Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00352122/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO CENTRALNEJ ZMYWALNI NACZYŃ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390999441
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Iwaszkiewicza 5
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital.legnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.legnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_legnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWY ŚRODKÓW CHEMICZNYCH DO CENTRALNEJ ZMYWALNI NACZYŃ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0db5df0d-230b-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007406/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 ARTYKUŁY CZYSTOŚCIOWE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00352122
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WSzSL/FZ-45/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: –
a) środków i preparatów przeznaczonych do utrzymania czystości wraz z użyczeniem asortymentu do ich podaży
b) preparatów służących myciu naczyń w myjni tunelowej Winterhalter MTF stanowiącej własność Zamawiającego, w związku z wytwarzaniem przez Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Legnicy posiłków dla jego Pacjentów,
szczegółowo opisanych w Załączniku 2A do SWZ (formularzu asortymentowo-cenowym), który stanowi inte-gralną część niniejszej Specyfikacji.
Zamawiający informuje, iż WYMAGA w zakresie pozycji 1-3 Załącznika 2A:
I. Przygotowania i złożenia oferty środków do zmywarki tunelowej Winterhalter MTF, stanowiącej wła-sność Szpitala.
Wykonawca winien obliczyć ilość oferowanych opakowań handlowych (gwarantująca uzyskanie odpo-wiedniej ilość litrów roboczych w okresie trwania umowy), przy założeniu, że:
1) czas pracy zmywarki tunelowej to około 6 godzin dziennie;
2) jeden cykl mycia to 2 minuty 11 sekund;
3) maszynowe mycie naczyń odbywa się 3 razy dziennie przez 7 dni w tygodniu;
4) W ciągu jednego dnia myje się następujące ilości naczyń:
a) tace izotermiczne (dwuczęściowe) około 1500 szt,
b) talerze płytkie- około 1500 szt,
c) salaterki - około 1000 szt,
d) miski na zupę - około 1100 szt,
e) pokrywka do miski - około 1100 szt,
f) kubek - około 1500 szt,
g) sztućce - około 300 szt,
h) termosy (5 i 10 l) - około 100 szt,
i) dzbanki na napoje - około 90 szt.
II. Użyczenia:
1) systemu dozowania środków chemicznych (wraz z systemem dozującym) wyposażonego w co najmniej trzystopniową instalację posiadającą rozwiązanie, które umożliwia pozyskanie informacji o ilości pozosta-łych do użycia produktów, z oprogramowaniem monitorującym poprawność działania systemu wraz z z sygnalizacją alarmującą; system wyposażony w wanny wychwytowe dla pojemników oraz elektryczną pompę do przepompowywania resztek pozostałych (niezużytych) preparatów.
2) automatycznego zmiękczacza wody dobranego odpowiednio do zapotrzebowania w wodę przez zmy-warkę tunelową; urządzenie powinno posiadać sterowanie elektroniczne oraz wyświetlacz informujący o parametrach pracy oraz o konieczności wymiany zużytych filtrów.
Nadto, w zakresie dostaw pozostałych pozycji, Zamawiający wymaga użyczenia:
1) w zakresie pozycji 4 – czterech urządzeń dozujących do przygotowania roztworów roboczych, z systemem umożliwiającym ich montaż na ścianach,
2) w zakresie pozycji 5 i 6 – dla każdej pozycji po pięć urządzeń dozujących do przygotowania roztworów roboczych do przygotowania roztworów roboczych, z systemem umożliwiającym ich montaż na ścianach, przy czym pięć z tych urządzeń – celem utrzymania czystości powierzchni podłogowych i ściennych - ma posiadać minimum 20 metrowe węże zakończone pistoletem dozującym roztwory robocze i czystą wodę
3) w zakresie pozycji 7 – osiemnastu urządzeń dozujących (rozwiązanie dowolne – automatyczne lub zwykłe).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
33741100-7 - Środek do mycia rąk
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146430,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146430,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146430,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dr. Weigert Polska Sp. z o.o., ul. Wybrzeże Gyńskie 6D, 01-531
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131966985
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DR. WEIGERT POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"DR. WEIGERT POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146430,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Sudeckiej od al. Piłsudskiego do ul. Iwaszkiewicza.
- Legnicki Program Drogowy - Modernizacja ul. Spółdzielczej.
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego na potrzeby obiektów OSIR: Basen Bąbelek przy ul. Mazowieckiej, Basen Delfinek przy ul. Polarnej, Kąpielisko Kormoran przy ul. Kąpielowej.
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN. "Przebudowa i modernizacja Oddziału Pediatrycznego i Oddziału Chirurgii Dziecięcej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Legnicy"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI INSTALACJI WENTYLACJI MECHANICZNEJ W OBIEKTACH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W LEGNICY
- DOSTAWY RYB MROŻONYCH
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa drobnych art. gospodarstwa domowego, cateringowych, ręczników, ścierek, rękawiczek, środków czystości, higienicznych i dezynfekcyjnych dla jednostek org. Uniwersytetu Łódzkiego
- "Sukcesywna dostawa chemii i środków czystości do kuchni do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach"
- Sukcesywne dostawy środków czystości na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy środków czystości i mydła
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
więcej: Środek do mycia rąk »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.