eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno"Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej - Żłobek Miejski przy ul. Mirandoli Pika 3 w Krośnie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej - Żłobek Miejski przy ul. Mirandoli Pika 3 w Krośnie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Krosno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 28a

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej - Żłobek Miejski przy ul. Mirandoli Pika 3 w Krośnie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bd007f8-32b7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391522

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015511/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa instalacji fotowoltaicznych na obiektach użyteczności publicznej – żłobek miejski przy ul. Mirandoli Pika

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.56.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania „Budowa instalacji fotowoltaicznej na obiektach użyteczności publicznej” na obiekcie Żłobek Miejski przy ul. Mirandoli Pika 3 w Krośnie, w trybie „zaprojektuj i wybuduj” na podstawie załączonego do SWZ Programu funkcjonalno-użytkowego, w skład którego wchodzi:
― zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu obiektu Żłobek Miejski przy ul. Mirandoli Pika 3 w Krośnie o łącznej mocy 25,00 kWp, która będzie zasilać obiekt Żłobka,
- wykonanie towarzyszących prac budowlanych i wykończeniowych.

Przewiduje się zastosowanie dwóch falowników o mocach odpowiednio od 10 kW do 15 kW i modułów w takiej ilości, by moc sumaryczna generatora fotowoltaicznego wyniosła 25 kWp.
Wpięcie instalacji wraz z montażem licznika/ów smart w istniejący układ zasilania.
Wykonanie prac projektowych.
Dokumentacja techniczna winna zawierać:
1) ekspertyzę techniczną dachu,
2) projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej,
3) informację BIOZ – jeśli wymagane,
4) uzyskanie stosownych pozwoleń, opinii (jeżeli wynika to z przepisów prawa),
5) uzyskanie i uzgodnienie warunków przyłączenia z lokalnym OSD /operatorem sieci dystrybucyjnej/;
Roboty budowlano – montażowe:
1) budowa systemu paneli fotowoltaicznych wraz z dostawą oprzyrządowania, okablowania i konstrukcji tak, aby uzysk produkowanej energii był maksymalny,
2) przyłączenie do sieci obiektu Żłobek Miejski przy ul. Mirandoli Pika 3 w Krośnie z możliwością sprawdzenia ilości wytworzonej energii (aplikacja),
3) możliwość monitorowania parametrów instalacji w zakresie produkcji energii elektrycznej (licznik/i smart),
4) wykonanie odpowiednich badań i pomiarów oraz sporządzenie protokołów,
5) obecność podczas odbioru instalacji fotowoltaicznej przez przedstawiciela OSD,
6) uruchomienie instalacji, wykonanie wymaganych prób, badań i sprawdzeń, opracowanie dokumentacji powykonawczej,
7) przygotowanie i wysłanie w imieniu Zamawiającego dokumentów zgłoszeniowych do Zakładu Energetycznego,
8) zgłoszenie instalacji do Państwowej Straży Pożarnej,
9) uzgodnienie z rzeczoznawcą ppoż,
10) szkolenie użytkownika,
11) projekty instalacji należy przedłożyć do Zamawiającego przed przystąpieniem do montażu w celu zatwierdzenia.
W ramach wykonania instalacji fotowoltaicznych należy dodatkowo uwzględnić montaż licznika/liczników smart dostosowanego/ych do zamontowanych instalacji, za pomocą którego/ych będzie możliwość odczytania w danym momencie ilości produkowanej i zużywanej energii ogólnie oraz w danym momencie ilości zużywanej energii przez obiekt oraz możliwość zablokowania oddawania energii do sieci poprzez ograniczenie mocy falowników za pomocą licznika/ów smart. W tym celu należy również wykonać połączenie sygnałowe za pomocą kabli światłowodowych i skrętki minimum 6 kategorii pomiędzy falownikami a licznikiem/ami smart.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w Programie funkcjonalno-użytkowym PFU załączonym do SWZ.

2. Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty instalatorskie i elektryczne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87330,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87330,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „KAMAR” Inżynieria Elektryczna Kamil Bluj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861694220

7.3.4) Miejscowość: Buków 30

7.3.5) Kod pocztowy: 36-212

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87330,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.