Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307221/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prezes@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19226,Remont-elewacji-budek-sterowniczych-na-SW-Dabie.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji budek sterowniczych na SW Dąbie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba6a3c1e-06bb-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.54 Roboty budowlane na SW Dąbie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307221
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budek sterowniczych na Stopniu Wodnym Dąbie w celu doprowadzenia ich do właściwego stanu technicznego.
1.1 Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu robót. Roboty będą realizowane na czynnym obiekcie. W trakcie wykonywania prac należy zapewnić obsłudze Stopnia Wodnego Dąbie dostęp do wnętrza budek sterowniczych i innych pomieszczeń i urządzeń celem umożliwienia wykonywania czynności związanych z funkcjonowaniem stopnia.
1.2 Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować teren budowy, a także dbać o stan techniczny i o prawidłowość zabezpieczeń oraz oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania.
1.3 Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania porządku terenu budowy oraz w bezpośrednim jego otoczeniu.
1.4 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili jego protokolarnego przejęcia.
1.5 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone działaniem lub zaniechaniem Wykonawcy na terenie budowy i terenie przyległym, w tym szkody wyrządzone osobom trzecim.
1.6 Zdemontowane i podlegające wymianie elementy elewacji oraz inne odpady pochodzące
z remontu należy usunąć poza teren obiektu.
2. Szczegółowy zakres i rodzaj prac i wymogi jego realizacji określa dokumentacja postępowania
w tym w szczególności Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ, kosztorys ofertowy stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ, wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ.
3. Kod CPV:
45000000 – 7 – roboty budowlane;
45453000 – 7 – roboty remontowe i renowacyjne;
4. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres 60 miesięcy liczonych od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy potwierdzonego odbiorem końcowym.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Uzasadnienie dla braku podziału zamówienia na części:
Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części ze względu na specyfikę robót, które muszą zostać wykonane w ciągłości i kompleksowo. Biorąc pod uwagę aspekty techniczne, organizacyjne, ekonomiczne wszystkie roboty powinny być wykonane przez jednego Wykonawcę. Dokonano analizy zamówienia pod kątem kosztów oraz zapewnienia konkurencyjności przetargu. Z dokonanego przeglądu dokumentacji jednoznacznie wynika, że udzielenie zamówienia jako całość jest zasadne i pozwoli m. in. na: podniesienie konkurencyjności oferty i zainteresowania ze strony przyszłych Wykonawców, przez co zwiększy się szansa na rozstrzygnięcie przetargu
i uzyskanie lepszych warunków finansowych. Ponadto wyodrębnianie mniejszych jednostek zadaniowych groziłoby szeregiem nieprawidłowości, powodowałoby znaczące utrudnienia
w koordynacji prac poszczególnych Wykonawców, a także rodziłoby ryzyko wzrostu całościowego kosztu realizacji zamówienia. Ponadto podział zamówienia na części rodziłby poważne utrudnienia z wyegzekwowaniem uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi ze względu na fakt, że w takim przypadku odpowiedzialność za ostateczny rezultat robót rozłożyłby się pomiędzy kilku Wykonawców. W przypadku powierzenia zamówienia jednemu Wykonawcy, to on będzie odpowiadał za jakość i trwałość robót.
7. Wizja lokalna:
7.1 Złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
7.2 Wizja lokalna jest obowiązkowa. Złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej skutkuje jej odrzuceniem na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 Pzp.
7.3 Termin wizji w terenie Wykonawca winien uzgodnić z Kierownikiem Stopnia Wodnego Dąbie Panem Arturem Kanią, nr tel. 601 867 610 lub 12 65 60 496.
7.4.Zamawiający wymaga aby Wykonawca, na własny koszt, dokonał przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie robót, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia.
7.5 Celem wizji jest zapoznanie się z terenem przewidzianym pod realizację całego zamierzenia budowlanego.
7.6 Z przeprowadzonej wizji zostanie sporządzony protokół (podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy oraz Zamawiającego), w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (1- szy dla Zamawiającego, 2 - gi dla Wykonawcy), który będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
8. Postanowienia w zakresie podwykonawstwa
8.1 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć ich wykonanie Podwykonawcy.
8.2 Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć Podwykonawcy oraz podania firm Podwykonawców, o ile informacje te są Wykonawcy znane.
8.3 W przypadku niewskazania w treści oferty Podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował realizację zamówienia bez udziału Podwykonawców tj. siłami własnymi.
9. Zamawiający zgodnie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia, wykonywać będą bezpośrednio czynności wskazane w kosztorysie ofertowym tj.
- pracowników niższego szczebla - odpowiedzialnych za organizowanie i realizację robót budowlanych;
- pracowników fizycznych - bezpośrednio wykonujących roboty budowlane;
9.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane
w pkt. 9 czynności. Zamawiający jest uprawniony w szczególności do przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania umowy.
9.2 W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 9, Zamawiający jest uprawniony do żądania, a Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu w terminie 7 dni:
a) oświadczenia zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika
- zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
9.3 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa powyżej, we wskazanym terminie, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób wykonujących ww. czynności na podstawie umowy o pracę.
9.4 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247353,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247353,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDRO-SYSTEM ADRIAN PABISEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6781971278
7.3.3) Ulica: Mikołaja Kopernika 4
7.3.4) Miejscowość: Proszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247353,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz usług kurierskich.
- Usługa odśnieżania dachów (szklanego dachu szedowego oraz wskazanych płaskich powierzchni pokrytych papą) w okresie 36 miesięcy dla ITC Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych na rzecz MI
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.261.67.2024
- Przygotowywanie, porcjowanie i dostarczanie obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
- Dostawa samochodów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i budowa zespołu boisk wraz z infrastrukturą przy Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 8 w Warszawie
- BUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ASNYKA, UL. KROKUSOWEJ I UL. NARCYZOWEJ W LUZINIE O BUDOWĘ JEZDNI, BUDOWĘ CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Wykonywanie w 2025 roku remontów bieżących w zakresie robót ogólnobudowlanych w obiektach budowlanych będących własnością Gminy Kwidzyn
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa, przebudowa i remont zabytkowej plebani z adaptacją na Centrum Integracji Międzypokoleniowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.