Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00328492/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00336934/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa centrum kulturalnego na terenie gminy Warnice.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Warnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warnice 66
1.5.2.) Miejscowość: Warnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-201
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 91 5782190
1.5.8.) Numer faksu: 91 5782190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@warnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warnice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3941eb9e-0eb7-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa centrum kulturalnego na terenie gminy Warnice.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3941eb9e-0eb7-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391763
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069391/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa centrum kulturalnego na terenie gminy Warnice.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328492
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IB.271.20.2024.ES
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4045162,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Budowa centrum kulturalnego na terenie gminy Warnice, w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 288/21, 489/1 i 476/3 obr. Warnice, gm. Warnice.
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Budowę centrum kulturalnego w m. Warnice w formule „zaprojektuj i wybuduj”, w tym:
a) Etap I – część projektowa:
Zakres prac projektowych: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, dokumentacji budowlanej i wykonawczej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę. Projekt ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, zaleceniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego, Opisem przedmiotu zamówienia, Projektem umowy i niniejszej SWZ wraz z załącznikami, w tym:
- wykonanie projektu budowlanego – 3 egz.;
- Wykonanie projektu rozbiórki – 3 egz.;
- wykonanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach – 3 egz.;
- wykonanie przedmiarów robót – 3 egz.;
- projekt czasowej organizacji ruchu jeżeli będzie wymagany – zatwierdzony 3 egz.;
- Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – 3 egz.;
- Kosztorys inwestorski - 3 egz.;
- Komplet niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych z odpowiednimi instytucjami;
- Informację projektanta do planu BIOZ;
- Wypisy z rejestru gruntów z aktualnymi adresami i mapą ewidencyjną;
- uzyskanie akceptacji projektu przez Zamawiającego;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych zgód właścicieli nieruchomości na lokalizację projektowanej do budowy infrastruktury w tym prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych zgód, decyzji administracyjnych, uzgodnień i wszelkich dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający informuje, iż do dnia 13 maja 2024 r. złoży wniosek o wydanie decyzji celu publicznego na realizację przedmiotowej inwestycji, planowany termin uzyskania decyzji celu publicznego to lipiec 2024 r.;
- wykonanie niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych oraz uzyskanie uzgodnień z dysponentami sieci znajdujących się w pasach drogowych projektowanych dróg i z właściwymi władzami;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwolenie na budowę i rozbiórkę;
- przekazanie praw autorskich do dokumentacji.
Całość po opracowaniu należy przekazać dla Zamawiającego w wersji papierowej i elektronicznej (2 egz. na płycie CD/DVD) – PDF oraz dwg.
b) Etap II – wykonanie robót budowlanych:
budowa dwukondygnacyjnego budynku, wolnostojącego przykrytego dachem płaskim.
zagospodarowanie terenu polegające na wykonaniu dojść i dojazdu do budynku, lokalizacji miejsc postojowych, umieszczenia podziemnego zbiornika na wodę do celów ppoż. oraz oświetlenia zewnętrznego.
doprowadzenie przyłączy wodociągowego, kanalizacyjnego i energetycznego.
rozbiórka istniejącego obiektu oraz wykonania warstwowej podsypki piaskowej w miejscu istniejącej piwnicy,
demontaż istniejących instalacji podziemnych kolidujących z projektowanym obiektem oraz płyt betonowych przy istniejącym budynku,
wykonanie prac:
• prace przygotowawcze, wytyczenia i zabezpieczenia terenu budowy,
• prace geodezyjne,
• demontaż istniejącego oświetlenia terenu kolidującego z projektowanym obiektem,
• prace ziemne, usunięcie humusu ora z wykopy pod fundamenty budynku,
• zasypanie otworu po podpiwniczeniu, warstwami z jednoczesnym utwardzeniem każdej z warstw,
• wykonanie prac fundamentowych projektowanego budynku związanych z wykonaniem ław fundamentowych oraz ścian fundamentowych, instalacji podposadzkowej oraz warstwy chudego betonu
• wykonanie konstrukcji budynku ścian zewnętrznych, stropu i konstrukcji dachu
• wykonanie ścian działowych wewnętrznych
• montaż stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej
• wykonanie instalacji wewnętrznych (elektrycznej, grzewczej, wodociągowej i kanalizacyjnej)
• wykonanie instalacji zewnętrznych do budynku oraz podziemnego zbiornika na wodę do gaszenia pożaru min. 50m³
• wykonanie instalacji oświetlenie terenu
• wyprawy tynkarskie
• wykonanie posadzek
• wykonanie okładzin ściennych i podłogowych
• wykonanie pokrycie dachowego wraz z obróbkami blacharskimi
• montaż systemu paneli fotowoltaicznych oraz powietrznej pompy ciepła
wykonanie pozostałych robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia
przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanego obiektu do użytkowania i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie,
dostarczenie kompletu sprzętu, oznakowań, instrukcji, środków ochrony indywidualnej i zbiorowej z zakresu bhp i ochrony przeciwpożarowej, wymaganych przepisami szczegółowymi dla prawidłowej eksploatacji obiektu,
przeprowadzenie szkolenia obsługi urządzeń na obiekcie,
wykonanie instrukcji obsługi i konserwacji urządzeń,
opłaty za nadzory obce, badania itp.,
inwentaryzacja i dokumentacja powykonawcza w tym geodezyjna,
nadzór autorski projektantów wszystkich branż.
4. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu objętego zamówieniem i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca.
5. Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że rodzaje robót i ilości opisane w programie funkcjonalno-użytkowym są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej.
6. Wielkości właściwości funkcjonalno-użytkowych wyrażonych w m2, mb mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu o 10%. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe.
7. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w Projekcie umowy, Programie Funkcjonalno-Użytkowym, Opisie przedmiotu zamówienia, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4058779,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7128000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4058779,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOTECH Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992107027
7.3.3) Ulica: Podmiejska Boczna 16
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4058779,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.