eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin"Montaż i dzierżawa podzielników kosztów ciepła oraz rozliczanie kosztów ciepła w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Montaż i dzierżawa podzielników kosztów ciepła oraz rozliczanie kosztów ciepła w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000153940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Połczyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-815

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 943409100

1.5.8.) Numer faksu: 943409196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbm@zbm.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbm.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f6081be8-1996-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Montaż i dzierżawa podzielników kosztów ciepła oraz rozliczanie kosztów ciepła w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f6081be8-1996-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391622

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056262/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wymiana podzielników ciepła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00350224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DP.261.15.2024.AA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 995100 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Dziesięcioletnia dzierżawa podzielników kosztów centralnego ogrzewania, zamontowanych na grzejnikach w zasobach mieszkaniowych i użytkowych Zamawiającego w ramach niniejszej umowy.
II. Świadczenie usług rozliczeniowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (dalej: opłata abonamentowa) obejmujących m.in.:
a) rozliczanie kosztów ciepła zgodnie z obowiązującym u Zamawiającego Regulaminem ustalania zaliczkowych stawek opłat za centralne ogrzewanie i podgrzanie wody użytkowej oraz rozliczenia kosztów zużycia energii cieplnej w budynkach administrowanych przez Zarząd Budynków Mieszkalnych w Koszalinie (dalej: Regulamin),
b) sczytywanie danych z zamontowanych urządzeń pomiarowych,
c) dostęp do portalu lokatora przez 24 h/dobę przez cały okres trwania umowy, obejmujący m.in.:
- wskazania urządzeń aktualizowane 1 raz na 2 tygodnie,
- dostęp do rozliczeń zbiorczych nieruchomości,
- dostęp do rozliczeń indywidualnych,
d) infrastrukturę internetową,
e) utworzenia bazy danych,
f) przygotowywanie i przekazywanie rozliczeń wstępnych do akceptacji Zamawiającego
g) elektroniczny transfer danych do programu AS,
III. Usługi dodatkowe, w tym:
a) zmiana użytkownika w trakcie okresu rozliczeniowego,
b) aktualizacja danych,
c) korekta powtórnego rozliczenia indywidualnego,
d) czynności serwisowe takie jak:
- przemontowanie, demontaż, wymiana podzielników itp.,
- materiał do ich montażu,
- dojazd.
Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 6 do Umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości w poszczególnych pozycjach wskazanych w Załączniku nr 5 do Umowy, z zastrzeżeniem, że nie zmieni to wysokości maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65500000-8 - Odczyty liczników

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

38821000-6 - Radiowe urządzenia zdalnie sterowane

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 617880,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617880,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 617880,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Techem” – Techniki Pomiarowe sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 632029081

7.3.3) Ulica: os Lecha 121

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-298

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 617880,66 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2034-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.