Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366660/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00397129/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wymiana lamp oświetleniowych w Gminie Miastków Kościelny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastków Kościelny
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582322
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 6
1.4.2.) Miejscowość: Miastków Kościelny
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-420
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.4.7.) Numer telefonu: 25 6841632
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowkoscielny.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392141
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00366660
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest:
Wymiana lamp oświetleniowych w Gminie Miastków Kościelny
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych
Przedmiotem całego zamierzenia jest wymiana 544 lamp oświetleniowych w Gminie Miastków Kościelny.
Miastków Kościelny posiada 544 lampy oświetleniowe zasilane żarówkami sodowymi, które wymagają wymiany na energooszczędne, typu LED. Dzięki tej wymianie znacznie zmniejszy się zużycie energii o ponad 50%. Dzięki tej modernizacji wszystkie zainstalowane oprawy oświetlenia dróg, ulic i placów oraz miejsc publicznych będą energooszczędne, nowoczesne, wykonane w technologii LED. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych lamp oświetleniowych poprawi się również bezpieczeństwo mieszkańców poruszających się poboczami dróg, chodnikami.
Miejscowości objęte przedmiotem zamówienia to: Przykory, Stary Miastków, Zabruzdy Kolonia, Choiny, Kruszówka, Zabruzdy, Kujawy, Wola Miastkowska, Glinki, Zgórze, Brzegi, Zwola Poduchowna, Ryczyska (Grecja), Zasiadały, Zwola, Oziemkówka, Miastków Kościelny (wyznaczone ulice i obiekty).
Prace montażowe w technologii PPN (pod napięciem) według instrukcji współpracy i eksploatacji oświetlenia ulicznego na sieci elektroenergetycznej 0,4kV (PGE Dystrybucja S.A.) przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i szkolenia.
Charakterystyka zadania:
Wymiana oprawy sodowej na oprawę energooszczędną LED w zakresie:
- demontaż oprawy sodowej drogowej zamontowanej na wysięgniku na słupie,
- montaż oprawy energooszczędnej LED na istniejącym wysięgniku na słupie z podłączeniem przewodów,
- prace montażowe należy realizować w technologii PPN (pod napięciem).
UWAGA:
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, projekcie stanowiącym załącznik nr 8, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 9.
Zgodnie z zapisami SWZ.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest:
Wymiana lamp oświetleniowych w Gminie Miastków Kościelny
Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych
Przedmiotem całego zamierzenia jest wymiana 544 lamp oświetleniowych w Gminie Miastków Kościelny.
Miastków Kościelny posiada 544 lampy oświetleniowe zasilane żarówkami sodowymi, które wymagają wymiany na energooszczędne, typu LED. Dzięki tej wymianie znacznie zmniejszy się zużycie energii o ponad 50%. Dzięki tej modernizacji wszystkie zainstalowane oprawy oświetlenia dróg, ulic i placów oraz miejsc publicznych będą energooszczędne, nowoczesne, wykonane w technologii LED. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych lamp oświetleniowych poprawi się również bezpieczeństwo mieszkańców poruszających się poboczami dróg, chodnikami.
Miejscowości objęte przedmiotem zamówienia to: Przykory, Stary Miastków, Zabruzdy Kolonia, Choiny, Kruszówka, Zabruzdy, Kujawy, Wola Miastkowska, Glinki, Zgórze, Brzegi, Zwola Poduchowna, Ryczyska (Grecja), Zasiadały, Zwola, Oziemkówka, Miastków Kościelny (wyznaczone ulice i obiekty).
Prace montażowe w technologii PPN (pod napięciem) według instrukcji współpracy i eksploatacji oświetlenia ulicznego na sieci elektroenergetycznej 0,4kV (PGE Dystrybucja S.A.) przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje i szkolenia.
