Og³oszenie z dnia 2022-10-13
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa aparatu USG z kompletem g³owic na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespo³u Przychodni Specjalistycznych we W³oc³awku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ PRZYCHODNI SPECJALISTYCZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910332953
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 6A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 544165397
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzps@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzps.wloclawek.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa aparatu USG z kompletem g³owic na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespo³u Przychodni Specjalistycznych we W³oc³awku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c77edd70-4af0-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00391829
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.spzps.wloclawek.pl, spzps.rbip.mojregion.info, miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zamowienia_publiczne@spzps.com.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej – dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujê, ¿e:
I. Administrator Danych Osobowych
Administratorem Danych Osobowych zawartych we wszystkich dokumentach zwi±zanych z udzieleniem zamówienia publicznego jest Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zespo³u Przychodni Specjalistycznych we W³oc³awku, ul. Szpitalna 6 a, 87-800 W³oc³awek (tel. 54 416-53-97, e-mail: spzps@data.pl ).
II. Inspektor Ochrony Danych
Wyznaczono Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿esz siê skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych pod numerem telefonu 54 416-53-97, e-mail: iodo@spzps.com lub pisemnie na adres siedziby, wskazany w pkt I.
III. Cele i podstawy przetwarzania
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
b) art. 6 ust. 1. lit. b RODO w celu realizacji praw i obowi±zków zwi±zanych z czynno¶ciami przed zawarciem umowy oraz wynikaj±cych z zawartej umowy (dotyczy w szczególno¶ci danych osobowych osób kontaktowych, reprezentuj±cych lub zatrudnionych u kontrahenta).
Dane osobowe uzyskujemy bezpo¶rednio od Pani/Pana, mog± nam zostaæ przekazane przez Pani/Pana pracodawcê lub pochodziæ z publicznie dostêpnych rejestrów lub stron internetowych.
IV. Okres przechowywania danych
Dane osobowe przekazane przez Wykonawcê w toku udzielenia i realizacji zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
V. Odbiorcy danych
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± byæ jedynie podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych (art. 74 ustawy), podmioty uprawnione na podstawie odrêbnych przepisów np. do prowadzenia kontroli. Ponadto odbiorcami danych mog± byæ równie¿ podmioty, z którymi Administrator zawar³ stosowne umowy powierzenia, w tym podmioty dostarczaj±ce lub utrzymuj±ce infrastrukturê IT Administratora oraz podmioty i osoby ¶wiadcz±ce us³ugi prawne.
VI. Informacja o zamiarze przekazywania danych osobowych do pañstwa trzeciego
lub organizacji miêdzynarodowych
Administrator co do zasady nie zamierza przekazywaæ Pana/Pani danych do pañstwa trzeciego ani do organizacji miêdzynarodowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): VII. Prawa osób, których dane dotycz±:
Na zasadach okre¶lonych przepisami RODO, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora:
a) dostêpu do swoich danych na podstawie art. 15 RODO (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie Administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zany do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),
b) sprostowania lub uzupe³nienia danych zgodnie z art. 16 RODO (skorzystanie z tego prawa nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± (art. 19 ust. 2 Prawa Zamówieñ Publicznych) oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników (art. 76 Prawa Zamówieñ Publicznych).
c) ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO, z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej/prawnej albo z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego).
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00- 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
VIII. Informacje o wymogu/dobrowolno¶ci podania danych
Podanie danych osobowych w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych i przepisach wykonawczych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
IX. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W oparciu o Pana/Pani dane osobowe Administrator nie bêdzie podejmowa³ wobec Pana/Pani zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji bêd±cych wynikiem profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SPZPS/PN/MED/10/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa aparatu USG z kompletem g³owic na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespo³u Przychodni Specjalistycznych we W³oc³awku
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ kryterium:
1) Cena /C/ - waga 60
2) Parametry techniczne /P/ waga 40
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:- zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
- uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiaj±cy odstêpuje od okre¶lenia szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie;
- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
- wykona³, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dostawy w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania do¶wiadczenia odpowiadaj±ce swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom stanowi±cym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum: jedna dostawa aparatu USG z kompletem g³owic co najmniej o warto¶ci 270.000,00 z³ brutto wykonana w ramach jednego kontraktu.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
- O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia - wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nieniu warunków udzia³u sk³ada ka¿dy z Wykonawców.O¶wiadczenie te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-20 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-20 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z W£OC£AWKA
- Dostawê i monta¿ klimatyzacji w budynku Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie, przy ul. Ogniowej 8/10 we W³oc³awku.
- ROZBUDOWA PLACU ZABAW DLA ¯£OBKA "KRUSZYNKA"
- REMONTY WYKOÑCZENIOWE W ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWO¦CI PIÑCZATA W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN.: "REMONT I DOPOSA¯ENIE INSTYTUCJI KULTURY"
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzier¿aw± zbiornika i przegl±dami instalacji - II postêpowanie
- Wymiana okien w Domu Studenta oraz naprawa dachu na budynku dydaktycznym
- Budowa ulicy Brzezinowej na odcinku od ulicy Mielêciñskiej do ulicy Letniej we W³oc³awku
wiêcej: przetargi w W³oc³awku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mobilnego aparatu ultrasonograficznego
- Dostawa sprzêtu medycznego 2025
- Dostawa aparatów USG do Gminnego O¶rodka Zdrowia w Gogolinie
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego oraz komputerowego dla O¶rodka Zdrowia w Wo¼nikach w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazw± Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
- Zakup i dostawa sprzêtu medycznego oraz komputerowego dla O¶rodka Zdrowia w Starczy w ramach projektu grantowego nr FEXN.06.01-IP.03-0001/23 pod nazw± Wsparcie podstawowoej opieki zdrowotnej (POZ)
- Dostawa aparatu USG dla Publicznego Zak³adu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Strzelinie
wiêcej: Aparaty ultrasonograficzne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.