eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaNaprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142553826

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gładka, 18

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-172

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osirwlochy.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirwlochy.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osirwlochy.ezamawiajacy.pl/pn/osirwlochy/demand/160176/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba513213-1d7f-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392253

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575596/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Naprawa 9 świetlików w dachu budynku hali sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346226

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OSiR/TP/03/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 158932,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa.
3.2 Przedmiot zamówienie obejmuje wykonanie przedmiotu zamówienia na podstawie: kompletnej dokumentacji tj. dokumentacji przedmiaru robót, opisu przedmiotu zamówienia, kosztorysu – Dokumentacja (techniczna) stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
3.3 Celem inwestycji jest polepszenie stanu technicznego świetlików.
3.4 Przedmiotowa inwestycja nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę, ani dokonania zgłoszenia robót budowlanych.
3.5 Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określa dokumentacja wykonana przez Wykonawców: AMAT Andrzej Matuszak, Adres: ul. Wrocławska 18/79 01-493 Warszawa, oraz Studio Architektury Nowoczesnej Adres: ul. Sarmacka 22/125; 02-972 Warszawa.
3.6 Zakres prac naprawczych obejmuje/opis przedmiotu zamówienia:
 Naprawa dotycząca przecieków na powierzchni dwóch świetlików.
 Powierzchnia świetlików to około 144 m2.
 Wyeksploatowane materiały poliwęglan czterokomorowy należy wymienić na nowy.
 Współczynnik przenikania k1,8 W/m²k.
 Elementy aluminiowe obrzeża i wzmocnienie podłużne uszczelnić lub wymienić.
 Prace na wysokości realizowane na zewnątrz budynku z użyciem podnośnika koszowego.
 Wykonać dokumentację zdjęciową przed i po zakończeniu prac.
 Zabezpieczyć obszar prac/wygrodzić, celem zapewnienia bezpieczeństwa osobom znajdującym się pod świetlikami. Prace na wysokości około 8-10 metrów nad ziemią.
 Po zakończeniu prac wykorzystane materiały zutylizować teren posprzątać.
 Prace zostaną odebrane protokołem odbioru przez inspektora budowlanego ze strony Zamawiającego.
3.7 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takim samych lub lepszych od tych, które zostały określone w dokumentach zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
W takim przypadku Wykonawca załączy do oferty wykaz zaproponowanych rozwiązań równoważnych wraz z ich opisem lub wskazaniem właściwych norm.
3.8 W przypadku, kiedy Zamawiający w dokumentach zamówienia określa dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowane winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego przedziałach i zakresach tolerancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208459,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALPTOM" Ćwiąkała Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6331815555

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 15/43

7.3.4) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 44-335

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Newone Wojciech Gruner - Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacjim.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy - 20%
Waikiki Łukasz Dworakowski - Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w
budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy - 20%
FILAR - ŁUKASZ BARTUŚ - Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w
budynku 0środka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy – 20%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.