eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem łukowym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lęborku



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem łukowym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lęborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Lębork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 14

1.5.2.) Miejscowość: Lębork

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 608584785

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@um.lebork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lebork.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlebork.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem łukowym przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lęborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8c30e6d-1c14-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391792

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016169/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem łukowym przy SP1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.10.2024.R

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6164462,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej sali sportowej w Lęborku dla Szkoły Podstawowej nr 1 przy, ul. Wojska Polskiego 10 oraz uzyskanie – w imieniu Zamawiającego – decyzji o pozwoleniu na użytkowanie (działka nr 412/2, obręb ewidencyjny 7 Lębork). Obiekt jest budynkiem jedno i dwukondygnacyjnym, niepodpiwniczonym w kształcie prostokąta z dachem dwuspadowym – łukowym.
2. Zakres robót obejmuje :
2.1. wykonanie nowego budynku sali wraz z zapleczem socjalno – szatniowym i sportowym,
2.2. wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej,
2.3. wykonanie przyłącza wodociągowego,
2.4. wykonanie przyłącza energetycznego,
2.5. wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
2.6. wykonanie nowych chodników, schodów i opaski przy budynku,
2.7. wykonanie instalacji c.w.u.,
2.8. wykonanie instalacji wodociągowej w tym hydrantowej i kanalizacyjnej,
2.9. wykonanie instalacji c.o.,
2.10. wykonanie instalacji elektrycznej (oświetleniowej, gniazdkowej, ewakuacyjnej) wraz z osprzętem,
2.11. instalacje uziemniające, odgromowe i wyrównawcze
2.12. ochrona przeciwporażeniowa,
2.13. wykonanie instalacji monitoringu w zakresie oprzewodowania
2.14. usunięcie kolizji z istniejącym przyłączem ciepłowniczym na terenie działki
2.15. usunięcie kolizji telekomunikacyjnej
2.16. zagospodarowanie terenu
3. Przewidziane są dwa wejścia na salę :
- bezpośrednio z łącznika prowadzącego do szkoły – wykorzystywane jako główne wejście do sali,
- wejście zewnętrzne wykorzystywane jako wyjście ewakuacyjne.
Na parterze zlokalizowano 1 pomieszczenia szatniowo – sanitarne dla nps. w którym umieszczono szafki do przebierania się w strój sportowy. Dodatkowo na parterze usytuowano magazyn sprzętu, pokój trenera z zapleczem socjalnym, pomieszczenie techniczne, pomieszczenie gospodarcze w-d damskie i nps, w-c męskie.
Na piętrze zlokalizowano 3 pomieszczenia szatniowo – sanitarne, salkę ćwiczeń korekcyjnych.
4. Założenia techniczne
4.1. wysokość pomieszczeń (sala sportowa 8,73 m, pozostałe pomieszczenia 3,05 m),
4.2. na podłogach:
a/ w sali podłoga o nawierzchni z poliuretanu,
b/ w salce ćwiczeń posadzkę sportową punktowo elastyczną z rolowaną wielowarstwową wykładziną sportową PCV o łącznej grubości min. 12,5 mm
c/ w szatniach, komunikacji na parterze i piętrze oraz magazynie sprzętu wykładzina PCV homogeniczna grub. 2,2 mm,
d/ sanitariatach, umywalniach i w-c płytki ceramiczne przeciwpoślizgowe
e/ w łączniku płytki ceramiczne, przeciwpoślizgowe,
f/ schody płytki ceramiczne schodowe przeciwpoślizgowe,
4.3. ściany w pomieszczeniach higienicznych, zaprojektowano płytki na całą wysokość pomieszczenia,
4.4. na ścianach tynk cementowo – wapienny z gładzią gipsową,
4.5. na ścianach komunikacji, szatniach tynk żywiczny (zamiast malowania) do wysokości 2,0 m
