Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00310439/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Zarządzanie zasobami wodnymi", w ramach PROW 2014-2020
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. prof. Józefa Sztonyka 56
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-120
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundusze@gminadabrowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadabrowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadabrowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zarządzanie zasobami wodnymi", w ramach PROW 2014-20202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16143e59-0b71-11ef-9b7e-467806a93518
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392105
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008161/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa zbiornika retencyjnego w Lipowej
1.1.5 Przebudowa zbiornika retencyjnego w Skarbiszowie
1.1.6 Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działce 216
1.1.7 Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działkach 210/1, 210/2, 211
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310439
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w zakresie następujących części: Część 1: „Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działkach 210/1, 210/2, 211”2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SWZ:
1) Dla Części 1: „Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działkach 210/1, 210/2, 211” - Program funkcjonalno – użytkowy, zwany dalej „PFU dla Części 1”
2) załącznik nr 9 – opis przedmiotu zamówienia (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4);
3) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4).
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w załącznikach o których mowa w ust. 2.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane części.
5. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie każdej z wybranych przez siebie części.
6. Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam
45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów
45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45247270-3 - Budowa zbiorników
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
4.5.5.) Wartość części: 354190,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w zakresie następujących części: Część 2: „Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działce nr 216”2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SWZ:
1) Dla Części 2: „Przebudowa zbiornika retencyjnego w Karczowie na działce nr 216” - Program funkcjonalno – użytkowy, zwany dalej „PFU dla Części 2”
2) załącznik nr 9 – opis przedmiotu zamówienia (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4);
3) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4).
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w załącznikach o których mowa w ust. 2.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane części.
5. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie każdej z wybranych przez siebie części.
6. Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam
45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów
45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45247270-3 - Budowa zbiorników
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
4.5.5.) Wartość części: 76744,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w zakresie następujących części: Część 3: „Przebudowa zbiornika retencyjnego w Lipowej na działce nr 64”2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SWZ:
1) Dla Części 3: „Przebudowa zbiornika retencyjnego w Lipowej na działce nr 64” - Program funkcjonalno – użytkowy, zwany dalej „PFU dla Części 3”
2) załącznik nr 9 – opis przedmiotu zamówienia (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4);
3) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4).
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w załącznikach o których mowa w ust. 2.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane części.
5. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie każdej z wybranych przez siebie części.
6. Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam
45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów
45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45247270-3 - Budowa zbiorników
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
4.5.5.) Wartość części: 187112,94 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zbiorników retencyjnych w Gminie Dąbrowa w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, w zakresie następujących części: Część 4: „Przebudowa zbiornika retencyjnego w Skarbiszowie na dz. nr 163”2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią następujące załączniki do niniejszej SWZ:
1) Dla Części 4: „Przebudowa zbiornika retencyjnego w Skarbiszowie na dz. nr 163” - Program funkcjonalno – użytkowy, zwany dalej „PFU dla Części 4”
2) załącznik nr 9 – opis przedmiotu zamówienia (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4);
3) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 8 do SWZ (dla Części 1, Części 2, Części 3 i Części 4).
3. Z uwagi na to, że wynagrodzenie wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w załącznikach o których mowa w ust. 2.
4. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybrane części.
5. Wykonawca może złożyć ofertę w zakresie każdej z wybranych przez siebie części.
6. Zamawiający nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45000000-7 - Roboty budowlane
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45247000-0 - Roboty w zakresie budowy tam, kanałów, kanałów irygacyjnych i akweduktów
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych
45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam
45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów
45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli
45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier stałych
45247270-3 - Budowa zbiorników
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
4.5.5.) Wartość części: 71674,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435530,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435530,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435530,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DDtherm sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polinstal sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160132737
7.3.3) Ulica: Brzeziny 23a
7.3.4) Miejscowość: Krasiejów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-040
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435530,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94272,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94272,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94272,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DDtherm sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polinstal sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160132737
7.3.3) Ulica: Brzeziny 23a
7.3.4) Miejscowość: Krasiejów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-040
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94272,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230025,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230025,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230025,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DDtherm sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polinstal sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160132737
7.3.3) Ulica: Brzeziny 23a
7.3.4) Miejscowość: Krasiejów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-040
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230025,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88036,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88036,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88036,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): DDtherm sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Polinstal sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 160132737
7.3.3) Ulica: Brzeziny 23a
7.3.4) Miejscowość: Krasiejów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-040
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88036,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
„Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” na operacje typu
„Zarządzanie zasobami wodnymi” zgodnie z kryteriami ustanowionymi w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata
2014-2020 oraz w sposób pozwalający na osiągnięcie celów dla danego typu operacji określonych w tym Programie.
INNE PRZETARGI DĄBROWA
- Przebudowa ul. Leśnej w Naroku
- Remont nawierzchni dróg i parkingów na terenie wsi popegeerowskich w miejscowościach: Parlin, Parlinek, Dąbrowa.
więcej: przetargi DĄBROWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, Remont elewacji oraz remont podwórza
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Budowa sieci wodociągowej łączącej miejscowości Wrzosów - Stara Wieś
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.