Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00267663/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
- 2023/BZP 00287709/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00290306/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie inwestycji pn.:
Część 1 – Budowa drogi rowerowej i chodnika pomiędzy ul. Długą i ul. Grzybową
Część 2 – Budowa dróg dla rowerów i chodników przy ul. Wólczyńskiej
Część 3 – Budowa dróg ..
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010270068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chmielna 120
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-801
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@zdm.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdm.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdm-waw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie inwestycji pn.:Część 1 – Budowa drogi rowerowej i chodnika pomiędzy ul. Długą i ul. Grzybową
Część 2 – Budowa dróg dla rowerów i chodników przy ul. Wólczyńskiej
Część 3 – Budowa dróg ..
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da6ead4-0f53-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391504
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00008940/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Budoiwa drogi dla rowerów wzdłuż ul. Wólczyńskiej ( od Sokratesa do Nocznickiego ) wraz z remontem chodnika na ul. Nocznickiego ( od Wólczyńskiej do Cienkiej )
1.1.48 Uzupełnienie sieci tras na Śródmieściu
1.1.50 Uzupełnienie sieci tras rowerowych na Wrzecionie i Młocinach . Bielany
1.1.52 Wygodne drogi dla rowerów
1.1.77 Bezpieczne ulice: Conrada, Sokratesa i Przy Agorze poprawa bezpieczeństwa przejść dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/37/PN/28/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3048511,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Budowa drogi rowerowej i chodnika pomiędzy ul. Długą i ul. GrzybowąDodatkowe kody CPV:
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych,
45233292-2 – Instalowanie urządzeń ochronnych
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45111300-1 – Roboty rozbiórkowe
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 – Roboty drogowe
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
7731000-6 – Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71521000-6 – Usługi nadzorowania placu budowy
31310000-2 – Sieci zasilające
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 426631,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Budowa dróg dla rowerów i chodników przy ul. WólczyńskiejDodatkowe kody CPV:
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych,
45233292-2 – Instalowanie urządzeń ochronnych
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45111300-1 – Roboty rozbiórkowe
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 – Roboty drogowe
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
7731000-6 – Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71521000-6 – Usługi nadzorowania placu budowy
31310000-2 – Sieci zasilające
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1028722,38 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Budowa dróg dla rowerów i chodników przy ul. Marymonckiej i KasprowiczaDodatkowe kody CPV:
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych,
45233292-2 – Instalowanie urządzeń ochronnych
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45111300-1 – Roboty rozbiórkowe
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 – Roboty drogowe
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
7731000-6 – Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71521000-6 – Usługi nadzorowania placu budowy
31310000-2 – Sieci zasilające
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 935407,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Budowa azylów w rejonie ul. Przy Agorze 11a oraz 14Dodatkowe kody CPV:
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych,
45233292-2 – Instalowanie urządzeń ochronnych
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45111300-1 – Roboty rozbiórkowe
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 – Roboty drogowe
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
7731000-6 – Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71521000-6 – Usługi nadzorowania placu budowy
31310000-2 – Sieci zasilające
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 386896,16 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Uzupełnienie sieci tras na Śródmieściu – Wenedów i SanguszkiDodatkowe kody CPV:
45233290-8 – instalowanie znaków drogowych,
45233292-2 – Instalowanie urządzeń ochronnych
45233120-6 – Roboty w zakresie budowy dróg
45111300-1 – Roboty rozbiórkowe
45233200-1 – Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233140-2 – Roboty drogowe
45233000-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg
45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę
7731000-6 – Usługa sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112710-5 – Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
71521000-6 – Usługi nadzorowania placu budowy
31310000-2 – Sieci zasilające
31500000-1 – Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
45232410-9 – Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 270853,86 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512844,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638713,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512844,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH I INŻYNIERYJNO INSTALACYJNYCH KROL WŁODZIMIERZ KRÓLIK,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5242750411
7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 9g
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512844,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w części 2 wpłynęły 3 oferty. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający informuje, że nie posiada dodatkowych środków na zwiększenie tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1493803,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1897530,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1296599,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1581255,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1296599,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH I INŻYNIERYJNO INSTALACYJNYCH KROL WŁODZIMIERZ KRÓLIK,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL5242750411
7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 9g
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1296599,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399990,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 575848,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399990,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH I INŻYNIERYJNO INSTALACYJNYCH KROL WŁODZIMIERZ KRÓLIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL1250011324
7.3.3) Ulica: Łukasiewicza9g
7.3.4) Miejscowość: Wołomin
7.3.5) Kod pocztowy: 05-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399990,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w części 5 wpłynęła 1 oferta. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający informuje, że nie posiada dodatkowych środków na zwiększenie tej kwoty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1454091,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1454091,63 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- KZP/12/2024 Dostawa zdalnie sterowanego systemu wieżowego przeznaczonego do realizacji zadania detekcji, śledzenia i neutralizacji bezzałogowych statków powietrznych
- Zakup, montaż i uruchomienie klimatyzatorów na potrzeby pomieszczeń w pawilonie nr 2 Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup aparatu EKG dla II Oddziału Chorób Wewnętrznych Szpitala Wolskiego Sp. z o.o.
- Zakup licencji do programu kadrowo - płacowego na okres 12 miesięcy sygnatura DO-ZP.260.13.2024
- "Zabezpieczenie siatką środkowego przęsła wiaduktu nad linią kolejową nr 12 w ciągu drogi wojewódzkiej numer 722 w km 15+571 w Aleksandrowie wraz z robotami towarzyszącymi" - nr postępowania 266/24
- Usługa ochrony obiektu i mienia wraz obsługą recepcji w Teatrze Studio im. Stanisława Ignacego Witkiewicza
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont drogi gminnej nr 373060 T Jachimowice - Stara Wieś w msc. Jachimowice od km 0+000 do km 0+447"
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- "Przebudowa drogi gminnej nr 100655L - ul. Torowej w Białej Podlaskiej"
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.