Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00331434/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00331560/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00340052/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00419112/01 - Wynik z dnia 2022-11-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń chłodniczych i mrożących
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ
1.3.) Oddział zamawiającego: WCKiK SP ZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140130346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Koszykowa 78
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-671
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wckik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa urządzeń chłodniczych i mrożących2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d5ca3f8-2aae-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331434/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 52/D/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173148,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ChłoChłodziarka do KKCz kpl. 21. Posiada znak CE.
2. Urządzenie jest fabrycznie nowe. Rok produkcji 2022.
3. Przystosowane do przechowywania KKCz w temperaturze chłodzenia + 4oC (brak możliwości zmiany nastawy temperatury). Zamawiający dopuści urządzenie przystosowane do przechowywania KKCz z zakresem nastawiania temperatury od +2°C do +6°C
4. Dopuszczalne odchylenie temperatury +/- 1,50 C.
5. Umożliwia przechowywanie pojemników z KKCz w pozycji pionowej, co najmniej 450 pojemników z krwią.
6. Szuflady stalowe na rolkach z perforacją w dnie, umożliwiającą rotację powietrza między pojemnikami z krwią, dodatkowe przegrody wewnątrz szuflad służące do separacji jednostek krwi.
7. Budowa szafowa z komorą chłodzenia o objętości od 700 do 1000 litrów. Całkowita pojemności w przedziale 470 - 700 l.
8. Wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości: (szer. x głęb. x wys.) 140 cm x 85 cm x 198 cm. ,. Zamawiający dopuszcza Urządzenie powinno mieć następujące wymiary szerokość 800 mm x wysokość 2000 mm x głębokość 800 mm. O pojemności w przedziale 470 - 700 l. ZAKRES TOLERANCJI WYMIARÓW ZEWNĘTRNYCH URZĄDZENIA szerokość 600 mm-800mm, głębokość 650mm-800mm, wysokość 1900mm-2050mm.
9. Posiada podwójne drzwi zewnętrzne z możliwością zamykania na klucz, zaopatrzone w duże szklane okno obserwacyjne o co najmniej podwójnej warstwie szkła.
10. Posiada minimum 2 sztuki drzwi wewnętrznych minimalizujących wzrost temperatury wewnątrz urządzenia.
11. Posiada wewnętrzne oświetlenie, włączane dedykowanym przyciskiem na panelu sterowania. Zamawiający dopuszcza urządzenie bez dedykowanego przycisku na panelu sterowania.
12. Posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza.
13. Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED oraz przyciskami membranowymi. Zamawiający dopuszcza urządzenie ze sterownikiem mikroprocesorowym z zewnętrznym wyświetlaczem typu LCD oraz przyciskami membranowym
14. Posiada automatyczny system odszraniania, nie powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej.
15. Wnętrze komory wykonane ze stali malowanej. Zamawiający dopuszcza urządzenie z wnętrzem wykonanym ze stali nierdzewnej
16. Urządzenie zaopatrzone w minimum 4 kółka samonastawne ułatwiające przemieszczanie.
17. Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury.
18. Wyposażone w graficzny rejestrator temperatury na krążki papierowe, zasilany bateryjnie.
19. Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia, niedomknięcia drzwi.
20. System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC.
21. Posiada elektroniczny wskaźnik prawidłowego domknięcia drzwi.
22. Posiada cichy, niezawodny kompresor. Poziom hałasu nie większy niż 45 dB. Zamawiający dopuści urządzenie z dwoma kompresorami.
23. Zasilanie prądem zmiennym 230 V/50 Hz.
Zamawiający dopuści urządzenie wyposażone w zintegrowany rejestrator parametrów i zdarzeń alarmowych z możliwością archiwizacji bezpośrednio na przenośna pamięć USB
24. Temperatura we wnętrzu monitorowana przez dwa czujniki temperatury zanurzone w wypełnionych cieczą pojemnikach referencyjnych, symulujących temperaturę w pojemniku z krwią. Panel sterowania umożliwiający podgląd temperatury w górnym lub dolnym pojemniku referencyjnym oraz temperatury uśrednionej. Zamawiający dopuści urządzenie z monitoringiem temperatury zintegrowanym z urządzeniem pozwalającym na podgląd temperatury w górnym lub dolnym pojemniku referencyjnym bez temperatury uśrednionej
25. Posiada system automatycznej diagnostyki informujący o usterkach czujników oraz konieczności wymiany części zużywalnych (baterii zasilających układ alarmowy oraz silnika wentylatora skraplacza).
26. Urządzenie będące wyrobem medycznym zgodnym z dyrektywą 93/42/EEC, posiadającym stosowną deklarację zgodności.
27. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
28. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu zakończone podpisaniem protokołu, nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego,
29. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
30. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
31. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
32. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych ( obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.
33. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
34. Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni.
35. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
dziarka do KKCz
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 73332,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ChChłodziarka do KKCz kpl. 11. Posiada znak CE.
2. Urządzenie jest fabrycznie nowe. Rok produkcji 2022.
3. Przystosowane do przechowywania KKCz w temperaturze chłodzenia + 4o C (brak możliwości zmiany nastawy temperatury). Zamawiający dopuści urządzenie przystosowane do przechowywania KKCz z zakresem nastawiania temperatury od +2°C do +6°C.
Zamawiający dopuści urządzenie bez wewnętrznej szyby
4. Dopuszczalne odchylenie temperatury +/- 1,50 C.
5. Umożliwia przechowywanie pojemników z KKCz w pozycji pionowej, co najmniej 200 pojemników z krwią.
6. Szuflady stalowe na rolkach z perforacją w dnie, umożliwiającą rotację powietrza między pojemnikami z krwią, dodatkowe przegrody wewnątrz szuflad służące do separacji jednostek krwi, Zamawiający dopuści urządzenie z 5 szufladami i grubym frontem z pleksji, pełniącym rolę drzwi wewnętrznych
7. Budowa szafowa z komorą chłodzenia o objętości od 400 do 550 litrów.
8. Wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości: (szer. x głęb. x wys.) 85 cm x 85 cm x 198 cm. Zamawiający dopuści urządzenie o głębokości 860 milimetrów.
9. Posiada pojedyncze drzwi zewnętrzne z możliwością zamykania na klucz, zaopatrzone w duże szklane okno obserwacyjne o co najmniej podwójnej warstwie szkła.
10. Posiada minimum 2 sztuki drzwi wewnętrznych minimalizujących wzrost temperatury wewnątrz urządzenia.
11. Posiada wewnętrzne oświetlenie, włączane dedykowanym przyciskiem na panelu sterowania.
12. Posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza.
13. Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED oraz przyciskami membranowymi. Zamawiający dopuści urządzenie ze sterownikiem mikroprocesorowym z zewnętrznym wyświetlaczem typu LCD oraz przyciskami membranowym
14. Posiada automatyczny system odszraniania, nie powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej.
15. Wnętrze komory wykonane ze stali malowanej lub nierdzewnej, kwasoodpornej. Zamawiający dopuszcza urządzenie z wnętrzem wykonanym ze stali nierdzewnej
16. Urządzenie zaopatrzone w minimum 4 kółka samonastawne ułatwiające przemieszczanie.
17. Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury.
18. Wyposażone w graficzny rejestrator temperatury na krążki papierowe, zasilany bateryjnie.
19. Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia, niedomknięcia drzwi.
20. System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC.
21. Posiada elektroniczny wskaźnik prawidłowego domknięcia drzwi.
22. Posiada cichy, niezawodny kompresor. Poziom hałasu nie większy niż 45 dB. Zamawiający dopuszcza 50db.
23. Zasilanie prądem zmiennym 230 V/50 Hz.
24. Temperatura we wnętrzu monitorowana przez dwa czujniki temperatury zanurzone w wypełnionych cieczą pojemnikach referencyjnych, symulujących temperaturę w pojemniku z krwią. Panel sterowania umożliwiający podgląd temperatury w górnym lub dolnym pojemniku referencyjnym oraz temperatury uśrednionej. Zamawiający dopuści urządzenie z monitoringiem temperatury zintegrowanym z urządzeniem pozwalającym na podgląd temperatury w górnym lub dolnym pojemniku referencyjnym bez temperatury uśrednionej
Zamawiający dopuści urządzenie wyposażone w zintegrowany rejestrator parametrów i zdarzeń alarmowych z możliwością archiwizacji bezpośrednio na przenośna pamięć USB
25. Posiada system automatycznej diagnostyki informujący o usterkach czujników oraz konieczności wymiany części zużywalnych (baterii zasilających układ alarmowy oraz silnika wentylatora skraplacza).
26. Urządzenie będące wyrobem medycznym zgodnym z dyrektywą 93/42/EEC, posiadającym stosowną deklarację zgodności.
27. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
28. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu zakończone podpisaniem protokołu, nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego,
29. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
30. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
31. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
32. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych ( obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.
33. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
34. Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni.
35. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
łodziarka do KKCz
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 36666,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chłodziarka do KKCzChłodziarka do KKCz kpl. 11. Posiada znak CE.
