eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarłówPrzebudowa i termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarłów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830410020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-515

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (15)83-85-111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@tarlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.tarlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatarlow.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie – ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33f04e56-174a-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392205

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025316/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 „Przebudowa i termomodernizacja budynku Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie – ETAP II”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332280

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.4/PN/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320208,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i termomodernizacja budynku niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Tarłowie

Zakres robót budowlanych objętych zamówieniem:
• Wydzielenie p.poż. klatki schodowej prowadzącej z parteru na piętro poprzez wykonanie ścianki działowej na poziomie parteru, oraz montaż drzwi p.poż. EIS30 – zgodnie częścią rysunkową projektu architektoniczno - budowlanego
• Dostosowanie wydzielonej strefy pożarowej w poziomie piętra obejmującej przychodnię zdrowia do warunków p.poż.: montaż rolety p.poż. w okienku recepcji, montaż hydrantu wewnętrznego, montaż automatycznych czujek dymu, montaż dwóch gaśnic.
• Wykonanie okładziny z płytek gresowych klatki schodowej wraz z cokołami. Wymiana posadzki w pomieszczeniach 2.5, 2.11, 2.12
• Rozbiórka ścianek działowych, wykucia w ścianie, zamurowania
• Wymiana stolarki drzwiowej na nową
• Wykonanie gładzi i malowanie w pomieszczeniach: 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.10, 2.11, 2.12. Wykonanie malowanie ścian w pomieszczeniach magazynowych: 2.7, 2.8, 2.9
• Wykonanie okładziny ścian w pomieszczeniach sanitarnych: pomieszczenie 2.6, wykonanie okładziny z glazury przy urządzeniach sanitarnych w pozostałych pomieszczeniach
• Modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej: wymiana rozdzielnicy, włączników, gniazdek, lamp oświetleniowych. Wykonanie nowych obwodów wraz z montażem opraw ewakuacyjnych
• Modernizacja wewnętrznej instalacji wod-kan: montaż kabiny prysznicowej, wymiana urządzeń sanitarnych, wykonanie dodatkowych podejść
• Wykonanie instalacji wentylacji
• Wykonanie gładzi i malowanie ścian klatki schodowej, demontaż istniejącej poręczy, wykonanie nowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 591650,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODEX M.ROŻMIEJ, S.ROŻMIEJ-ZDYBSKA SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 8631693413

7.3.3) Ulica: Jaśminowa 17

7.3.4) Miejscowość: Ożarów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-530

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Elektro-Mar Marcin
Sorbian 27-515 Wólka Lipowa
50- Branża elektryczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.