Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00318274/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00352036/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W OLEŚNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931963210
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 52C
1.5.2.) Miejscowość: Oleśnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdp-olesnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zdp-olesnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_olesnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pełnienie funkcji zarządcy dróg powiatowych w rozumieniu przepisów ustawy o drogach
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-820e7a10-0df5-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047816/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318274
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DZP.272.1.9.2024.MM-B
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy”.
2. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania obejmuje remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach powiatowych dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w przewidywanym zakresie i ilości:
1) Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego białego na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowie - Szacunkowa ilość: do 25 000 m2.
2) Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego kolorowego (kolor czerwony) na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowie - Szacunkowa ilość: do 1200 m2.
3) Remont oznakowania poziomego cienkowarstwowego kolorowego (kolor niebieski) miejsca parkingowe dla niepełnosprawnych na drogach powiatowych teren Obwodów Drogowych w Oleśnicy i Sycowie - Szacunkowa ilość: do 600 m2
4) Wykonanie usunięcia – frezowanie istniejącego oznakowania poziomego cienkowarstwowego - Szacunkowa ilość: do 100 m2
5) Trasowanie nowego oznakowania – do 10000mb
3. Ilości poszczególnych prac podane w § 1 ust. 2 pkt 1-5) umowy oraz w formularzu ofertowym są ilościami prognozowanymi. Ostateczna ilość robót będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zamierza zlecić do wykonania co najmniej 30% maksymalnej wartości umowy określonej w § 3 ust. 1 umowy. Z tytułu niewykorzystania maksymalnej wartości umowy wskazanej w § 3 ust. 1 umowy w pełnej wysokości Wykonawcy nie przysługują od Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze.
4. Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie jedynie za rzeczywiste zlecone i wykonane roboty.
5. Od chwili otrzymania przez Wykonawcę ilości i zakresu robót, odpowiedzialność za ewentualne szkody powstałe u osób trzecich na skutek nie wykonania remontu, ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca zobowiązany jest tak zorganizować pracę, aby nie wywołała ona uciążliwości i niebezpieczeństwa dla użytkowników drogi.
7. Do wykonywanych robót należy stosować technologię zgodną ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną zwaną dalej SST (załącznik do SWZ).
Wykonawca prac jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentach zamówienia i SST, obowiązującymi przepisami i normami oraz warunkami technicznymi.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został opisany w niniejszej SWZ oraz jej załącznikach m.in. SST, formularzu ofertowym oraz projekcie umowy.
9. Postanowienia dotyczące gwarancji i rękojmi:
Wykonawca na wykonany przedmiot umowy udzieli 9-miesięcznej gwarancji (oznakowanie cienkowarstwowe).
10. Zamawiający wymaga aby flota wykorzystywana przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadała co najmniej 10% pojazdów napędzanych energią elektryczną lub gazem ziemnym, z tym że przez gaz ziemny należy rozumieć sprężony gaz ziemny (CNG), skroplony gaz ziemny (LNG), lub gaz płynny (LPG).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233221-4 - Malowanie nawierzchi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922000-6 - Urządzenia do znakowania dróg
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633204,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 281424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAL-COM Krzysztof Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020926970
7.3.3) Ulica: ul. Ogrodowa 25H
7.3.4) Miejscowość: Smolec
7.3.5) Kod pocztowy: 55-080
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
jakie przetargi wygrała firma
MAL - COM KRZYSZTOF KĘDZIERSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 281424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLEŚNICY
- Usługa ochrony mienia na obiekcie Zamawiającego położonym w Oleśnicy przy ul. Bolesława Krzywoustego 31c
- Obsługa szaletów miejskich (tradycyjnego i automatycznych) zlokalizowanych na terenie Oleśnicy, w 2025 r
- Wyłapywanie i transport bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasto Oleśnica oraz objęcie ich opieką przed przewiezieniem do schroniska w roku 2025
- Techniczna obsługa stała w budynkach i na zewnątrz budynków w zasobach komunalnych Miasta Oleśnicy oraz świadczenie usług w bud. i na zewnątrz bud. w zasobach komunalnych Miasta Oleśnica w 2025 r.
więcej: przetargi w Oleśnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wykonanie oznakowania poziomego dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
- Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Woronicza - Spartańska.
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Konserwacja i utrzymanie oznakowania pionowego oraz poziomego na ulicach gminnych i drogach wewnętrznych w granicach administracyjnych miasta Kołobrzeg
- Przebudowa ulicy Księże Domki w Rawie Mazowieckiej
więcej: Urządzenia do znakowania dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.