eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślRemont budynków Nadleśnictwa Krasiczyn



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków Nadleśnictwa Krasiczyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 12

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynków Nadleśnictwa Krasiczyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc4fe53-31cd-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00401415/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Remont budynków Nadleśnictwa Krasiczyn

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341308

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 280808,58 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Remont pomieszczeń leśniczówki w Grochowcach nr inw. 9/165"

Zakres prac obejmuje:

- rozebranie posadzek z płytek i deszczułek, uzupełnienie nierówności wylewki betonowej
- wykonanie izolacji, warstwy wyrównawczej oraz ułożenie posadzki z paneli i płytek ceramicznych
- oblicowanie ścian płytkami ceramicznymi
- wykonanie sufitów podwieszanych
- przecieranie i uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi szpachlowej, malowanie ścian i sufitów
- wymiana ościeżnic, drzwi, okien grzejników
- wymiana parapetów
- wymiana instalacji elektrycznej, gniazd, wyłączników oraz oświetlenia
- wymiana wyposażenia kuchni i pomieszczeń sanitarnych (zawory, baterie, wanny, umywalki, miski ustępowej, zlewozmywaki)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 144638,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont ogrodzenia nr. inw. 478/298 posesji Nadleśnictwa przy ul. 29-go Listopada 12 w Przemyślu”

Zakres prac obejmuje:

- Rozebranie istniejącego licowania płytkami murku ogrodzenia z przygotowaniem pod ułożenie daszków murkowych
- Skucie zmurszałych tynków na ścianach murka ogrodzenia i przygotowanie do położenia nowego tynku silikonowego
- Naprawa pęknięć lub uszkodzonych elementów ogrodzenia z dodatkowym zbrojeniem i zabetonowaniem.
- Oczyszczenie i naprawa siatki ogrodzenia oraz malowanie siatki i bram.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 56630,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont pomieszczeń kancelarii Leśnictwa Prałkowce w budynku mieszkalno - administracyjnym Krasiczyn 131 nr inw. 54/144”

Zakres prac obejmuje:

- rozebranie listew przyściennych i paneli, uzupełnienie nierówności wylewki betonowej
- wykonanie izolacji , warstwy wyrównawczej oraz ułożenie nowych paneli
- przecieranie i uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi szpachlowej, malowanie ścian i sufitu
- wymiana skrzydeł drzwiowych oraz okien skrzynkowych
- wymiana parapetów
- wymiana instalacji elektrycznej, gniazd, wyłączników oraz oświetlenia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 43288,94 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont pomieszczenia sanitarnego (łazienki) oraz schodów w leśniczówce Średnia nr inw. 50/165”

Zakres prac obejmuje:

- rozebranie posadzek z płytek, uzupełnienie nierówności posadzki betonowej, wykonanie izolacji, warstwy wyrównawczej oraz ułożenie nowej posadzki z płytek.
- rozebranie oblicowań ścian z płytek, przecieranie i uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi szpachlowej, ułożenie płytek na ścianach, malowanie sufitu.
- wymiana ościeżnicy stalowej i skrzydeł drzwiowych
- wymiana parapetów
- wymiana instalacji elektrycznej , gniazd , wyłączników oraz oświetlenia
- wymiana wyposażenia łazienki (baterii, wanny, umywalki, miski klozetowej, grzejnika)
- rozebranie i ułożenie nowych płytek na chodach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 19939,27 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont części ogrodzenia i ciągu pieszego przy budynku leśniczówki Wapowce nr inw. 48/165”

Zakres prac obejmuje:
- rozebranie istniejącego ciągu pieszego i ułożenie w nowym obrysie.
- rozebranie części ogrodzenia i bramy.
- Dobudowanie (poszerzenie słupka przy garażu w celu przestawienia kierunku bramy)
- Dobudowanie nowego słupka w ciągu ogrodzenia. 1.20 mb od strony bramki.
- Wypełnienie kwater ogrodzenia na pełno murem po obu stronach bramki.
- Zamontowanie nowych sztachet na ogrodzeniu.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

4.5.5.) Wartość części: 16311,59 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172203,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172203,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172203,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Astrum Solar Bogusława Krajewska-Choma

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952018821

7.3.4) Miejscowość: Grochowce

7.3.5) Kod pocztowy: 37-733

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172203,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na zadanie częściowe nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na zadanie częściowe nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na zadanie częściowe nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu na zadanie częściowe nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.