eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkomlinUtworzenie 16. nowych miejsc opieki w ramach programu ,,MALUCH +'' 2022-2029 w Żłobku ,,Tuptusie''.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie 16. nowych miejsc opieki w ramach programu ,,MALUCH +’’ 2022-2029 w Żłobku ,,Tuptusie’’.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKOMLIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934737

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trojanowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Skomlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-346

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 43 886 44 77

1.5.8.) Numer faksu: 43 8864477 wew. 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@skomlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skomlin.akcessnet.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6e52c325-0df9-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie 16. nowych miejsc opieki w ramach programu ,,MALUCH +’’ 2022-2029 w Żłobku ,,Tuptusie’’.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e52c325-0df9-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052032/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Utworzenie 16. nowych miejsc opieki w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w żłobku Tuptusie, Wichernik 13 98-346 Skomlin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększenie Odporności w ramach inwestycji A4.2.1. pn. Wsparcie programów dofinansowania miejsc opieki nad dziećmi 0-3 lat (żłobki, kluby dziecięce) w ramach MALUCH+ wskaźnik - (A61G) Tworzenie nowych miejsc w placówkach opiekuńczych(żłobki, kluby dziecięce) dla dzieci do 3 roku życia.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00318546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 650394,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn. „Utworzenie 16. nowych miejsc opieki w ramach programu ,,MALUCH +’’ 2022-2029 w Żłobku ,,Tuptusie”.
4.2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie
i przebudowie przedszkola na Wicherniku ze zmianą sposobu użytkowania
w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,,Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu ,,MALUCH+” 2022-2029 Żłobku Tuptusie, Wichernik 13, 98-346 Skomlin”, działka ewidencyjna nr 181/2, obręb Wichernik, gmina Skomlin.
W ramach przedmiotowego zadania należy dostosować pomieszczenia dawnego przedszkola w Wicherniku na pomieszczenia żłobka. Obecnie budynek nie jest użytkowany, a wcześniej pełnił funkcje przedszkola - (parter) oraz mieszkania komunalnego - (I piętro). W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostosowania pomieszczeń na potrzeby żłobka przy założeniu, że w budynku funkcjonować będą dwie grupy po 8. dzieci.
Stan budynku wymaga przeprowadzenia prac remontowych obejmujących m.in.:
1) Roboty budowlane (Parter): roboty rozbiórkowe; roboty ziemne
i fundamentowe (roboty ziemne i przygotowawcze, roboty budowlane, izolacje); roboty murarskie; stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna; stolarka drzwiowa wewnętrzna; posadzki parter; tynki i okładziny ścienne; elementy wyposażenia; instalacja elektryczna; instalacja sanitarna.
2) Roboty budowlane (I Piętro): roboty rozbiórkowe; roboty murarskie; stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna; stolarka drzwiowa wewnętrzna; posadzki piętro; tynki i okładziny ścienne; elementy wyposażenia; instalacja elektryczna; instalacja sanitarna.
3) Szyb windy: roboty ziemne i przygotowawcze; fundamenty; izolacje; roboty murarskie; rdzenie i wieńce; dach szybu windy;
4) Roboty dociepleniowe: ściany poniżej parteru; ściany powyżej parteru; docieplenie stropu.
5) Podjazd dla osób niepełnosprawnych; schody zewnętrzne; utwardzenie terenu.
Charakterystyczne parametry budynku wynoszą: powierzchnia zabudowy – 168,4 m2, powierzchnia użytkowa – 240,7 m2, kubatura brutto – 1301,8 m3.

W ramach robót budowlanych Wykonawca:
1. wykona roboty budowlane w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku,
2. dostarczy materiały i urządzenia niezbędne do wykonania robót,
3. będzie uczestniczyć w czynnościach odbiorowych inwestycji,
4. opracuje instrukcje bezpieczeństwa pożarowego,
5. wyposaży i oznakuje obiekt oraz zagospodarowanie terenu w zakresie ochrony p.poż., na zasadach określonych w aktualnie obowiązujących przepisach p.poż. (m.in. gaśnice, urządzenia p.poż., drogi ewakuacyjne, plany ewakuacyjne, instrukcje i inne elementy p.poż.),
6. przygotuje obiekt do eksploatacji – roboty porządkowe,
7. zapewni obsługę geodezyjną inwestycji w tym dokona inwentaryzacji geodezyjnej,
8. skompletuje dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
9. zastosuje materiały wymagane prawem budowlanym w zakresie art. 57 ustawy Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 982268,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1418961,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 982268,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IM KARCZBUD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322090881

7.3.3) Ulica: UL. FABRYCZNA 2E/5B

7.3.4) Miejscowość: WIELUŃ

7.3.5) Kod pocztowy: 98-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 982268,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.