4.6. ściany szczytowe w sali do wysokości 3,0 m płyty akustyczne poliuretanowe odporne na uderzenie, powyżej malowanie farbą silikatową,
4.7. instalacja elektryczna zabezpieczona przed dostępem osób,
4.8. temperatura wewnątrz : sala powyżej 16° C, pozostałe powyżej 20° C,
4.9. zaprojektowano sanitariaty z dostępem do ciepłej i zimnej wody,
4.10. wszystkie okna zaprojektowano z profili PCV, stałe, rozwierane i rozwierano – uchylne,
4.11. drzwi wejściowe aluminiowe
4.12. zapewniono wentylację mechaniczną i grawitacyjną,
4.13. oświetlenie spełniające wymagania normowe,
4.14. wentylacja mechaniczne w sanitariatach wentylatorem wbudowanym załączanym oświetleniem, – układ połaci dachowych : dwu i jedno spadowy,
4.15. kierunek głównej kalenicy równoległy do elewacji frontowej.
5. Zestawienie powierzchni
Dane techniczne :
– powierzchnia zabudowy – 992,00 m²,
– kubatura budynku – 7.668,16 m³,
– wysokość budynku – 8,94 m dopuszczalne 9,00 m
– dach łukowy, na łączniku płaski,
– powierzchnia użytkowa – 1.071,61 m²
6. Z zakresu zamówienia Zamawiający wyłącza dostawę wieszaka na mopa (8.10), profesjonalnego dwuwiadrowego wózka do sprzątania(8.11), ścianki wspinaczkowej (8.26), szafy na sprzęt sportowy (8.27), regału na sprzęt sportowy (8.28), szafy metalowej na środki czystości (8.29), biurka (8.33), fotela tapicerowanego (8.34), komputera (8.35), urządzenia wielofunkcyjnego (8.36), kuchenki mikrofalowej (8.38), reału metalowego na urządzenia (8.39), regału na książki, segregatory, dokumenty (8.40), krzesła (8.41), sofy (8.42), ławy (8.43), wieszaka ściennego (8.44), tablicy magnetycznej (8.45) o których mowa w pkt. 8 Projektu technicznego branży budowlanej oraz w pkt. 8. Projektu architektoniczno – budowlanego.
6.1. Ponadto nawierzchnię boiska należy wykonać z poliuretanu przeznaczonego na boiska wielofunkcyjne.
6.2. Instalacja hydrantowa - rozbudowę instalacji hydrantowej należy podłączyć do istniejącej instalacji hydrantowej.
6.3. Instalację wentylacji mechanicznej w sali gimnastycznej należy izolować płytami z wełny mineralnej o współczynniku przenikania λ0,035 W/mK gr. 40mm.
6.4. Do części wyciągowej wentylacji należy zastosować anemostaty wyciągowe.
6.5. Instalacja CT - wymiennik glikolowy należy umieści w pomieszczeniu techniczny węzła cieplnego i stamtąd poprowadzić CT.
6.6. Instalacja zewnętrzna CT ma być zaizolowania i zabezpieczona np. płaszczem stalowym.
6.7. Po zakończonym procesie inwestycyjnym, dla całego obiektu Wykonawca opracuje instrukcję bezpieczeństwa pożarowego.
6.8. W zakresie Wykonawcy będzie budowa drogi tymczasowej do miejsca inwestycji. Istnieją dwie możliwości dojazdu do terenu budowy. Od strony północnej przez teren zielony, albo od strony południowej przez teren z zagospodarowaniem sportowym. Przy wyznaczeniu najbardziej optymalnej drogi dojazdu Wykonawca musi wziąć pod uwagę kwestie bezpieczeństwa oraz konieczności odtworzenia nawierzchni do jej pierwotnego stanu.
Ponadto ze względu na brak możliwości wyłączenia budynku szkoły z użytkowania na czas realizacji, należy w sposób szczególny zabezpieczyć miejsce wykonywania robót zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku po wcześniejszym uzgodnieniu z dyrekcją szkoły.
6.9. Informacje dotyczące podłóg i posadzek zostały zawarte w opisie technicznym projektu budowlanego pkt 7.21. Zmiana wprowadzona przez Zamawiającego w SWZ dotyczy zamiany wykładziny PCV homogeniczna (jednorodna) grub. min 4,0 mm na nawierzchnię poliuretanową grubości 17-18 mm przeznaczoną do nawierzchni wewnętrznych ( np. Conica Conipur HG, Conica Conipur HV lub pulsatic).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą unieważnienia postępowania jest przesłanka określona w art. 255 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. cena najkorzystniejszej oferty oraz oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7462295,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10480661,49 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.