Charakterystyka zadania:
Wymiana oprawy sodowej na oprawę energooszczędną LED w zakresie:
- demontaż oprawy sodowej drogowej zamontowanej na wysięgniku na słupie,
- montaż oprawy energooszczędnej LED na istniejącym wysięgniku na słupie z podłączeniem przewodów,
- prace montażowe należy realizować w technologii PPN (pod napięciem).
Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę Nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej.
UWAGA:
Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ, projekcie stanowiącym załącznik nr 8, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 9.
Zgodnie z zapisami SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
2. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) lit. a i b), oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Oświadczenie Wykonawców - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 10 do SWZ.
Zgodnie z zapisami SWZ
Po zmianie:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ; którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125
2. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) lit. a i b), oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
4. Oświadczenie Wykonawców - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 10 do SWZ.
5. Wykaz robót, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powinien wykazywać tylko te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Wykaz robót sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
5. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Zgodnie z zapisami SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
1) wykaz robót, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powinien wykazywać tylko te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Wykaz robót sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Zgodnie z zapisami SWZ
Po zmianie:
1. Karty katalogowe lub specyfikacje techniczne oferowanych opraw zawierające parametry techniczne opraw.
Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę Nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej.
Zgodnie z zapisami SWZ.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe mają potwierdzać zgodność oferowanych opraw z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje możliwość wyjaśnienia ich treści bez zmiany treści oferty. Złożone przez wykonawcę wyjaśnienia muszą wskazywać sposób rozumienia treści złożonego przedmiotowego środka dowodowego, nie mogą natomiast zmieniać jego treści.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1) Oferta wykonawcy – załącznik nr 1 do SWZ. Nie wymaga się załączenia do oferty wypełnionego kosztorysu ofertowego. Kosztorys zostanie przedłożony przez Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
2) Karty katalogowe lub specyfikacje techniczne oferowanych opraw zawierające parametry techniczne opraw.
3) Kosztorys ofertowy.
Zgodnie z zapisami SWZ.
Po zmianie:
1) Oferta wykonawcy – załącznik nr 1 do SWZ. Nie wymaga się załączenia do oferty wypełnionego kosztorysu ofertowego. Kosztorys zostanie przedłożony przez Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona.
2) Kosztorys ofertowy.
Zgodnie z zapisami SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.4.1. Informacje dotyczące wadium Przed zmianą:
Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia i utrzymywania nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ).
Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacać na przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: 27 9210 0008 0056 4834 2000 0030.
Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu znak sprawy: I.271.9.2024: Wymiana lamp oświetleniowych w Gminie Miastków Kościelny .
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 05.07.2024r. do godz. 12:00.
Zgodnie z zapisami SWZ.
Po zmianie:
Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia i utrzymywania nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, wadium w wysokości: 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych ).
Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacać na przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: 27 9210 0008 0056 4834 2000 0030.
Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu znak sprawy: I.271.9.2024: Wymiana lamp oświetleniowych w Gminie Miastków Kościelny .
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 15.07.2024r. do godz. 12:00.
Zgodnie z zapisami SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-07-05 12:00
Po zmianie:
2024-07-15 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-07-05 12:10
Po zmianie:
2024-07-15 12:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-02
Po zmianie:
2024-08-13
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
Programu Inwestycji Strategicznych
"Rozświetlamy Polskę"
Celem programu jest zadbanie o efektywne oświetlenie polskich dróg, które powinny być widoczne i bardziej bezpieczne. Akcja promuje także pozytywny wkład w środowisko, dzięki zagwarantowaniu energooszczędnego oświetlenia LED emitującego mniej CO2 do atmosfery.
Są to oprawy uliczne LED z certyfikatem ENEC i ENEC+.
Oprawy powinny być zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, SWZ oraz powinny spełniać wymagania programu.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa ul. Miodowej w zakresie budowy brakującego chodnika w ul. Miodowej we Wrocławiu na odc. od zjazdu na posesję nr 27 do drogi 23KDW/7"
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.