plastycznej, Spawalnictwa i Metrologii Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Montaż i konserwacja wybranych urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z realizacją zmian w organizacji ruchu na terenie miasta Wrocławia
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- WM/SZP/TP/96/2024/G_Wymiana instalacji WLZ i ADM w budynkach wielorodzinnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy drobiu oraz produktów wieprzowych do Zakładu Karnego Nr 1 we Wrocławiu oraz Oddziału Zewnętrznego w Oleśnicy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- Dostawa urządzeń multimedialnych na potrzeby działalności edukacyjno-terapeutycznych w placówkach oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- D/95/2024 Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego dla Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Przemyślu
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Szczęśliwe przedszkolaki w oddziałach przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Szczercowie" nr FELD.08.06-IZ.00-0106/23
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.