Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00252776/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00269676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00281112/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-11
- 2024/BZP 00289621/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego do budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17 wykorzystywanych dawniej przez bank
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego do budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17 wykorzystywanych dawniej przez bank2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bde73c66-e5ea-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049162/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa wejścia i sali obsługi od ul. Za Bramką
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00252776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.30.2024.EM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 926829,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego do budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17, wykorzystywanych dawniej przez bank.
2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych, elektrycznych
i niskoprądowych;
b) wykonanie pełnej przebudowy, zgodnie z pkt 3);
c) wykonanie zabudów meblowych wraz z rysunkami warsztatowymi, wskazanych w Załączniku nr 5 do wzoru umowy;
d) wykonanie i uzgodnienie z Biurem Miejskiego Konserwatora projektu drzwi zewnętrznych;
e) prowadzenie prac pod nadzorem osoby spełniającej warunek art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
f) podłączenie pomieszczeń do rozdzielnicy głównej budynku;
g) wykonanie prowizorycznego zasilania w energię elektryczną na czas prowadzenia robót;
h) wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej.
3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z:
a) dokumentacją projektową „Przebudowy pomieszczeń oraz wejścia bocznego do budynku UMP przy pl. Kolegiackim 17 w Poznaniu wraz z Specyfikacjami technicznym wykonania i odbioru robot budowlanych (dalej dokumentacja projektowa i STWIOR, stanowiące Załącznik nr 2 do wzoru umowy);
b) pozwoleniem nr 1420/2023 na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków (Załącznik nr 3 do wzoru umowy);
c) decyzją nr 90/2024 pozwolenia na budowę z dnia 07.02.2024 r. o sygnaturze
UA-VIII.6740.50.2024, wydaną przez Prezydenta Miasta Poznania (Załącznik nr 4 do wzoru umowy);
d) najwyższą starannością, zapewniając najwyższą jakość wykonywanych robót;
e) kosztorysem ofertowym Wykonawcy (Załącznik nr 1 do wzoru umowy);
f) uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem robót ;
g) umową.
4) Zamawiający wymaga przystosowania wejścia bocznego do budynku UMP
przy pl. Kolegiackim 17 do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami, poprzez zrównanie poziomu hallu z poziomem chodnika ulicy Za Bramką oraz montaż platformy windowej w hallu wejściowym, zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy.
5) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy wraz z załącznikami, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
6) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 36-miesięcznego okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1080551,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1370000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1080551,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JZR Robert Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661871267
7.3.3) Ulica: Gen. H. Dąbrowskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Oborniki
7.3.5) Kod pocztowy: 64-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1080551,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-228.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- "Wynajem telebimów na czas imprez organizowanych przez Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji"
- Wykonywanie usług serwisowych oraz napraw centrali telefonicznej w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu
- Dostawa wody mineralnej dla Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu oraz podległych jednostek skarbowych.
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.