Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00332984/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00405213/01 - Wynik z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (remont) umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja (remont) umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1881f924-1753-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Remont umocnień przeciwerozyjnych rowu Ju-7-1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.22.2024.KS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 540000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część I: odc. rowu: Ju-7-1 (410 mb.) na dz. nr: 15/1, 15/2, ark. 01, obr. Junikowo w rejonie ul. Wołczyńskiej w Poznaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3 a do umowy – pn. lokalizacja;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załączniki nr 1 a do umowy oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy, a także w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik nr 7 a do umowy;
4) Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, pkt. XI SWZ).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część II: odc. rowu: Ju-7-1 (630 mb.) na dz. nr: 595/1, ark. 05, 595/2, ark. 08, obr. Plewiska w rejonie ul. Frezjowa-Hiacyntowa w Poznaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 3b do umowy – pn. lokalizacja;2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 b do umowy oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy, a także w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik nr 7 b do umowy.
4) Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, pkt. XI SWZ).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 235000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia część III: odc. rowu: Ju-7-1 (486 mb.) na dz. nr: 591, ark. 05, obr. Plewiska w rejonie ul. Hiacyntowej w Poznaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 c do umowy – pn. lokalizacja;2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 c do umowy oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej załącznik nr 4 do umowy, a także w kosztorysie nakładczym, stanowiącym załącznik nr 7 c do umowy.
4) Minimalny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 12 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, pkt. XI SWZ).
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262212-0 - Kopanie rowów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 161000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty (spośród złożonych w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu jak i ofert dodatkowych) przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części III zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie tej części do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313867,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 559650,00 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zabudowa meblowa -pomieszczenia CHIRURGIA ONKOLOGICZNA
- Dostawa laptopów, stacji dokujących i smartfonów w podziale na 5 części
- Dostosowanie węzła sanitarnego do wymagań nakazanych przez nadzór sanitarno-higieniczny na Oddziale Chorób Tropikalnych
- Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług społecznych w zakresie przygotowania i wydawania 3 posiłków dziennie dla dzieci z Przedszkola
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2025 r.
- Dostawa instrumentu muzycznego na potrzeby Zespołu Szkół Muzycznych w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót polegających na obsłudze i konserwacji urządzeń melioracji wodnych utrzymywanych przez Gminę Dobra
- Odbudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Wilków Drugi gm. Błędów
- Remont drogi powiatowej nr 1132 O na odcinku Zbica - Fałkowice
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.