Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00350224/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Montaż i dzierżawa podzielników kosztów ciepła oraz rozliczanie kosztów ciepła w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943409100
1.5.8.) Numer faksu: 943409196
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6081be8-1996-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Montaż i dzierżawa podzielników kosztów ciepła oraz rozliczanie kosztów ciepła w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6081be8-1996-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056262/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wymiana podzielników ciepła
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP.261.15.2024.AA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 995100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Dziesięcioletnia dzierżawa podzielników kosztów centralnego ogrzewania, zamontowanych na grzejnikach w zasobach mieszkaniowych i użytkowych Zamawiającego w ramach niniejszej umowy.
II. Świadczenie usług rozliczeniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (dalej: opłata abonamentowa) obejmujących m.in.:
a) rozliczanie kosztów ciepła zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego Regulaminem ustalania zaliczkowych stawek opłat za centralne ogrzewanie i podgrzanie wody użytkowej oraz rozliczenia kosztów zużycia energii cieplnej w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie (dalej: Regulamin),
b) sczytywanie danych z zamontowanych urządzeń pomiarowych,
c) dostęp do portalu lokatora przez 24 h/dobę przez cały okres trwania umowy, obejmujący m.in.:
- wskazania urządzeń aktualizowane 1 raz na 2 tygodnie,
- dostęp do rozliczeń zbiorczych nieruchomości,
- dostęp do rozliczeń indywidualnych,
d) infrastrukturę internetową,
e) utworzenia bazy danych,
f) przygotowywanie i przekazywanie rozliczeń wstępnych do akceptacji Zamawiającego
g) elektroniczny transfer danych do programu AS,
III. Usługi dodatkowe, w tym:
a) zmiana użytkownika w trakcie okresu rozliczeniowego,
b) aktualizacja danych,
c) korekta powtórnego rozliczenia indywidualnego,
d) czynności serwisowe takie jak:
- przemontowanie, demontaż, wymiana podzielników itp.,
- materiał do ich montażu,
- dojazd.
Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w Załączniku nr 5 do Umowy, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65500000-8 - Odczyty liczników
50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych
38821000-6 - Radiowe urządzenia zdalnie sterowane
51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 617880,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617880,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 617880,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Techem” – Techniki Pomiarowe sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632029081
7.3.3) Ulica: os Lecha 121
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-298
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"TECHEM" - TECHNIKI POMIAROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"TECHEM" - TECHNIKI POMIAROWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617880,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2034-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach administracyjnych RDW w Drawsku Pomorskim
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawy jaj dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku
- Promocja Gminy Miasto Koszalin poprzez dyscyplinę sportową: piłka ręczna mężczyzn
- Obsługa szaletów miejskich
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów okresowych, konserwacji i napraw kotłowni gazowych i olejowych będących na wyposażeniu 43 WOG w Świętoszowie
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
- KR-01/27/24, Utrzymanie gotowości eksploatacyjnej budynków Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- "Usługa - wykonanie przeglądów, konserwacji i serwisu wymiennikowni, kotłowni gazowych i olejowych w kompleksach administrowanych przez 33 WOG (zamówienie z podziałem na 3 części)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.