eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa 34 sztuk laptopów na potrzeby komórek organizacyjnych CPPC



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa 34 sztuk laptopów na potrzeby komórek organizacyjnych CPPC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PROJEKTÓW POLSKA CYFROWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015627782

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Spokojna 13A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-044

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkarczmarczyk@cppc.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cppc.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa 34 sztuk laptopów na potrzeby komórek organizacyjnych CPPC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34edc617-508e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096964/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup laptopów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 oraz programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/cppc/public/postepowanie?postepowanie=53063333

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem Platformy SmartPZP (zwanej dalej: Platformą/Systemem) pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/cppc
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, w tym przekazywanie wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
informacji odbywać się będzie w formie elektronicznej. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji
przyjmuje się datę ich wczytania na Platformie.
3. Szczegółowa instrukcja użytkownika wykonawcy SmartPZP dostępna jest na stronie Platformy https://portal.smartpzp.pl/cppc w
zakładce e-learning.
4. Szczegóły dotyczące opisu sposobu przygotowania oferty oraz niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające
korzystanie z Platformy zostały wskazane w załączniku nr 5 do SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Szczegółowe wymagania techniczne
dla dokumentów elektronicznych oraz wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służących
do odbioru dokumentów elektronicznych zostały określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r., poz. 2452).
2. Zamawiający nie przewiduje komunikacji z wykonawcą w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
3.Oferta pod rygorem nieważności winna być sporządzona w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegóły dotyczące opisu sposobu przygotowania oferty stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4. Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami - pod rygorem jej odrzucenia - musi być sporządzona w języku polskim (zgodnie z art. 20
ust. 2 ustawy Pzp). Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Centrum Projektów Polska Cyfrowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa (dalej: „CPPC”) przetwarza dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w celu prowadzenia postępowań w sprawie zamówienia publicznego. Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które
na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „ogólne rozporządzenie” lub „RODO”), mają charakter danych osobowych. W świetle powyższego CPPC informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Projektów Polska Cyfrowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Spokojnej 13A, 01-044 Warszawa. 2.W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych. Kontakt możliwy jest za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres CPPC: ul. Spokojna 13A, 01-044 Warszawa, lub poczty elektronicznej na adres e-mail: bezpieczenstwo@cppc.gov.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane:• w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, które może być współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (dalej: „FERC”), w związku z obowiązkiem prawnym, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. c RODO, określonym w art. 87 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021–2027 (Dz.U. 2022 poz. 1079) w zw. z art. 4 i art. 36 rozporządzenia parlamentu europejskiego i rady (UE) 2021/1060 z dnia 24 czerwca 2021 r. ustanawiające wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Funduszu Spójności, Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji i Europejskiego Funduszu Morskiego, Rybackiego i Akwakultury, a także przepisy finansowe na potrzeby tych funduszy oraz na potrzeby Funduszu Azylu, Migracji i Integracji, Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej,• w celu zawarcia i realizacji umowy, w oparciu o przesłankę wskazaną w art. 6 ust. 1 lit. b RODO, •po zakończeniu umowy, z uwagi na prawnie uzasadniony interes CPPC, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegający na dochodzeniu lub obronie przed roszczeniami, •w przypadku zamówień udzielanych na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710, z późn. zmianami), także w związku z obowiązkiem prawnym, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. c RODO, określonym w art. 18, art. 72 – 79 oraz art. 438 ust. 2 i art. 462 ust. 3 ww. ustawy. 4.Z uwagi na możliwość współfinansowania zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa (dalej: „POPC”) lub w ramach Pomocy Technicznej Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być Instytucja Zarządzająca, tj. Minister Funduszy i Polityki Regionalnej. Informację o przetwarzaniu danych osobowych przez Instytucję Zarządzającą w ramach POPC znajdzie Pan/Pani na stronie Internetowej: https://www.polskacyfrowa.gov.pl/strony/o-programie/zasady-przetwarzaniadanych-osobowych-w-programie-polska-cyfrowa/.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub przez cały czas trwania umowy, jeżeli przekracza on okres 4 lat. W przypadku współfinansowania zamówienia w ramach POPC, dane zostaną zarchiwizowane i będą przechowywane do czasu rozliczenia Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 (zgodnie z JRWA). W przypadku współfinansowania zamówienia w ramach FERC, dane zostaną zarchiwizowane i będą przechowywane do czasu rozliczenia programu Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy w perspektywie finansowej 2021–2027 (6 lat od momentu zakończenia realizacji projektów i zgodnie z JRWA). 6.Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, a także – w przypadkach określonych przez RODO – prawo do usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. 7.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych na adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 8.Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest również warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Odmowa podania danych będzie skutkowała odmową udziału Pani/Pana w postępowaniu.9.Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 10.Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 11.CPPC dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, utratą, nieuprawnionym ujawnieniem lub zmianą, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/14/2023/JK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2757237,09 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 34 sztuk laptopów na potrzeby komórek organizacyjnych CPPC o parametrach zawartych w Opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „OPZ") stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ,

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie poniższych kryteriów:
Cena (C)-60 %
Czas realizacji (Cz)-20%
Gwarancja producenta (G)-20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja producenta

