eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoPEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. "BUDOWA DRÓG W STREFIE INWESTYCYJNEJ I.D.E.A. W LESZNIE"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. „BUDOWA DRÓG W STREFIE INWESTYCYJNEJ I.D.E.A. W LESZNIE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN. „BUDOWA DRÓG W STREFIE INWESTYCYJNEJ I.D.E.A. W LESZNIE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-909ce856-12b4-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie usług Nadzoru Inwestorskiego dla dróg w strefie I.D.E.A.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325779

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa dróg w strefie inwestycyjnej I.D.E.A. w Lesznie”

Przedmiot zadania obejmuje:
- Na ulicach Energetyków i Nr 3, w ramach zamówienia przewidziano roboty z zakresu:
• wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
• roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i oznakowania pionowego
• wykonanie koryta pod drogę, wraz z wywiezieniem urobku i utylizacją materiału.
• Wykonanie konstrukcji nawierzchni i chodników o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej wraz z wzmocnieniem konstrukcji, zgodnie z dokumentacją projektową
• Humusowanie poboczy
• Wykonanie drogi dla pieszych i rowerów po stronie północnej dla ul. Energetyków i wschodniej dla ul. Nr 3
• Usunięcia kolizji operatora Enea, wraz z demontażem i utylizacją.
• Montaż słupów oświetleniowych o wysokości 9,0 m z wysięgnikiem 1,5m, z uziemieniem skrajnych słupów oraz o wysokości montażu 5,0m bez wysięgnika do doświetlenia przejść dla pieszych
• Budowę sieci kanalizacji deszczowej składającej się z studni betonowych, wpustów oraz sieci kanalizacji deszczowej od φ600 do 315 mm
• Budowę kanału Technologicznego
- Na ulicy Projektantów:
• Ewentualna wycinka drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
• roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni i oznakowania pionowego
• wykonanie koryta pod poszerzenie jezdni drogi, wraz z wywiezieniem urobku i utylizacją materiału.
• Wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno-asfaltowej, zgodnie z dokumentacją projektową
• Wykonanie konstrukcji nawierzchni zjazdów i chodników z kostki betonowej szarej i grafitowej zgodnie z dokumentacją projektową
• Humusowanie poboczy
• Wykonanie drogi dla pieszych i rowerów po stronie północno-wschodniej
• Montaż słupów oświetleniowych o wysokości 9,0 m z wysięgnikiem 1,5m, z uziemieniem skrajnych słupów oraz o wysokości montażu 5,0m bez wysięgnika do doświetlenia przejść dla pieszych
• Budowę sieci kanalizacji deszczowej składającej się z studni betonowych, wpustów oraz sieci kanalizacji deszczowej od φ300 mm
• Budowę kanału Technologicznego

W ramach zadania Inspektor ma zapewnić również stały nadzór ornitologiczny podczas prowadzenia wycinki drzew przez Wykonawcę robót budowlanych lub jego Podwykonawcę.

UWAGA!
Termin zakończenia robót budowlanych przez Wykonawcę oznaczono jako 14 miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą na realizację robót budowalnych.
PRZEKAZANIE PLACU BUDOWY: nie później niż 14 dni, od dnia podpisania umowy na roboty budowlane. Termin odbioru końcowego robót do 7 dni kalendarzowych od dnia zakończenia robót budowlanych.
Na realizację zadania w ramach budowy dróg w strefie inwestycyjnej I.D.E.A. w Lesznie, Miasto Leszno uzyskało w 2023 roku dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie budowlanym, projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych- STWiORB oraz w poglądowym kosztorysie ofertowym robót. Wymienione dokumenty są załącznikami SWZ (Załącznik nr 11 do SWZ na roboty budowlane) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284130,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Projektowo – Konsultingowe MKM – Projekt inż. Marcin Kuciak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 696 157 27 98

7.3.3) Ulica: ul. Długa 14/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-850

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132840 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.