Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319653/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00488668/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego”
(Zamówienie podzielone na 11 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W LIDZBARKU WARMIŃSKIM Z SIEDZIBĄ W ORNECIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510831137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Orneta
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 552424358
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@powiatlidzbarski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprorneta.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wsparcie systemu pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego”(Zamówienie podzielone na 11 części)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4f82513-0ebd-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391919
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00309550/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 "Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego" nr FEWM.09.09-IZ.00-0012/23, Priorytet 9: Włączanie i integracja EFS+ Działanie 9.9: System pieczy zastępczejrealizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lidzbarku Warmińskim z siedziba w Ornecie w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319653
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.OK.252.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 381121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – Indywidualne wsparcie psychologiczne rodziców zastępczychW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę wsparcia specjalistycznego, celem profilaktyki wypalenia w procesie opiekuńczo-wychowawczym, poniesienia kompetencji wychowawczych opiekunów zastępczych i efektywności oddziaływań wychowawczych poprzez stworzenia pola do refleksji nad własną postawą wychowawczą oraz udzielania wsparcia emocjonalnego rodzicowi zastępczemu.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 7 osób x 1 godzina na osobę w miesiącu, z wyjątkiem miesiąca czerwca gdzie 2x1,5 godziny, łącznie 70 godzin w roku
2025- 6 osób x 1 godzina na osobę w miesiącu x 10 miesięcy – 60 godzin w roku
2026 - 6 osób x 1 godzina na osobę w miesiącu x 10 miesięcy – 60 godzin w roku
2027 - 6 osób x 1 godzina na osobę w miesiącu x 10 miesięcy – 60 godzin w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z rodziną jako psycholog przez okres co najmniej 2 lat.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę lub Zamawiającego na terenie powiatu lidzbarskiego. Miejsce zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 48300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część II – Grupowe wsparcie psychologiczne dla rodziców zastępczychW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę grupowego wsparcia psychologicznego, w ramach której rodzice zastępczy będą mieć możliwość poszukiwania nowych sposobów radzenia sobie w sytuacjach trudnych przy wsparciu grupy i specjalisty, zwiększenia własnej efektywności radzenia sobie w sytuacjach trudnych życiowo, w tym podniesienia swoich kompetencji opiekuńczo-wychowawczych. Wykonawca odpowiedzialny będzie za moderowanie procesu grupowego, pomagając utrzymać go na drodze, która będzie optymalnie rozwojowa dla członków grupy.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – grupa 8 osób x 2 godziny w miesiącu, z wyjątkiem miesiąca czerwca gdzie 4 godziny
w miesiącu, łącznie 20 godzin w roku
2025- grupa 8 osób x 2 godziny w miesiącu x 10 miesięcy, łącznie 20 godzin w roku
2026 - grupa 8 osób x 2 godziny w miesiącu x 10 miesięcy, łącznie 20 godzin w roku
2027 - grupa 8 osób x 2 godziny w miesiącu x 10 miesięcy, łącznie 20 godzin w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy rodziną jako psycholog przez okres co najmniej 2 lat.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na miasta Lidzbark Warmiński. Miejsce zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część III – Grupa wsparcia dla rodzin zastępczychW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę prowadzenia grupy wsparcia dla rodzin zastępczych, której celem jest udzielenie wsparcia emocjonalnego opiekunom zastępczym, pomoc
w rozwiązywaniu sytuacji problemowych, umożliwienie uczestnikom wzajemnej wymiany doświadczeń oraz prowadzenie zajęć grupy wsparcia.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 2 grupy x 2 godziny w miesiącu każda grupa, z wyjątkiem miesiąca czerwca gdzie 4 godziny w miesiącu, łącznie 20 godzin w roku
2025- grupa x 2 godziny w miesiącu x 10 miesięcy, łącznie 20 godzin w roku
2026 - grupa x 2 godziny w miesiącu x 10 miesięcy, łącznie 20 godzin w roku
