eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModernizacja (remont) umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-1



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (remont) umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja (remont) umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1881f924-1753-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391866

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.16 Remont umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332984

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.22.2024.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 540000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia część I: odc. rowu: Ju-7-1 (410 mb.) na dz. nr: 15/1, 15/2, ark. 01, obr. Junikowo w rejonie ul. Wołczyńskiej w Poznaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 a do umowy – pn. lokalizacja;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załączniki nr 1 a do umowy oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy, a także w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik nr 7 a do umowy;
4) Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, pkt. XI SWZ).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia część II: odc. rowu: Ju-7-1 (630 mb.) na dz. nr: 595/1, ark. 05, 595/2, ark. 08, obr. Plewiska w rejonie ul. Frezjowa-Hiacyntowa w Poznaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3b do umowy – pn. lokalizacja;
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 b do umowy oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy, a także w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik nr 7 b do umowy.
4) Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, pkt. XI SWZ).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 235000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia część III: odc. rowu: Ju-7-1 (486 mb.) na dz. nr: 591, ark. 05, obr. Plewiska w rejonie ul. Hiacyntowej w Poznaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 c do umowy – pn. lokalizacja;
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 c do umowy oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy, a także w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik nr 7 c do umowy.
4) Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, pkt. XI SWZ).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

4.5.5.) Wartość części: 161000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty (spośród złożonych w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu jak i ofert dodatkowych) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części III zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie tej części do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313867,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559650,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.