Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00341974/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 68
1.5.2.) Miejscowość: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spzoz-brzesko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c164fa25-1cc5-11ef-a7c1-72acb4a2af8f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c164fa25-1cc5-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391673
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041927/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Serwis i naprawa sprzętu medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341974
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-23/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158532,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.1) Zadanie nr 1 Zestawy monitorujące i kardiomonitory
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1188,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.2) Zadanie nr 2 Diatermie naczyniowe;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5249,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.3) Zadanie nr 3 Sterylizatory, autoklawy inny sprzęt sterylizacyjny;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 1944,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.4) Zadanie nr 4 Destylatory;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 540,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.5) Zadanie nr 5 Sterylizator parowy;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 3240,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.6) Zadanie nr 6 Sprzęt chirurgiczny Stryker;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5940,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.7) Zadanie nr 7 Artroskop zestaw;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5400,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.8) Zadanie nr 8 Aparatura okulistyczna;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 7020,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.9) Zadanie nr 9 Urządzenia stomatologiczne;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 5940,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.10) Zadanie nr 10 Urządzenia rehabilitacyjne, urządzenia do fizykoterapii i wodolecznictwa;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 14040,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.11) Zadanie nr 11 Rowery rehabilitacyjne, ergometry, bieżnie do ćwiczeń
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.12) Zadanie nr 12 Urządzenia do mycia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 14407,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.13) Zadanie nr 13 Urządzenia do mycia endoskopów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 7020,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.14) Zadanie nr 14 Urządzenia laboratoryjne;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 21546,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.15) Zadanie nr 15 Urządzenia laboratoryjne;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 57240,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.16) Zadanie nr 16 Urządzenia i narzędzia urologiczne;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 7290,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.17) Zadanie nr 17 Sprzęt operacyjny;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 6696,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Wykonywanie przeglądów i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego” dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Kościuszki 68, 32-800 Brzesko.18) Zadanie nr 18 Analizatory biochemiczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
4.5.5.) Wartość części: 4320,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1728,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1728,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1728,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mediko Jerzy Kołodziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490759544
7.3.3) Ulica: Długosza 46 a
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1728,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14407,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14407,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14407,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mediko Jerzy Kołodziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490759544
7.3.3) Ulica: Długosza 46 a
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14407,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2235,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2235,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2235,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mediko Jerzy Kołodziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490759544
7.3.3) Ulica: Długosza 46a
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2235,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22464,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22464,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Techniki Medycznej Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 357184650
7.3.3) Ulica: Szyllinga 63
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-433
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22464,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żądnej oferty
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22874,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22874,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22874,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biomedica Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011110869
7.3.3) Ulica: Raszyńska 13
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22874,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żądnej oferty
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa urządzeń komputerowych i drukarek
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- "Remonty dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową."
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Usługa serwisowa sprzętu medycznego
- USŁUGI W ZAKRESIE WYKONYWANIA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
- Serwis pogwarancyjny urządzenia medycznego w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej i Medycyny Nuklearnej
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Świadczenie usług serwisowania Systemu Tomografii Komputerowej wraz z niezbędnymi aktualizacjami (DZP.260.2.2025)
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.