2027 - grupa x 2 godziny w miesiącu x 10 miesięcy, łącznie 20 godzin w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia lub wyższe pedagogiczne oraz posiada udokumentowane doświadczenie minimum roczne w pracy z rodzicami i dziećmi.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie powiatu lidzbarskiego (Orneta, Lidzbark Warmiński). Miejsce zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 24000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) Część IV – Indywidualne wsparcie psychologiczne dzieci i młodzieży rodzinneji instytucjonalnej pieczy zastępczej
W ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę specjalistycznej pomocy psychologicznej, aby odbudować równowagę wewnętrzną, pokonać trudności emocjonalne,
z którymi zmagają się dzieci.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 27 dzieci x 1 godzina w miesiącu na osobę, z wyjątkiem miesiąca czerwca gdzie 2x1,5 godziny w miesiącu, łącznie 270 godzin w roku
2025 - 17 dzieci x 1 godzina w miesiącu na osobę x 10 miesięcy, łącznie 170 godzin w roku
2026 - 17 dzieci x 1 godzina w miesiącu na osobę x 10 miesięcy, łącznie 170 godzin w roku
2027 - 17 dzieci x 1 godzina w miesiącu na osobę x 10 miesięcy, łącznie 170 godzin w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako psycholog przez okres co najmniej 2 lat.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę lub Zamawiającego na terenie powiatu lidzbarskiego. Miejsce zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 151680,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) Część V – Interwencyjne wsparcie psychologiczne dzieci i młodzieży z pieczy zastępczejW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę wsparcia psychologicznego dzieci odebranych od rodziny naturalnej zaraz po umieszczeniu w nowym środowisku, aby pomóc dziecku w zmierzeniu się z nową sytuacją oraz skutkami przebywania uprzednio w domu dysfunkcyjnym. Wsparcia interwencyjnego wymagają również dzieci przebywające już w pieczy zastępczej na skutek sytuacji niespodziewanej, problemowej, które nie są objęte stałym wsparciem psychologicznym.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 5 konsultacji w roku
2025- 5 konsultacji w roku
2026 – 5 konsultacji w roku
2027 – 5 konsultacji w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako psycholog przez okres co najmniej 2 lat.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę lub Zamawiającego na terenie powiatu lidzbarskiego. Miejsce zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 4300,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) Część VI – Diagnostyczna konsultacja psychiatryczna dzieci i młodzieżyW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę konsultacji psychiatrycznej. Dzieci
i młodzież umieszczona w rodzinnej pieczy zastępczej boryka się bardzo często z wieloma trudnościami natury psychicznej i emocjonalnej, które skutkują trudnościami opiekuńczo-wychowawczymi, trudnościami w nauce, w budowaniu pozytywnych relacji społecznych
z otoczeniem. Właściwa diagnoza możliwości udzielania dziecku skutecznej pomocy i stwierdzenia
przyczyn jego trudności, a następnie ustalenia form i metod udzielania mu wsparcia.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 3 konsultacje w roku
2025- 3 konsultacje w roku
2026 – 3 konsultacje w roku
2027 - 3 konsultacje w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia medyczne ze specjalizacją
w dziedzinie psychiatrii, kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu oraz minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą. Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5700,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) Część VII – Diagnoza rozwoju psychofizycznego dziecka umieszczonego w rodzinnej pieczy zastępczejW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę konsultacji celem przeprowadzenia i sporządzenia diagnozy rozwoju psychofizycznego dzieci, określenia deficytów, obszarów do pracy, aby móc określić właściwe dla danego dziecka metody i sposoby udzielenia mu wsparcia, zaplanowania działań pomocowych.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 10 konsultacji w roku
2025- 10 konsultacji w roku
2026 – 10 konsultacji w roku
2027 - 10 konsultacji w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego i drugiego stopnia na kierunku psychologia oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako psycholog przez okres co najmniej 2 lat.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę lub Zamawiającego na terenie powiatu lidzbarskiego. Miejsce zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8) Część VIII – Terapia dzieci i młodzieży u seksuologaW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę terapii seksuologicznej, celem poprowadzenia z dzieckiem procesu naprawczego i terapeutycznego, który pomoże w niwelowaniu skutków doświadczonej przemocy seksualnej. Dzieci będące ofiarami przemocy seksualnej często przejawiają zaburzenia zachowywania, w tym zachowania niepożądane społecznie mające kontekst seksualny, co zaburza bardzo mocno ich relacje społeczne z innymi, ale także samo doświadczenie przemocy jest cierpieniem dla dziecka, w którym należy mu ulżyć poprzez specjalistyczne wsparcie.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 4 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci , łącznie 120 godzin w roku
