Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00394434/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-13
- 2023/BZP 00413750/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-26
- 2023/BZP 00467905/01 - Wynik z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979476
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Czarne
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 0598332079
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czarne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czarne.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32b79674-5150-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392071
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050223/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/czarne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Systemem. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/czarne
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
2. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.
3. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się
komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania.
4. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce „Pytania do postępowania”. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ za pośrednictwem systemu poprzez polecenie „Zadaj pytanie”. Wyjaśnienia treści SWZ lub dodatkowe informacje dotyczące postępowania zamieszczane są w zakładce „Dokumentacja postępowania” z mocą obowiązywania w dacie ich publikacji.
5. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu.
6. Korzystanie z Systemu możliwe jest na 2 sposoby, pod warunkiem spełnienia następujących minimalnych wymagań technicznych:
1) Oprogramowanie zewnętrzne (dostawcy podpisu kwalifikowanego): a) Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver.
66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11; b) Lista zalecanych
przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek; c)
system operacyjny Windows 7 i późniejsze;
2) Oprogramowanie wbudowane w SmartPZP a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre); b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web; c) oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym.
7. Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem Systemu wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu
można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.
8. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania do Systemu.
9. Dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach .png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg. Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Czarnego, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: k.bobenczyk@czarne.pl lub pisemnie na adres Urząd Miasta i Gminy Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PPiZP.271.1.12.2023.RS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy w formule „zaprojektuj i wybuduj” .
2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części:
Część 1. Budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.
1) Budowa kanalizacji tłocznej fi 110 mm - 400,00 mb.
2) Budowa kanalizacji tłocznej fi 125 mm - 5850,00 mb
3) Budowa kanalizacji grawitacyjnej fi 200 mm - 125,00 mb
4) Budowa studni rewizyjnych fi 1000 mm – szt. 10
5) Budowa studni rozprężnych fi 1000 mm – szt. 2
6) Budowa studni z zaworami napowietrzająco – odpowietrzającymi fi 1200 mm – szt. 4
7) Budowa studni czyszczakowych fi 1200 mm – szt. 4
8) Budowa studni przyłączeniowej z m. Nadziejewo z zasuwani fi 1500 mm – szt. 1
9) Budowa tłoczni ścieków w m. Wyczechy – 1 kpl
10) Budowa tłoczni ścieków w m. Czarne ul. Szosowa – 1 kpl
11) Rozbiórka istniejącej przepompowni na terenie dz. nr 10/8 ul. Szosowa w Czarnem – 1 kpl
12) Budowa stacji sprężarkowej do przedmuchiwania rurociągu tłocznego - 1 kpl
13) Budowa przejścia pod drogą kolejową przewiertem ( rura o śr. fi 200 mm + osłonowa stalowa DN 300 mm) - 1 kpl
14) Budowa komór przeciskowych fi 1500 mm z zasuwami odcinającymi DN 200 mm – szt. 2
15) Sterowania i monitoring dla projektowanych tłoczni – 2 kpl
16) Przyłącza energetyczne do wybudowanych tłoczni – 2 kpl
17) Ogrodzenie wybudowanych tłoczni – 2 kpl
18) Kpl dokumentacja projektowo kosztorysowa
19) Proponowana lokalizacja inwestycji przebiega przez działki :
a) Obręb Wyczechy: dz. nr - 1/5, 1/11, 63/4, 58, 63/1, 53/15, 53/5, 53/4, 53/3, 52, 50, 51, 3376/2;
b) Obręb Nadziejewo: dz. nr - 311/8, 312, 310/3, 222/1, 309/1, 230/1, 230/3, 329/4, 334/7, 230/5, 328/1, 328/24, 328/20;
c) Czarne, obręb 0001-49, ul. Szosowa: dz. nr - 10/3, 10/12, 10/10, 10/8, 3341/5, 11/11, 11/12, 11/13, 11/3, 11/5, 11/6;
d) Czarne, obręb 0002-63: dz. nr 1 ( PKP).
Część 2. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem.
