eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagrodno › ¦wiadczenie us³ug ubezpieczeniowych dla Gminy Zagrodno i jej jednostek organizacyjnych



Og³oszenie z dnia 2024-07-02

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ubezpieczeniowych dla Gminy Zagrodno i jej jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ZAGRODNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647676

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 52

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Zagrodno

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-516

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzagrodno@zagrodno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zagrodno.info/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ubezpieczeniowych dla Gminy Zagrodno i jej jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2711fa95-3791-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00391502

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00050646/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.3 ¦wiadczenie us³ug ubezpieczeniowych dla Gminy Zagrodno i jej jednostek organizacyjnych ( 3 czê¶ci)

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/zagrodno

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy zakupowej: https://platformazakupowa.pl/pn/zagrodno.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.
3. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania akceptuje warunki korzystania z Platformy, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy.
4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy, dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców".

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej, opisane zosta³y w regulaminie portalu dostêpnym pod adresem
platformazakupowa.pl. W przypadku pytañ zalecamy skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta PLATFORMY ZAKUPOWEJ, które udziela
wszelkich informacji zwi±zanych z procesem sk³adania ofert, rejestracji czy innych aspektów technicznych platformy, dostêpne codziennie od pon. do pt. w godz. 8.00-17.00 pod nr tel. 22 101 02 02.
2. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r . w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
4. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
5. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) Sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej kodowanie UTF8,
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss).
6. Ofertê, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê , pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , w ogólnie dostêpnych formatach danych (zalecany format .pdf).
7. Sk³adanie oferty w formie elektronicznej:
− Forma elektroniczna warunki zachowania elektronicznej formy s± okre¶lone w art. 78 1 ustawy z 23.04.1964 r. k.c. Zgodnie z tym przepisem do zachowania elektronicznej formy czynno¶ci prawnej wystarcza z³o¿enie o¶wiadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
− Postaæ elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym status podpisu zaufanego oraz zasady jego wydawania i u¿ytkowania okre¶la
ustawa z 17.02.2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne. Zgodnie z t± ustaw±, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczno¶æ i integralno¶æ s± zapewniane przy u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji, zawieraj±cy dane identyfikuj±ce osobê, ustalone na podstawie ¶rodka identyfikacji elektronicznej wydanego w systemie, o którym mowa w art. 20aa pkt 1 i.d.p.r.z.p;
− Postaæ elektroniczna opatrzona podpisem osobistym status podpisu osobistego oraz zasady jego wydawania i u¿ytkowania okre¶la ustawa z dnia 6.08.2010 r. o dowodach osobistych. Zgodnie z t± ustaw±, podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozp. Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego
dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za po moc± certyfikatu podpisu osobistego. Opatrzenie danych podpisem osobistym wywo³uje
w stosunku do podmiotu publicznego skutek prawny równowa¿ny podpisowi w³asnorêcznemu.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Wójt Gminy Zagrodno.
2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych (IOD) - e-mail: iod@zagrodno.eu.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia postêpowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji ksiêgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeñ lub obron± przed roszczeniami.
4. Podstaw± przetwarzania danych osobowych jest:
1) Ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019r. Pzp;
2) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych;
3) Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upowa¿nione na podst. zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowi±zuj±cych przepisów prawa. W szczególno¶ci osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania;
Zasada jawno¶ci ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyj±tkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikaj±cy z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) Prawo ¿±dania dostêpu do danych (w przypadku gdy wykonanie tego obowi±zku, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu).
2) Prawo ¿±dania sprostowania danych ( wykonanie tego obowi±zku nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników).
3) Prawo usuniêcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie s± ju¿ niezbêdne do celów, w których zosta³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane.
4) Prawo ¿±dania ograniczenia przetwarzania (wykonanie tego obowi±zku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego).
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa UODO ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym równie¿ profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
12. Konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
13. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd±:
1) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
2) Open Nexus Sp. z o. o., ul. B. Krzywoustego 3, 61-144 Poznañ. KRS 0000335959, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Zagrodno prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zagrodno
3) Inne podmioty, o których mowa w pkt. 5.
14. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na kilka czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk i ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego dla Gminy Zagrodno i jej jednostek organizacyjnych, w tym:
ubezpieczenie od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku, ubezpieczenie przedmiotów szklanych, szyb od st³uczenia, ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci odrêbnie.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Na ca³kowit± sumê punktów oferty sk³adaj± siê: punkty za kryterium „cena oferty brutto” oraz punkty za kryterium „klauzule fakultatywne”.
Warto¶æ punktowa przyznana dla ka¿dej oferty = C + K.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzenia dzia³alno¶ci i posiadania mienia dla Gminy Zagrodno i jej jednostek organizacyjnych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert dla ka¿dej czê¶ci odrêbnie.
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Na ca³kowit± sumê punktów oferty sk³adaj± siê: punkty za kryterium „cena oferty brutto” oraz punkty za kryterium „klauzule fakultatywne”.
Warto¶æ punktowa przyznana dla ka¿dej oferty = C + K.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ odpowiednie zezwolenie, licencjê, koncesjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia us³ug ubezpieczeniowych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, tj. Wykonawcy maj±cych siedzibê na terenie RP musz± posiadaæ zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w my¶l ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U.2023.656 ze zm.) w zakresie grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia w danej czê¶ci zamówienia.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, obejmuj±:
1) Odpowiednie zezwolenie, licencjê, koncesjê lub wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca prowadzi dzia³alno¶æ ubezpieczeniow± w wymaganym zakresie, lub – je¿eli Wykonawca ma siedzibê poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - o¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e prowadzi on dzia³alno¶æ ubezpieczeniow± w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej, lub o¶wiadczeniem o notyfikacji w³a¶ciwego organu kraju siedziby Wykonawcy, i¿ notyfikacja zosta³a dokonana i przyjêta przez w³a¶ciwy organ;
2) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w z³o¿onym wraz z ofert± o¶wiadczeniu – Za³±cznik nr 8 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykonawca sk³ada wraz z ofert± Ogólne warunki ubezpieczenia lub inne równowa¿ne dokumenty tj. karty produktu lub inne wzorce umowne, które bêd± mia³y zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeñ lub w ofercie nale¿y wyra¼nie wskazaæ, które ze wzorców umownych stosowanych
w powszechnym obrocie przez Wykonawcê i mo¿liwych do identyfikacji przez Zamawiaj±cego maj± zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeñ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych, zgodnie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, je¿eli Wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, Zamawiaj±cy wzywa do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w terminie 5 dni od dnia otrzymania wezwania - Ogólne warunki ubezpieczenia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

- dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
W przypadku korzystania przez Wykonawcê z zasobów podmiotu trzeciego – o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust.1 SWZ sk³ada równie¿ podmiot trzeci.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (je¿eli dotyczy).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±czniki nr 3 i 4 do SWZ.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnego aneksu.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zagrodno

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-08

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.