2. Urządzenie jest fabrycznie nowe. Rok produkcji 2022.
3. Przystosowane do przechowywania KKCz w temperaturze chłodzenia + 4o C (brak możliwości zmiany nastawy temperatury). Zamawiający dopuści urządzenie przystosowane do przechowywania KKCz z zakresem nastawiania temperatury od +2°C do +6°C
4. Dopuszczalne odchylenie temperatury +/- 1,50 C.
5. Umożliwia przechowywanie pojemników z KKCz w pozycji pionowej, co najmniej 450 pojemników z krwią.
6. Szuflady stalowe na rolkach z perforacją w dnie, umożliwiającą rotację powietrza między pojemnikami z krwią, dodatkowe przegrody wewnątrz szuflad służące do separacji jednostek krwi. Zamawiający dopuści urządzenie z szufladami i grubym frontem z pleksji, pełniącym rolę drzwi wewnętrznych
7. Budowa szafowa z komorą chłodzenia o objętości od 350 do 400 litrów.
8. Wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości: (szer. x głęb. x wys.) 70 cm x 80 cm x 195 cm. Zamawiający uściśla Wymiary: szer.70 x głęb.80 x wysok.195. Pojemność 350 -400 L. Pojemność maksymalnie 350 – 450 l, możliwość przechowywania minimum 220 j KKCz Zamawiający dopuści urządzenie maksymalnie z wysokością 195,5cm 200 cm.
9. Posiada podwójne drzwi zewnętrzne z możliwością zamykania na klucz, zaopatrzone w duże szklane okno obserwacyjne o co najmniej podwójnej warstwie szkła. Drzwi pojedyncze z możliwością zamykania na klucz Zamawiający dopuści urządzenie bez wewnętrznej szyby
10. Posiada minimum 2 sztuki drzwi wewnętrznych minimalizujących wzrost temperatury wewnątrz urządzenia. Zamawiający dopuszcza Urządzenie z jednymi drzwiami wewnętrznymi.
11. Posiada wewnętrzne oświetlenie, włączane dedykowanym przyciskiem na panelu sterowania. Zamawiający dopuszcza urządzenie bez dedykowanego przycisku na panelu sterowania.
12. Posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza.
13. Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED oraz przyciskami membranowymi. Zamawiający dopuści urządzenie ze sterownikiem mikroprocesorowym z zewnętrznym wyświetlaczem typu LCD oraz przyciskami membranowym
14. Posiada automatyczny system odszraniania, nie powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej. Zamawiający dopuszcza urządzenie z automatycznym systemem odszraniania.
15. Wnętrze komory wykonane ze stali malowanej. Zamawiający dopuści urządzenie z wnętrzem wykonanym ze stali nierdzewnej
16. Urządzenie zaopatrzone w minimum 4 kółka samonastawne ułatwiające przemieszczanie.
17. Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury.
18. Wyposażone w graficzny rejestrator temperatury na krążki papierowe, zasilany bateryjnie.
19. Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia, niedomknięcia drzwi.
20. System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC.
21. Posiada elektroniczny wskaźnik prawidłowego domknięcia drzwi.
22. Posiada cichy, niezawodny kompresor. Poziom hałasu nie większy niż 45 dB. Tak Zamawiający dopuszcza poziom hałasu 60 dB
23. Zasilanie prądem zmiennym 230 V/50 Hz.
24. Temperatura we wnętrzu monitorowana przez dwa czujniki temperatury zanurzone w wypełnionych cieczą pojemnikach referencyjnych, symulujących temperaturę w pojemniku z krwią. Panel sterowania umożliwiający podgląd temperatury w górnym lub dolnym pojemniku referencyjnym oraz temperatury uśrednionej. Zamawiający dopuści urządzenie z monitoringiem temperatury zintegrowanym z urządzeniem pozwalającym na podgląd temperatury w górnym lub dolnym pojemniku referencyjnym bez temperatury uśrednionej
25. Posiada system automatycznej diagnostyki informujący o usterkach czujników oraz konieczności wymiany części zużywalnych (baterii zasilających układ alarmowy oraz silnika wentylatora skraplacza).
26. Urządzenie będące wyrobem medycznym zgodnym z dyrektywą 93/42/EEC, posiadającym stosowną deklarację zgodności.
27. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
28. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu zakończone podpisaniem protokołu, nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego,
29. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
30. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
31. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
32. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych ( obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.
33. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
34. Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni.
35. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 38500,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chłodziarka do KKCzChłodziarka do KKCz kpl. 11. Posiada znak CE.