1) Budowa nowej komory stabilizacji tlenowej osadów KTSO-2 na terenie istniejącej oczyszczalni - 1 kpl
2) Wymiana dmuchawy o parametrach Qp=10,0 m3/min i mocy 22,0 kW
3) Budowa zbiornika wody technologicznej o poj. V= 30,00 m3 na terenie istniejącej czyszczalni - 1 kpl
4) Budowa nawierzchni z płyt JOMG na wjeździe do istniejącej oczyszczalni – 50 ,00 mb
5) Kpl dokumentacja projektowo kosztorysowa.
6) Proponowana lokalizacja inwestycji przebiega przez działki :
Czarne, obręb 0001-49: dz. nr 428, 3068/9, 3068/6.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
1) Uzyskanie niezbędnych opinii i zgód od właścicieli i zarządców nieruchomości gruntowych, dróg publicznych i pasa drogi kolejowej,
2) Uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
4) Nieodpłatne szkolenie wyznaczonego składu osobowego PWK w Czarnem w zakresie obsługi wbudowanych urządzeń,
5) Nieodpłatny nadzór autorski wykonawcy dokumentacji projektowej w okresie realizacji robót budowlanych i na etapie odbioru końcowego.
5. Szczegółowy zakres wykonania Części 1 przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, tj.: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik Nr 10 do SWZ.
6. Szczegółowy zakres wykonania Części 2 przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, tj.: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik Nr 11 do SWZ.
7. Przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy odbycie wizytacje Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót budowlanych – montażowych jak i rozbiórkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej z 2 części przedmiotu zamówienia osobno, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert, którymi są: Cena 60 % oraz Okres Gwarancji 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i robót budowlanych dla potrzeb realizacji inwestycji pn. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem wraz z budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy w formule „zaprojektuj i wybuduj” .
2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części i dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części:
Część 1. Budową kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki z miejscowości Wyczechy.
1) Budowa kanalizacji tłocznej fi 110 mm - 400,00 mb.
2) Budowa kanalizacji tłocznej fi 125 mm - 5850,00 mb
3) Budowa kanalizacji grawitacyjnej fi 200 mm - 125,00 mb
4) Budowa studni rewizyjnych fi 1000 mm – szt. 10
5) Budowa studni rozprężnych fi 1000 mm – szt. 2
6) Budowa studni z zaworami napowietrzająco – odpowietrzającymi fi 1200 mm – szt. 4
7) Budowa studni czyszczakowych fi 1200 mm – szt. 4
8) Budowa studni przyłączeniowej z m. Nadziejewo z zasuwani fi 1500 mm – szt. 1
9) Budowa tłoczni ścieków w m. Wyczechy – 1 kpl
10) Budowa tłoczni ścieków w m. Czarne ul. Szosowa – 1 kpl
11) Rozbiórka istniejącej przepompowni na terenie dz. nr 10/8 ul. Szosowa w Czarnem – 1 kpl
12) Budowa stacji sprężarkowej do przedmuchiwania rurociągu tłocznego - 1 kpl
13) Budowa przejścia pod drogą kolejową przewiertem ( rura o śr. fi 200 mm + osłonowa stalowa DN 300 mm) - 1 kpl
14) Budowa komór przeciskowych fi 1500 mm z zasuwami odcinającymi DN 200 mm – szt. 2
15) Sterowania i monitoring dla projektowanych tłoczni – 2 kpl
16) Przyłącza energetyczne do wybudowanych tłoczni – 2 kpl
17) Ogrodzenie wybudowanych tłoczni – 2 kpl
18) Kpl dokumentacja projektowo kosztorysowa
19) Proponowana lokalizacja inwestycji przebiega przez działki :
a) Obręb Wyczechy: dz. nr - 1/5, 1/11, 63/4, 58, 63/1, 53/15, 53/5, 53/4, 53/3, 52, 50, 51, 3376/2;
b) Obręb Nadziejewo: dz. nr - 311/8, 312, 310/3, 222/1, 309/1, 230/1, 230/3, 329/4, 334/7, 230/5, 328/1, 328/24, 328/20;
c) Czarne, obręb 0001-49, ul. Szosowa: dz. nr - 10/3, 10/12, 10/10, 10/8, 3341/5, 11/11, 11/12, 11/13, 11/3, 11/5, 11/6;
d) Czarne, obręb 0002-63: dz. nr 1 ( PKP).
Część 2. Rozbudowa Oczyszczalni Ścieków w Czarnem.