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci:
a) informacji o parametrach technicznych oferowanego sprzętu, zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do Formularza ofertowego, który wykonawca zobowiązany jest wypełnić zgodnie ze specyfikacją techniczną oferowanego sprzętu i oprogramowania,
b) kartę katalogową produktu lub inny dokument pochodzący od producenta, potwierdzający, że komputer spełnia normę MIL-STD-810G lub równoważną,
c) deklarację zgodności CE dla oferowanego modelu laptopa,
d) wydruk lub „zrzut ekranu" ze strony internetowej Microsoft Compatible Product List https://partner.microsoft.com/en-us/dashboard/hardware/search/cpl/), a w przypadku zaoferowania systemu równoważnego względem systemu Microsoft Windows 10 - z tym systemem (do oferty należy załączyć inny dokument potwierdzający kompatybilność urządzenia z oferowanym systemem),
e) certyfikat TCO 5.0 lub nowszy lub równoważny dla oferowanego modelu laptopa.

2. W przypadku, gdy wykonawca oferuje produkt/parametr równoważny, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, tj. dokumentów potwierdzających, że oferowane przez niego produkty/parametry spełniają wymagania w zakresie równoważności, określone w OPZ. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć następujące przedmiotowe środki dowodowe:
 specyfikację techniczną lub kartę katalogową lub inny równoważny dokument, na podstawie, którego zamawiający dokona sprawdzenia czy parametry oferowanego produktu spełniają wymagania określone przez zamawiającego w OPZ dotyczące równoważności.
2. W przypadku złożenia z ofertą przedmiotowego środka dowodowego, który nie potwierdza zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w OPZ zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Jeżeli wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że ustanowią oni pełnomocnika określając zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp zakres jego uprawnień wobec Zamawiającego, a złożona przez nich oferta spełniać będzie następujące wymagania:
a) wraz z ofertą wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą dokument (np. pełnomocnictwo), określający co najmniej: strony występujące wspólnie oraz wskazujący pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
b) wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z pełnomocnikiem,
c) z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest
w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w miejsce „pełna nazwa wykonawcy, adres, ...” należy wpisać nazwy wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie te potwierdza brak podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o ile Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany Umowy wymagają formy pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności.
2. Dopuszcza się w szczególności następujące zmiany Umowy, w przypadku:
1) konieczności dostarczenia innego Sprzętu (bez zmiany ceny), niż wskazany w Ofercie Wykonawcy, spowodowanej zakończeniem produkcji Sprzętu lub wycofaniem go z produkcji lub obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej albo niedostępnością Sprzętu przez okres dłuższy niż zaoferowany w Ofercie Wykonawcy czas dostawy, tj. zmiany na Sprzęt posiadający parametry nie gorsze od zaproponowanych przez Wykonawcę w Ofercie – jeśli Wykonawca pomimo dołożenia należytej staranności, nie mógł uzyskać takiej informacji do chwili zawarcia Umowy oraz o ile Wykonawca wykaże, iż dołożył należytej staranności, aby uzyskać od producenta informację odnośnie kontynuowania lub zaprzestania produkcji oferowanego Sprzętu (urządzenia, elementu) lub dostępności Sprzętu i zaoferuje w zamian Sprzęt o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalności niż wskazane w OPZ oraz o parametrach tożsamych jak zadeklarowane w Ofercie Wykonawcy w zakresie kryteriów oceny ofert;
2) gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji Przedmiotu Umowy:
a) termin realizacji Umowy zostanie wydłużony o czas wynikający ze specyfiki i stopnia skomplikowania tych zmian,
b) zmiana postanowień Umowy dotyczących sposobu lub zakresu realizacji Umowy powinna być dostosowana do zmiany przepisów prawa;
3) urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku;
4) wystąpienia siły wyższej, Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie dostosowania Umowy do okoliczności będących skutkiem siły wyższej,
5) gdy wystąpią rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie
i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez Strony – zmiana postanowień Umowy powinna być wprowadzona w zakresie postanowień rozbieżnych lub niejasnych poprzez doprowadzenie do ich jednoznacznego brzmienia;
6) zmiany sposobu koordynacji realizacji Umowy przez przedstawicieli Stron, w sytuacji gdy pojawią się nieprzewidziane wcześniej okoliczności mające wpływ na sposób realizacji Umowy - zmiana postanowień Umowy powinna być dostosowana do tych nieprzewidzianych okoliczności;
7) zmiany terminów realizacji poszczególnych obowiązków Wykonawcy wynikających
z Umowy (w tym terminu na dostawę Sprzętu, terminów na uwzględnienie poprawek zgłoszonych przez Zamawiającego w trakcie odbioru), w sytuacji gdy w toku realizacji Umowy ujawnią się nieznane Stronom na dzień zawierania Umowy okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminów wskazanych w Umowie
(w szczególności: przedłużająca się procedura odbioru, konieczność przygotowania informacji/dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu Umowy, opóźnienie w dostawie Sprzętu przez producenta/importera) - Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie dostosowania Umowy do okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminów.
3. Za nieistotne uznaje się w szczególności zmiany Umowy w zakresie: nazwy, adresu, statusu Stron, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://portal.smartpzp.pl/cppc

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-20 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.