eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice"Produkcja, dostawa bloków betonowych typu LEGO oraz posadowienie boksów i murków oporowych."



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Produkcja, dostawa bloków betonowych typu LEGO oraz posadowienie boksów i murków oporowych.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Polkowicka Dolina Recyklingu sp. z o.o.

1.3.) Oddział zamawiającego: PDR sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368345060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdr-zamowienia@pdr-eko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdr-eko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://sidaspzp.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot Prawa Publicznego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność związana ze zbieraniem, przetwarzaniem i unieszkodliwianiem odpadów; odzysk surowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Produkcja, dostawa bloków betonowych typu LEGO oraz posadowienie boksów i murków oporowych.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31e66b62-3038-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334800

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem niniejszej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) jest produkcja, dostawa bloków betonowych typu
LEGO oraz posadowienie boksów i murków oporowych na terenie Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20 w
Polkowicach.
Miejsce wykonywania usługi: Zakład Gospodarki Odpadami, ul. Działkowa 20, Polkowice.
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest produkcja wraz z dostawą i posadowieniem bloków betonowych typu LEGO (tj. wykonanie
boksów i murków oporowych )
2. Prace będą polegały na wykonaniu murów oporowych
i boksów o parametrach podanych w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji „Parametry boksów”
3. Załącznik Nr 4 „Parametry boksów” stanowi wstępną koncepcję Zamawiającego rozmieszczenia boksów, która może ulec
zmianie w zakresie lokalizacji i wielkości boksów
4. Zamawiający przed złożeniem oferty dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej
5. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa, zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentacji technicznej
określającej ostateczne rozmieszczanie boksów. Powyższa dokumentacja zostanie zatwierdzona przez Zamawiającego
przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia.
6. Dokumentacja techniczna musi zawierać podstawowe wyliczenia konstrukcyjne określające spełnianie polskich norm w
zakresie bezpieczeństwa obiektów budowlanych i ich stateczności.
7.Wymagana klasyfikacja w zakresie odporności ogniowej: REI 240 lub REI 360
8. Bloki powinny być spoinowane pianą poliuretanową o ognioodporności EI 240, wypełniającą szczeliny wzdłużne między
blokami
9. Zamawiający dopuszcza dostarczenie przedmiotu umowy w partiach - dostawach
jednostkowych, wg możliwości technologicznych, po wcześniejszym ustaleniu terminu dostawy i
wielkości partii dostaw z Zamawiającym. Koszty transportu po stronie Wykonawcy
10. Cena podana w formularzu ofertowym musi zawierać wszelkie koszty i wydatki Wykonawcy związane z realizacją
przedmiotu zamówienia
Gwarancja obowiązkowa:
Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji wynosi minimum 24 miesiące od daty zakończenia realizacji umowy
Wynagrodzenie:
Wynagrodzenie będzie płatne w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po protokolarnym
zatwierdzeniu prawidłowej realizacji całości zadania. Termin wykonywania usługi:
Wykonawca zobowiązany jest rozpocząć wykonywanie robót nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od daty zawarcia
umowy.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia – 90 dni licząc od daty zawarcia umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161007,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250483,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161007,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGMET T. Dyrsowicz, W. Maślanka Spółka Komandytowo- Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5010015997

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161007,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.