1) Budowa nowej komory stabilizacji tlenowej osadów KTSO-2 na terenie istniejącej oczyszczalni - 1 kpl
2) Wymiana dmuchawy o parametrach Qp=10,0 m3/min i mocy 22,0 kW
3) Budowa zbiornika wody technologicznej o poj. V= 30,00 m3 na terenie istniejącej czyszczalni - 1 kpl
4) Budowa nawierzchni z płyt JOMG na wjeździe do istniejącej oczyszczalni – 50 ,00 mb
5) Kpl dokumentacja projektowo kosztorysowa.
6) Proponowana lokalizacja inwestycji przebiega przez działki :
Czarne, obręb 0001-49: dz. nr 428, 3068/9, 3068/6.
4. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
1) Uzyskanie niezbędnych opinii i zgód od właścicieli i zarządców nieruchomości gruntowych, dróg publicznych i pasa drogi kolejowej,
2) Uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
3) Uzyskanie prawomocnej decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
4) Nieodpłatne szkolenie wyznaczonego składu osobowego PWK w Czarnem w zakresie obsługi wbudowanych urządzeń,
5) Nieodpłatny nadzór autorski wykonawcy dokumentacji projektowej w okresie realizacji robót budowlanych i na etapie odbioru końcowego.
5. Szczegółowy zakres wykonania Części 1 przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, tj.: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik Nr 10 do SWZ.
6. Szczegółowy zakres wykonania Części 2 przedmiotu zamówienia został opisany za pomocą dokumentacji projektowej, tj.: Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z załącznikami stanowiąca Załącznik Nr 11 do SWZ.
7. Przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy odbycie wizytacje Terenu Budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące zarówno do prowadzenia Robót budowlanych – montażowych jak i rozbiórkowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert dla każdej z 2 części przedmiotu zamówienia osobno, które nie zostały odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert, którymi są: Cena 60 % oraz Okres Gwarancji 40 %.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres Gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
dla części 1: zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizację sieci kanalizacji sanitarnej wyposażonej w minimum 1 tłocznię ścieków sanitarnych o wartości robót minimum 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych 00/100) brutto;
dla części 2: zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wartości robót minimum 3.000.000,00 zł (trzy miliony złotych 00/100) brutto;
b) warunek ten, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował dla części 1 i 2 co najmniej jedną osobą/mi zdolną/mi, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadającą/mi stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne aktualne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiadające im ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego, w specjalnościach:
– budowlanej do pełnienia funkcji Kierownika Budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych;
– sanitarnej do pełnienia funkcji Kierownika robót instalacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych;
– elektryczne do pełnienia funkcji Kierownika robót instalacyjnych posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi, liczone od dnia uzyskania uprawnień budowlanych;
Jeżeli Wykonawca, dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane w różnych specjalnościach, Zamawiający dopuszcza wskazanie takiej osoby na więcej niż jedno stanowisko w zakresie posiadanych uprawnień.
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 pkt 4) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane do realizacji, których te zdolności są wymagane.
Przy czym w przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego w zakresie warunku udziału w postępowaniu opisanego w ust. 1 pkt 4) SWZ, warunek ten winien spełniać co najmniej podmiot trzeci w całości.
5. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 Pzp w zw. z art. 266 Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, celem potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej opisanego w rozdziale VII ust. 1 pkt 4) lit. a) SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ;
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, celem potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej
lub zawodowej opisanego w rozdziale VII ust. 1 pkt 4) lit. b) SWZ – wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) oświadczenie o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ – wg wzoru Załącznik nr 2 do SWZ;2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o których mowa w Rozdziale XI.
4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
5) Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w Rozdziale X ust. 6 SWZ (jeżeli dotyczy) wg wzoru Załącznik nr 6 do SWZ;
6) Oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg wzoru Załącznik nr 7 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (Załącznik Nr 7 do SWZ).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie i na warunkach wskazanych w art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. Katalog zmian znajduje się w § 17 projektu umowy - załącznik nr 9 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-28 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Należy złożyć za pośrednictwem platformy pod adresem https://portal.smartpzp.pl/czarne
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-28 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-27
INNE PRZETARGI CZARNE
więcej: przetargi CZARNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.