2025 - 3 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci x 10 miesięcy, łącznie 90 godzin w roku
2026 – 3 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci x 10 miesięcy, łącznie 90 godzin w roku
2027 - 3 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci x 10 miesięcy, łącznie 90 godzin w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia magisterskie na kierunku psychologii lub/i studia medyczne oraz posiada świadectwo ukończenia studiów podyplomowych dotyczących seksuologii klinicznej oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi
i młodzieżą przez okres co najmniej 2 lat. Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę lub Zamawiającego na terenie powiatu lidzbarskiego. Miejsce zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 83400,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
9) Część IX – Terapia logopedycznaW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę terapii logopedycznej, dzieci posiadają deficyty w obszarze mowy i komunikacji, przejawiają zaburzenia mowy, które niosą dla nich negatywne skutki społeczne dot. trudności w budowaniu kontaktów rówieśniczych, komunikacji
z otoczeniem. Deficyty te często też są dla tych dzieci powodem do wstydu, które wpływa na obniżenie ich samooceny. Dlatego istotnym jest, aby zapewnić dzieciom z deficytami związanymi
z zaburzeniami mowy właściwej terapii - terapii logopedycznej celem podniesienia ich zdolności
komunikacyjnych.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 2 zajęcia w miesiącu x 6 dzieci, łącznie 60 godzin w roku
2025- 4 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci x 10 miesięcy, łącznie 60 godzin w roku
2026 – 4 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci x 10 miesięcy, łącznie 60 godzin w roku
2027 - 4 zajęcia w miesiącu x 3 dzieci x 10 miesięcy, łącznie 60 godzin w roku
Jedno zajęcie trwa 30 minut.
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone jednolite studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia z zakresu logopedii albo studia magisterskie lub studia pierwszego lub drugiego stopnia na kierunku pedagogika/ psychologia
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę na terenie powiatu lidzbarskiego.
uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie logopedii/neurologopedii oraz posiada udokumentowane doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą jako logopeda przez okres co najmniej 2 lat.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 50400,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
10) Część X – Diagnoza dzieci i młodzieży pod kątem FAS/FASDW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę diagnozy dzieci i młodzieży pod kątem FAS/FASD. Diagnoza dzieci i młodzieży pod kątem zaburzeń FAS/FASD pozwoliłaby określić czy trudności dziecka wynikają z tego zaburzenia czy wymaga ono dalszej diagnostyki specjalistycznej, jak również pozwoliłaby dostosować dla dziecka metody i formy wsparcia a opiekunom zrozumieć przyczyny zachowań dziecka i przejawianych przez nie trudności. Przeprowadzenie badań diagnostycznych przez specjalistów (kolejność badań dowolna):
- badanie lekarskie
- diagnoza neuropsychologiczna
- diagnoza neurologopedyczna
- diagnoza fizjoterapeutyczna, w tym ocena procesów sensorycznych
Każdy z diagnostów zapozna się z dokumentacja medyczną i przeprowadzi precyzyjny wywiad. Następnie zostaną przeprowadzone badania/testy, przy pomocy standaryzowanych narzędzi diagnostycznych oraz za pomocą specjalistycznych programów komputerowych.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 11 diagnoz w roku
2025- 3 diagnozy w roku
2026 – 3 diagnozy w roku
2027 – 4 diagnozy w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez zespół specjalistów, którzy posiadają ukończone studia odpowiednio do specjalności: lekarz medycyny, psycholog, neurologopeda, fizjoterapeuta – potwierdzone dyplomem, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej lub diagnozie osób FAS/FASD, potwierdzone stosownymi dokumentami, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy
z dziećmi i młodzieżą, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 29400,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
11) Część XI – Terapia dzieci z autyzmemW ramach zamówienia Wykonawca będzie świadczył usługę terapii dzieci z autyzmem. Dzieci
i młodzież przebywająca w rodzinnej pieczy zastępczej posiadająca zdiagnozowany autyzm dziecięcy wymaga szczególnych form wparcia dostosowanych do tego typu niepełnosprawności. Dzieci
z autyzmem posiadają zaburzenia całościowe - mają trudności z komunikacją z otoczeniem, przejawiają zachowania autoagresywne i agresywne. Terapia dla dzieci z autyzmem opierać się będzie na działaniach dostosowanych indywidualnie dla danego dziecka.
