Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00319471/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-10
- 2024/BZP 00340945/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku oraz budowa szklarni na potrzeby realizacji zadania: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli ...”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Lubelski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 9
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-072
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9249051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejącego budynku oraz budowa szklarni na potrzeby realizacji zadania: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli ...”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-440d9b5f-0dec-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391966
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053948/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Roboty budowlane wraz z wyposażeniem na potrzeby utworzenia BCU w Pszczelej Woli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00319471
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGM-ZP.272.11.1.2024.MG1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie w szczególności obejmuje:
1. Demontaż schodów zewnętrznych od strony północno – wschodniej.
2. Rozebranie posadzek w pomieszczeniach objętych opracowaniem oraz wykonanie nowych posadzek.
3. Przebudowa pomieszczeń w piwnicy, na parterze i poddaszu wraz ze zmianą sposobu użytkowania.
4. Wykonanie izolacji termicznej pomieszczenia chłodni na poddaszu.
5. Zamurowanie okien w chłodni na poddaszu.
6. Wymiana stolarki okiennej na nową PVC o współczynniku przenikania ciepła 0,9 W/(m2*K) na poddaszu.
7. Powiększenie bramy wjazdowej wraz z wstawieniem nadproża z kształtownika stalowego oraz obniżenie poziomu posadzki pomieszczenia dostaw/wysyłki.
8. Podbicie istniejących fundamentów w miejscu obniżenia poziomu podłogi pomieszczenia dostaw i wysyłki.
9. Skucie tynków, osuszenie i wykonanie impregnacji biobójczej ścian parteru, a następnie wykonanie nowych tynków.
10. Przebudowa schodów zewnętrznych w celu umożliwienia poprawnego montażu projektowanej platformy.
11. Montaż platformy schodowej dla osób niepełnosprawnych.
12. Montaż fasady szklanej przy wejściu zewnętrznym.
13. Montaż nowego dźwigu towarowo – osobowego w istniejącym szybie windowym.
14. Montaż certyfikowanego wyłącznika przeciwpożarowego.
15. Rozbudowa wewnętrznej instalacji wod. – kan. oraz wymiana istniejącej wraz z montażem urządzeń sanitarnych.
16. Rozbudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej.
17. Rozbudowa wewnętrznej instalacji elektrycznej oraz wymiana istniejącej wraz z montażem osprzętu oraz tablicy rozdzielczej.
18. Przebudowa i wymiana wewnętrznej instalacji hydrantowej.
19. Montaż nowej instalacji chłodniczej w pomieszczeniach chłodni na poddaszu.
20. Wykonanie zabudowy gipsowo kartonowej na ruszcie stalowym na poddaszu.
21. Odkrywka ścian piwnic wraz z wykonaniem iniekcji ciekłokrystalicznej oraz izolacji termicznej.
22. Wykonanie dodatkowego utwardzenia pod poszerzenie drogi pożarowej.
23. Wykonanie miejsc parkingowych na istniejącym terenie utwardzonym.
24. Wykonanie odwodnienia liniowego z odpływem do studni okresowo wybieralnej z podjazdu.
25. Naprawa pokrycia dachowego w formie wymiany uszkodzonych fragmentów papy na nowe wraz z remontem kominów.
26. Montaż instalacji fotowoltaicznej.
27. Oczyszczenie ciśnieniowe elewacji.
28. Udrożnienie istniejącej zewnętrznej kanalizacji sanitarnej
29. Budowa szklarni.
Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania robót budowlanych określa:
1) specyfikacja warunków zamówienia;
2) dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) złożona oferta,
4) harmonogram rzeczowo-finansowy, przedstawiany przez Wykonawcę do akceptacji
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SWZ.
W przypadku rozbieżności dokumentacji projektowej wiążące są zapisy wg następującej hierarchii dokumentów:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) Przedmiar robót.
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej lub STWIORB.
Rozwiązania równoważne
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży Zamawiającemu kosztorys wskazujący sposób wyliczenia ceny ofertowej z podziałem na branże i zakres rzeczowy zamówienia z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych (stawka r-g w zł; Kp - koszty pośrednie w % od R i S; Kz – koszty zakupu w % od M; Z- zysk w % od R, S, Kp).
Kosztorys będzie służył do obliczenia należnego wynagrodzenia wykonawcy w szczególności w przypadku:
1) odstąpienia od umowy,
2) rezygnacji z wykonania części przedmiotu umowy - zgodnie z ust. 5,
3) zlecenia robót nieujętych w dokumentacji projektowej wskazanej w § 1 ust. 3 pkt 2 oraz STWIORB - zgodnie z ust, 6;
4) robót zamiennych (wystąpienia równolegle sytuacji określonej w ust. 5 i 6);
5) ustalenia wartości robót rozlicznych fakturą częściową.
Kosztorys, wskazuje sposób kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego (uwzględniający wszystkie przewidziane przedmiotem zamówienia branże).
Kosztorys należy wykonać jako kosztorys szczegółowy lub uproszczony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno–użytkowym.
Sposób organizacji placu budowy oraz prowadzenia robót budowlanych musi pozwalać na bezpieczne funkcjonowanie bez żadnych zakłóceń zarówno przedszkola, Inkubatora Przedsiębiorczości, jak i szkoły (w tym zapewnienie ciągłości funkcjonowanie windy towarowej).
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6414293,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9840000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6414293,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Dariusz Gugała 24-350 Chodel, Kawęczyn 14;
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DARSAL Sp. z o.o. 24-350 Chodel Kawęczyn 14
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171717978
7.3.3) Ulica: Kawęczyn 14
7.3.4) Miejscowość: Kawęczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 24-350
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ GUGAŁA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE DARIUSZ GUGAŁA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6414293,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Opracowanie dok. proj., uzyskanie pozw. na budowę i wykonanie robót bud.-montaż. wraz z uzyskaniem pozw. na użytk. w zakresie przebudowy i rozbud. węzła przesiadk. i parkingu w Kobierzycach ...
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.