2. Urządzenie jest fabrycznie nowe. Rok produkcji 2022.
3. Przystosowane do przechowywania KKCz w temperaturze chłodzenia + 4o C (brak możliwości zmiany nastawy temperatury). Zamawiający dopuści urządzenie przystosowane do przechowywania KKCz z zakresem nastawiania temperatury od +2°C do +6°C
4. Dopuszczalne odchylenie temperatury +/- 1,50 C.
5. Umożliwia przechowywanie pojemników z KKCz w pozycji pionowej, co najmniej 450 pojemników z krwią. .
6. Przechowywanie krwi w pozycji zawieszonej na rusztowych półkach z haczykami. Zamawiający dopuści urządzenie, które pozwoli na przechowywanie krwi w szufladach na rolkach ze stali nierdzewnej z perforacją z przegrodami z pleksji bez rozwiązania z przechowywaniem krwi w pozycji wiszącej
7. Budowa szafowa z komorą chłodzenia o objętości od 700 do 1000 litrów. Z
8. Wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości: (szer. x głęb. x wys.) 140 cm x 85 cm x 198 cm. Zamawiający dopuści urządzenie o wymiarach zewnętrznych 1384x814x2123mm. ZAKRES TOLERANCJI ZEWNĘTRZNYCH WYMIARÓW URZĄDZENIA SZER. 1384 mm- 1400mm X GŁĘ. 800mm-814mmX WYS. 1990mm- 2123mm.
9. Posiada podwójne drzwi zewnętrzne z możliwością zamykania na klucz, zaopatrzone w duże szklane okno obserwacyjne o co najmniej podwójnej warstwie szkła. Zamawiający dopuści urządzenie bez wewnętrznej szyby
10. Posiada minimum 2 sztuki drzwi wewnętrznych minimalizujących wzrost temperatury wewnątrz urządzenia (opcjonalnie). Zamawiający dopuści urządzenie z jednymi drzwiami wewnętrznymi.
1. Posiada wewnętrzne oświetlenie, włączane dedykowanym przyciskiem na panelu sterowania. Zamawiający dopuszcza urządzenie bez dedykowanego przycisku na panelu sterowania.
11.
12. Posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza.
13. Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED oraz przyciskami membranowymi. Zamawiający dopuści urządzenie ze sterownikiem mikroprocesorowym z zewnętrznym wyświetlaczem typu LCD oraz przyciskami membranowym.
14. Posiada automatyczny system odszraniania, nie powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej.
15. Wnętrze komory wykonane ze stali malowanej Zamawiający dopuści urządzenie z wnętrzem wykonanym ze stali nierdzewnej.
16. Urządzenie zaopatrzone w minimum 4 kółka samonastawne ułatwiające przemieszczanie.
17. Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury.
18. Wyposażone w graficzny rejestrator temperatury na krążki papierowe, zasilany bateryjnie.
19. Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia, niedomknięcia drzwi. Zamawiający dopuści urządzenie wyposażone w zintegrowany rejestrator parametrów i zdarzeń alarmowych z możliwością archiwizacji bezpośrednio na przenośna pamięć USB
20. System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC.
21. Posiada elektroniczny wskaźnik prawidłowego domknięcia drzwi.
22. Posiada cichy, niezawodny kompresor. Poziom hałasu nie większy niż 45 dB. Zamawiający dopuści urządzenia o poziomie hałasu 50dB.
23. Zasilanie prądem zmiennym 230 V/50 Hz.
24. Temperatura we wnętrzu monitorowana przez dwa czujniki temperatury zanurzone w wypełnionych cieczą pojemnikach referencyjnych, symulujących temperaturę w pojemniku z krwią. Panel sterowania umożliwiający podgląd temperatury w górnym lub dolnym pojemniku referencyjnym oraz temperatury uśrednionej. Zamawiający dopuści urządzenie z monitoringiem temperatury zintegrowanym z urządzeniem pozwalającym na podgląd temperatury w górnym lub dolnym pojemniku referencyjnym bez temperatury uśrednionej
25. Posiada system automatycznej diagnostyki informujący o usterkach czujników oraz konieczności wymiany części zużywalnych (baterii zasilających układ alarmowy oraz silnika wentylatora skraplacza).
26. Urządzenie będące wyrobem medycznym zgodnym z dyrektywą 93/42/EEC, posiadającym stosowną deklarację zgodności.
27. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
28. Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację, uruchomienie i bezpłatne szkolenie personelu zakończone podpisaniem protokołu, nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego.
29. Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
30. Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
31. Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
32. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych ( obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.
33. Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
34. Czas naprawy na terenie Polski – 7 dni.
35. Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.5.) Wartość części: 38500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36666,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36666,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36666,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frost Tomasz Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270100493
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36666,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32508,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32508,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32508,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frost Tomasz Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270100493
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3250800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52866,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52866,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52866,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Frost Tomasz Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270100493
7.3.4) Miejscowość: Łomianki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52866,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.