Osoby objęte wsparciem:
2024 – 4 zajęcia w miesiącu x 2 osoby, łącznie 80 godzin w roku
2025- 4 zajęcia w miesiącu x 2 osoby x 10 miesięcy, łącznie 80 godzin w roku
2026 – 4 zajęcia w miesiącu x 2 osoby x 10 miesięcy, łącznie 80 godzin w roku
2027 – 4 zajęcia w miesiącu x 2 osoby x 10 miesięcy, łącznie 80 godzin w roku
Pozostałe zasady realizacji zamówienia zawiera Opis wspólny dla wszystkich części (rozdz. III SWZ).
Usługa wykonana może być przez osobę posiadającą ukończone studia magisterskie na kierunku pedagogika lub psychologia – potwierdzone dyplomem, minimum 2-letnie doświadczenie w pracy terapeutycznej z dziećmi ze spektrum autyzmu, potwierdzone stosownymi dokumentami, minimum
2-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, potwierdzone stosownymi dokumentami.
Usługa zostanie wykonana w miejscu wskazanym przez Wykonawcę lub Zamawiającego na terenie powiatu lidzbarskiego. Miejsce zostanie uzgodnione po podpisaniu umowy, z zastrzeżeniem,
że w 2024 roku usługa zostanie wykonana w Lidzbarku Warmińskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 37600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432043675
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
jakie przetargi wygrała firma
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432043675
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
jakie przetargi wygrała firma
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432043675
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
jakie przetargi wygrała firma
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432043675
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
jakie przetargi wygrała firma
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychoterapii i Pomocy Psychologicznej Jacek Sękiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570259426
7.3.4) Miejscowość: Głotowo
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GABINET PSYCHOTERAPII I POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ JACEK SĘKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GABINET PSYCHOTERAPII I POMOCY PSYCHOLOGICZNEJ JACEK SĘKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w związku z prowadzonym postępowaniem w trybie podstawowym bez negocjacji na „Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. „Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego” dla części VI w terminie składania ofert tj. do dnia 20.05.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432043675
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gabinet Psychologiczny Wioletta Wasilewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431237644
7.3.4) Miejscowość: Bartoszyce
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
jakie przetargi wygrała firma
Gabinet Psychologiczny mgr Kamil Krupski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu opublikowano formularz ofertowy, który w części IX zawiera błędny zapis dotyczący liczby godzin wartości netto oraz brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia:
Było: „(……..zł/godz. x 10h)”
Winno być: „(……..zł/godz. x 240h)”
Wobec powyższego faktu, niemożliwym jest podpisanie umowy niepodlegającej unieważnieniu i zamawiający ma obowiązek unieważnić postępowanie.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w związku z prowadzonym postępowaniem w trybie podstawowym bez negocjacji na „Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. „Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego” dla części VI i X w terminie składania ofert tj. do dnia 20.05.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55680,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HelpKids Żaneta Budrewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432042492
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Terapia dzieci z autyzmem - Kamila Budrewicz
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIOLETTA ANNA WASILEWSKA GABINET PSYCHOLOGICZNY
jakie przetargi wygrała firma
WIOLETTA ANNA WASILEWSKA GABINET PSYCHOLOGICZNY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55680,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2027-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Krasne w 2025 roku
- Świadczenie usług opiekuńczych, w tym specjalistycznych na terenie gminy Cieszyn
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla osób z autyzmem na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla studentów z zakresu VR/AI /IoT/Szybkiego prototypowania oraz TSR w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Świadczenie usług opiekuńczych w 2025 roku, z zakresu świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 ustawy o pomocy społecznej, na rzecz i w miejscu zamieszkania podopiecznych OPS w Błoniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.