eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecREMONT SZKÓŁ Z TERENU GMINY BISKUPIEC



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT SZKÓŁ Z TERENU GMINY BISKUPIEC

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118891

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-340

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetragi@gminabiskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-biskupiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT SZKÓŁ Z TERENU GMINY BISKUPIEC

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b11ea553-2331-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042624/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 REMONT SZKÓŁ Z TERENU GMINY BISKUPIEC

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 272.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I obejmuje realizację roboty budowlanej pn.:”Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Łąkorzu”
Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na termomodernizacji, modernizacji wnętrz oraz terenu przylegającego budynku Szkoły Podstawowej w Łąkorzu. Termomodernizacja polega na dociepleniu elewacji oraz dachu nad poddaszem każdej z części budynku szkoły oraz wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. Planowana jest również modernizacja istniejącego systemu c.o. polegająca na wymianie 5-ciu odwiertów pompy ciepła oraz wymianie i dodaniu grzejników z termostatami, a także przesunięciu grzejników w części pomieszczeń. Dodatkowo planowana jest modernizacja systemu oświetlenia poprzez wymianę opraw na energooszczędne w systemie LED oraz instalacja paneli fotowoltaicznych i wymiana instalacji odgromowej. Modernizacja wnętrz polega na poszerzeniu otworów drzwiowych w części pomieszczeń wraz z wymianą ościeżnic i skrzydeł drzwiowych w celu zlikwidowania barier architektonicznych. Planowana jest także wymiana pozostałych drzwi wewnętrznych. Ponadto w części pomieszczeń zaplanowano wymianę oraz dodanie przeszkleń wewnętrznych. Przewidziano również rozprowadzenie nowej sieci internetowej oraz modernizację instalacji elektrycznych, w tym rozdzielni zlokalizowanych na terenie obiektu, a także instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz armatury łazienkowej i umywalek w salach lekcyjnych. Zaprojektowano toaletę dla osób niepełnosprawnych na parterze części Łącznika. W związku z wymianą instalacji i układaniem nowych oraz z wymianą stolarki przewidziano wykonanie prac związanych z wykonaniem napraw po powstałych bruzdach, wykonanie nowych powłok malarskich oraz posadzkarskich. Modernizacja terenu polega na naprawie lub wykonaniu nowych podjazdów dla niepełnosprawnych w celu zlikwidowania barier architektonicznych, wykonanie opaski pokrytej kostką brukową betonową w części obwodu budynku, wykonaniu dodatkowego oświetlenia terenu oraz wymiany podbudowy pod kostką betonową na placu manewrowym dla autobusów.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera - dokumentacja projektowa , stanowiąca Załącznik nr 7 do SWZ oraz SST stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ a także przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9 do SWZ
4. Rozwiązanie równoważne:
2) W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej , SST, przedmiarze robót lub SWZ i jej załącznikach znaków towarowych , patentów lub pochodzenia, a także norm i aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w w/w dokumentach postepowania pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie w dokumentacją projektową, SST , przedmiarem , zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ
oraz będą zgodne pod względem:
a) Gabarytów i konstrukcji ( wielkość ,rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych)
b) Charakteru użytkowego ( tożsamość funkcji)
c) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiałów)
d) Parametrów technicznych ( wytrzymałość ,trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.)
e) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania
f) Standardów emisyjnych,
3) Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych;
4) Użycie w dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze , SWZ i jej załącznikach nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w
dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ dla projektowanych rozwiązań,
5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają zakładane wymagania minimalne
6) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie , zamawiający określił w SST, stanowiących załącznik do SWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-6 ustawy Pzp
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w w/w dokumentach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 5000000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II obejmuje realizację roboty budowlanej pn.:” Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Lipinkach”
Przedmiotem zadania inwestycyjnego jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na termomodernizacji, modernizacji wnętrz oraz terenu przylegającego budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Lipinkach. Termomodernizacja polega na dociepleniu elewacji i dachu każdej z części budynku szkoły oraz wymianie stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej. Planowana jest również modernizacja istniejącego wiatrołapu na wejściu do budynku polegająca na demontażu starej konstrukcji i wykonaniu nowej w technologii szkieletowej. Dodatkowo planowana jest modernizacja systemu oświetlenia poprzez wymianę opraw na energooszczędne w systemie LED oraz instalacja paneli fotowoltaicznych i wymiana instalacji odgromowej. Modernizacja wnętrz polega na poszerzeniu otworów drzwiowych w części pomieszczeń wraz z wymianą ościeżnic i skrzydeł drzwiowych. Przewidziano również rozprowadzenie nowej sieci internetowej oraz modernizację instalacji elektrycznych. Modernizacja obejmuje także wymianę części instalacji wodno-kanalizacyjnych i armatury, a także wymianę grzejników wraz z termostataimo. W związku z wymianą instalacji i układaniem nowych oraz z wymianą stolarki przewidziano wykonanie prac związanych z wykonaniem napraw po powstałych bruzdach, wykonanie nowych powłok malarskich oraz okładzin posadzek i ścian. Modernizacja terenu polega na wykonaniu opaski z kostki betonowej w części obwodu budynku, wykonanie drenażu, wymianie oświetlenia terenu szkoły oraz wymianie płytek i balustrad na schodach.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera - dokumentacja projektowa , stanowiąca Załącznik nr 10 do SWZ oraz SST stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ a także przedmiar robót stanowiący załącznik nr 12 do SWZ
4. Rozwiązanie równoważne:
2) W przypadku wskazania w dokumentacji projektowej , SST, przedmiarze robót lub SWZ i jej załącznikach znaków towarowych , patentów lub pochodzenia, a także norm i aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w w/w dokumentach postepowania pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie w dokumentacją projektową, SST , przedmiarem , zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ
oraz będą zgodne pod względem:
a) Gabarytów i konstrukcji ( wielkość ,rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych)
b) Charakteru użytkowego ( tożsamość funkcji)
c) Charakterystyki materiałowej ( rodzaj i jakość materiałów)
d) Parametrów technicznych ( wytrzymałość ,trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.)
e) Parametrów bezpieczeństwa użytkowania
f) Standardów emisyjnych,
3) Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych;
4) Użycie w dokumentacji projektowej, SST, przedmiarze , SWZ i jej załącznikach nazw rozwiązań, materiałów i urządzeń służy ustaleniu minimalnego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów technicznych założonych w
dokumentacji projektowej, SST , przedmiarze , SWZ dla projektowanych rozwiązań,
5) Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają zakładane wymagania minimalne
6) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 103 ust. 1 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie , zamawiający określił w SST, stanowiących załącznik do SWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, aprobatach, specyfikacjach technicznych i systemach odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1-6 ustawy Pzp
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w w/w dokumentach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 5000000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu zarówno dla części nr 1 jak i dla części numer 2 złożono po 1 ofercie .
Ceny złożonych oferty przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: dla części nr 1: 5 000 000,00 zł brutto, dla części nr 2 kwotę brutto 5 000 000,00 zł. Najtańsza złożona oferta dla części nr 1: opiewała na kwotę 13 466 266,30 zł., dla części nr 2: 10 996 124,97 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najtańszej.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu zarówno dla części nr 1 jak i dla części numer 2 złożono po 1 ofercie .
Ceny złożonych oferty przekraczają możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: dla części nr 1: 5 000 000,00 zł brutto, dla części nr 2 kwotę brutto 5 000 000,00 zł. Najtańsza złożona oferta dla części nr 1: opiewała na kwotę 13 466 266,30 zł., dla części nr 2: 10 996 124,97 zł. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do wysokości ceny oferty najtańszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.