Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00306142/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
- 2024/BZP 00320720/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-13
- 2024/BZP 00324895/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00332648/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-21
- 2024/BZP 00341060/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00347563/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wzmocnienie uszkodzonych belek nośnych wraz z robotami naprawczymi wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. Szubińskiej w Bydgoszczy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 525822723
1.5.8.) Numer faksu: 525822777
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9209201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inżynierskich, lokalny transport drogowy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wzmocnienie uszkodzonych belek nośnych wraz z robotami naprawczymi wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. Szubińskiej w Bydgoszczy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd31cee2-0315-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028791/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Zaprojektowanie i wzmocnienie uszkodzonych belek nośnych wraz z robotami naprawczymi wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. Szubińskiej w Bydgoszczy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00306142
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.2531.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1572462,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.7 pkt 21 Pzp oraz art.3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, polegające na zaprojektowaniu i wzmocnieniu uszkodzonych belek nośnych wraz z robotami naprawczymi wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. Szubińskiej w Bydgoszczy, w zakresie i na warunkach wykonania zamówienia, szczegółowo określonych w:
1) projektowanych postanowieniach Umowy - załącznik Nr 1 do SWZ,
2) Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) - załącznik Nr 2 do SWZ,
3) wzorze formularza ofertowego - załącznik Nr 3 do SWZ,
4) wzorze Wyceny ofertowej zamówienia podstawowego - załącznik Nr 4-1 do SWZ oraz wzorze Wyceny ofertowej opcji - załącznik Nr 4-2 do SWZ.
2. W ramach zamówienia zaplanowano zaprojektowanie i wykonanie, m.in.:
1) wzmocnienia uszkodzonych belek teowych ustroju niosącego,
2) naprawy istniejącego wzmocnienia belek taśmami węglowymi,
3) naprawy ciosów i podlewek podłożyskowych,
4) naprawy przyczółków,
5) naprawy ustroju niosącego – belki, rygle poprzecznice ( całość powierzchni od spodu i na powierzchniach bocznych),
6) naprawy podpór pośrednich,
7) naprawy schodów betonowych,
8) wymiany nawierzchni chodników na obiekcie.
3. Zamówienie realizowane będzie etapami:
etap I - wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnej umożliwiającej realizację zadania oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad etapem
II – V,
etap II - wzmocnienie i naprawa przęsła wschodniego i przyczółka wschodniego,
etap III - wzmocnienie i naprawa przęsła środkowego i podpór pośrednich
etap IV - wzmocnienie i naprawa przęsła zachodniego i przyczółka zachodniego
etap V - wymiana nawierzchni chodników z nadzorem autorskim.
4. W ramach zamówienia podstawowego realizowany będzie etap I i II. Zakres prac i robót objęty zamówieniem podstawowym określony jest w załączniku Nr 4-1 do SWZ. Zamawiający określa minimalną wartość świadczenia stron na nie mniej niż 85% wartości umowy dla zamówienia podstawowego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość realizowania etapu III, IV, V w ramach opcji , o której mowa w art. 441 ust. 1 Pzp - opis opcji w pkt 4.2.9 niniejszego ogłoszenia.
6. Zamawiający informuje, że opis przedmiotu zamówienia (PFU) sporządzony został z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 100 ust.1 Pzp i spełnia minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności architektonicznej określone w art. 4 i art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. – o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Wykonawca wykonując zamówienie zobowiązany jest do przestrzegania tych wymagań.
7. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej. Wymagana wizja lokalna obiektu objętego przedmiotem zamówienia - wiaduktu drogowego nad torami PKP w ciągu ul. Szubińskiej w Bydgoszczy, możliwa do wykonania w jednym z dwóch terminów do wyboru:
- termin 1: 04.06.2024 r., w godz. 09:00 – 12:00,
- termin 2: 05.06.2024 r., w godz. 09:00 – 12:00,
po wcześniejszym telefonicznym umówieniu dokładnego terminu wizji (dzień i godzina) z Przedstawicielem Zamawiającego (telefon kontaktowy nr 52 582 27 58 lub 725 50 21 65 w godz. 7:00 do 14:00. Osoba do kontaktu Pan Łukasz Szczesik).
Wymagana wizja lokalna odbędzie się w obecności Przedstawiciela Zamawiającego, który sporządzi dla każdego uczestnika oddzielna listę obecności, celem weryfikacji jego oświadczenia złożonego z ofertą o odbyciu wizji przed złożeniem oferty.
Dokument pełnomocnictwa osób reprezentujących Wykonawcę do udziału w wizji lokalnej należy przekazać Przedstawicielowi Zamawiającego przed przystąpieniem do wizji.
Uczestnik wizji lokalnej musi być wyposażony w środki ochrony BHP, w szczególności obowiązkowo w kask, kamizelkę i buty ochronne. Bez tych środków ochrony osobistej Przedstawiciel Zamawiającego nie dopuści uczestnika do wizji lokalnej z winy Wykonawcy.
Zamawiający wyraża zgodę na wykonanie przez wykonawcę w trakcie wizji lokalnej dokumentacji fotograficznej.
Zamawiający nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na pytania zadane w trakcie wizji lokalnej. Komunikacja Wykonawców z Zamawiającym odbywa się wyłącznie na zasadach opisanych w pkt IX.SWZ. Ewentualne pytania wynikłe z dokonanej wizji lokalnej Wykonawca kieruje do Zamawiającego zgodnie z pkt IX.9 SIWZ. Zamawiający ustala termin na zadawanie pytań wynikających z wizji do dnia 07.06.2024 r.
Nie wzięcie udziału w opisanej wyżej wizji lokalnej, dyskwalifikuje Wykonawcę i spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust 1 pkt 18 Pzp.
Dodatkowo, do oferty, wymagane będzie oświadczenie Wykonawcy o przeprowadzeniu wizji lokalnej (sporządzone wg wzoru Zamawiającego, stanowiącego Załącznik Nr 14 do SWZ). Oświadczenie składa przynajmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który bezpośrednio uczestniczył w wizji lokalnej. Poza wymaganą przez Zamawiającego wizją lokalną, Wykonawca może dodatkowo dokonać wizji samodzielnie bez udziału Zamawiającego.
8. Zamawiający nie przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp.
9. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15) Pzp.
Powody niedokonania podziału na części: Przedmiot zamówienia jest niepodzielny na części bowiem ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych tworzy nierozerwalną całość.
Brak podziału na części nie ogranicza dostępu do zamówienia wykonawcom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).
10. Celem zadania jest odtworzenie wymaganego stanu technicznego obiektu i przywrócenie jego pierwotnej nośności, zgodnie z treścią Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45221120-9 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1844535,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2941668,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1844535,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORMOST S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341640936; NIP: 9532646109
7.3.3) Ulica: Glinki 144
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-861
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
organizacja ruchu - podwykonawca nie jest znany na etapie postępowania
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1844535,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przez 17 miesięcy od daty podpisania Umowy, tj. do dnia 26 listopada 2025 r., przy czym:
1) termin wykonania zamówienia podstawowego – 5,5 miesięcy od podpisania Umowy, tj. do dnia 11 grudnia 2024 r.,
2) termin uruchomienia opcji nie może przekroczyć dnia 31.01.2025 r.,
3) termin wykonania zakresu wynikającego z opcji określony będzie w oświadczeniach uruchamiających opcję, przy czym nie później niż do 26.11.2025 r.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drogą powiatową nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania 07510 pn. "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego" we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.