Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341308/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynków Nadleśnictwa Krasiczyn
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krasiczyn zs. w Przemyślu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650017112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 29 Listopada 12
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krasiczyn@krosno.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krasiczyn.krosno.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_krasiczyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynków Nadleśnictwa Krasiczyn2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc4fe53-31cd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00401415/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Remont budynków Nadleśnictwa Krasiczyn
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 280808,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Remont pomieszczeń leśniczówki w Grochowcach nr inw. 9/165"Zakres prac obejmuje:
- rozebranie posadzek z płytek i deszczułek, uzupełnienie nierówności wylewki betonowej
- wykonanie izolacji, warstwy wyrównawczej oraz ułożenie posadzki z paneli i płytek ceramicznych
- oblicowanie ścian płytkami ceramicznymi
- wykonanie sufitów podwieszanych
- przecieranie i uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi szpachlowej, malowanie ścian i sufitów
- wymiana ościeżnic, drzwi, okien grzejników
- wymiana parapetów
- wymiana instalacji elektrycznej, gniazd, wyłączników oraz oświetlenia
- wymiana wyposażenia kuchni i pomieszczeń sanitarnych (zawory, baterie, wanny, umywalki, miski ustępowej, zlewozmywaki)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 144638,08 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont ogrodzenia nr. inw. 478/298 posesji Nadleśnictwa przy ul. 29-go Listopada 12 w Przemyślu”Zakres prac obejmuje:
- Rozebranie istniejącego licowania płytkami murku ogrodzenia z przygotowaniem pod ułożenie daszków murkowych
- Skucie zmurszałych tynków na ścianach murka ogrodzenia i przygotowanie do położenia nowego tynku silikonowego
- Naprawa pęknięć lub uszkodzonych elementów ogrodzenia z dodatkowym zbrojeniem i zabetonowaniem.
- Oczyszczenie i naprawa siatki ogrodzenia oraz malowanie siatki i bram.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 56630,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont pomieszczeń kancelarii Leśnictwa Prałkowce w budynku mieszkalno - administracyjnym Krasiczyn 131 nr inw. 54/144”Zakres prac obejmuje:
- rozebranie listew przyściennych i paneli, uzupełnienie nierówności wylewki betonowej
- wykonanie izolacji , warstwy wyrównawczej oraz ułożenie nowych paneli
- przecieranie i uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi szpachlowej, malowanie ścian i sufitu
- wymiana skrzydeł drzwiowych oraz okien skrzynkowych
- wymiana parapetów
- wymiana instalacji elektrycznej, gniazd, wyłączników oraz oświetlenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 43288,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont pomieszczenia sanitarnego (łazienki) oraz schodów w leśniczówce Średnia nr inw. 50/165”Zakres prac obejmuje:
- rozebranie posadzek z płytek, uzupełnienie nierówności posadzki betonowej, wykonanie izolacji, warstwy wyrównawczej oraz ułożenie nowej posadzki z płytek.
- rozebranie oblicowań ścian z płytek, przecieranie i uzupełnienie tynków, wykonanie gładzi szpachlowej, ułożenie płytek na ścianach, malowanie sufitu.
- wymiana ościeżnicy stalowej i skrzydeł drzwiowych
- wymiana parapetów
- wymiana instalacji elektrycznej , gniazd , wyłączników oraz oświetlenia
- wymiana wyposażenia łazienki (baterii, wanny, umywalki, miski klozetowej, grzejnika)
- rozebranie i ułożenie nowych płytek na chodach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 19939,27 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Remont części ogrodzenia i ciągu pieszego przy budynku leśniczówki Wapowce nr inw. 48/165”Zakres prac obejmuje:
- rozebranie istniejącego ciągu pieszego i ułożenie w nowym obrysie.
- rozebranie części ogrodzenia i bramy.
- Dobudowanie (poszerzenie słupka przy garażu w celu przestawienia kierunku bramy)
- Dobudowanie nowego słupka w ciągu ogrodzenia. 1.20 mb od strony bramki.
- Wypełnienie kwater ogrodzenia na pełno murem po obu stronach bramki.
- Zamontowanie nowych sztachet na ogrodzeniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór kosztorysu ofertowego stanowiący załącznik nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 16311,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172203,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172203,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172203,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Astrum Solar Bogusława Krajewska-Choma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7952018821
7.3.4) Miejscowość: Grochowce
7.3.5) Kod pocztowy: 37-733
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. ASTRUM SOLAR Bogusława Krajewska-Choma
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. ASTRUM SOLAR Bogusława Krajewska-Choma
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172203,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na zadanie częściowe nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na zadanie częściowe nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na zadanie częściowe nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu na zadanie częściowe nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki pielęgniarskiej dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl.
- "Zakup samochodu osobowego"
- Dostawa artykułów spożywczych 2024/2025
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Miejskiej Przemyśl pochodzących z nieruchomości niezamieszkałych objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi Gminy
- Świadczenie usług związanych z prowadzeniem Biura Obsługi Interesantów w Sądzie Rejonowym w Lubaczowie z siedzibą przy ul. Mickiewicza 24
- DOSTAWA CIĄGNIKA KOMUNALNEGO Z WYPOSAŻENIEM DLA MIEJSKIEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZEMYŚLU
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.