Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00325532/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00339535/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00352395/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
- 2024/BZP 00359137/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja boiska sportowego przy ZS Nr 1 w Brodnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23
1.5.2.) Miejscowość: Brodnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21e48ace-12ae-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja boiska sportowego przy ZS Nr 1 w Brodnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21e48ace-12ae-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391768
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029043/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Renowacja boiska sportowego przy ZS Nr 1 w Brodnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325532
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR-BI.271.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 44,00 x 22,00 m z nawierzchnią bezpieczną EPDM, pełniącego funkcję boiska do piłki ręcznej, dwóch boisk do piłki koszykowej oraz boiska do piłki siatkowej z możliwością zmiany na boisko do tenisa. Budowa boiska do piłki nożnej typu „Orlik” o wymiarach 68,00 x 36,00 m z nawierzchnią z trawy syntetycznej, ogrodzenia wokół boisk w formie piłkochwytów. Budowa zaplecza – szatni kontenerowej, remont istniejących trybun – wymiana zniszczonych siedzisk na deski kompozytowe, wykonanie utwardzeń z kostki betonowej (wokół boisk i szatni), montaż lamp oświetleniowych przy kompleksie boisk. Odprowadzenie wód opadowych do istniejącego przyłącza do sieci kanalizacji deszczowej, wykonanie instalacji wod-kan i elektrycznej do szatni kontenerowej.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został zgodnie z załącznikami od Nr 6 do 81 do SWZ (projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, przedmiar robót).
Dokumentacja techniczna ze szczegółowymi rozwiązaniami dostępna jest na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz https://bip.brodnica.pl oraz do wglądu w Urzędzie Miejskim w Brodnicy, ul. Kamionka 23, pokój 304, telefon: (056) 49-30-614, 629 lub 311, w godzinach od 8:00 do 15:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 14.06.2024r. zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie:1) Kwota, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia to:
2.112.000,00 zł (słownie: dwa miliony sto dwanaście tysięcy złotych).
Następnie w tym samym dniu Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację z sesji otwarcia ofert:
2) Wykonawcy, których oferty zostały otwarte to:
a) Oferta Nr 1 – TOPATOTERA Sp. z o.o., ul. Floriana 7, 44-190 Knurów;
Cena oferty brutto: 2.364.801,12 zł (słownie: dwa miliony trzysta sześćdziesiąt cztery tysiące osiemset jeden złotych i 12/100);
b) Oferta Nr 2 – 3K Sp. z o.o., ul. Fabryczna 7/308, 26-600 Radom;
Cena oferty brutto: 3.478.440,00 zł (słownie: trzy miliony czterysta siedemdziesiąt osiem tysięcy czterysta czterdzieści złotych);
c) Oferta Nr 3 – EVERSPORT Sp. z o.o., ul. Kiersnowskiego 12/20, 03-161 Warszawa;
Cena oferty brutto: 2.997.417,33 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset dziewięćdziesiąt siedem tysięcy czterysta siedemnaście złotych i 33/100).
W związku z powyższym, działając na podstawie przepisu art. 255 ustawy Pzp, należy stwierdzić, iż zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w powyższym przepisie. Zamawiający jest zmuszony unieważnić postępowanie.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na mocy art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Zamawiający nie znalazł środków, aby zwiększyć kwotę, którą może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający musi mieć zabezpieczone środki w chwili zawarcia umowy z wykonawcą wybranym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2997417,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3478440,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla projektu - uzbrojenie terenów inwestycyjnych w rejonie ulic: Siewnej, Rataja, Sądowej na osiedlu mieszkaniowym Grunwald w Brodnicy
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi"
- "Dożywianie dzieci w placówkach oświatowych na terenie Gminy Brodnica w roku 2025"
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.