eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnikMontaż paneli fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków w Lipniku i ujęcia wody we Włostowie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż paneli fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków w Lipniku
i ujęcia wody we Włostowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipnik

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnik 20

1.5.2.) Miejscowość: Lipnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-540

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lipnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lipnik.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż paneli fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków w Lipniku
i ujęcia wody we Włostowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7613d8bb-036b-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392271

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034364/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Montaż paneli fotowoltaicznych na terenie oczyszczalni ścieków w Lipniku i ujęcia wody we Włostowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246491

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 120 kW na terenie oczyszczalni ścieków w Lipniku.
Przedmiotem zamówienia jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 120 kW na terenie oczyszczalni ścieków w Lipniku służących do przetwarzania energii słonecznej w energie elektryczną.
Instalacja fotowoltaiczna będzie się składać z 260 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 460 Wp i łącznej mocy 120 kWp. (wraz z osprzętem inwerter 3 szt. o mocy 36kW każdy, kable, konektory, zabezpieczenia różnicowo – prądowe).
Do mocowania paneli zastosować systemową konstrukcje instalacji naziemnych wykonanych ze stali nierdzewnej oraz aluminium. Konstrukcja powinna być pokryta powłoką magnelis lub podobną.
Konstrukcja ma umożliwiać zamocowanie rzędu paneli w układzie pionowym pod katem pochylenia 30 stopni.
Zabudowane panele fotowoltaiczne należy uziemić każdą z kratownic w min. 2 miejscach.

Wykonanie ogrodzenia panelowego 3D ocynkowanego i malowanego proszkowo o łącznej długości 200 m bieżących, w tym 2 bramy wjazdowe (szerokość min. 4 m) i 2 furtki. Wysokość paneli ogrodzeniowych min. 1,5 m, średnica prętów paneli fi 4 mm, podmurówka betonowa o wysokości min. 25 cm.

Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany instalacji elektrycznych oraz przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 459304,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 120 kW na terenie ujęcia wody we Włostowie.
Przedmiotem zamówienia jest budowa farmy fotowoltaicznej o mocy 120 kW na terenie ujęcia wody we Włostowie służących do przetwarzania energii słonecznej w energie elektryczną.
Instalacja fotowoltaiczna będzie się składać z 260 szt. paneli monokrystalicznych o mocy 460 Wp i łącznej mocy 120 kWp. (wraz z osprzętem inwerter 3 szt. (o mocy 40kW, 25kW i 45 kW), kable, konektory, zabezpieczenia różnicowo – prądowe).
Do mocowania paneli zastosować systemową konstrukcje instalacji naziemnych wykonanych ze stali nierdzewnej oraz aluminium. Konstrukcja powinna być pokryta powłoką magnelis lub podobną.
Konstrukcja ma umożliwiać zamocowanie rzędu paneli w układzie pionowym pod katem pochylenia 30 stopni.
Zabudowane panele fotowoltaiczne należy uziemić każdą z kratownic w min. 2 miejscach.
Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany instalacji elektrycznych oraz przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 459304,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462402068

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 476000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 476000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RED ALERT Paweł Borzęcki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462402068

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 476000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.