eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiechówModernizacja drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na drodze dojazdowej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w m. Zagorzyce.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na drodze dojazdowej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w m. Zagorzyce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W MIECHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 299943221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 11

1.5.2.) Miejscowość: Miechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: postepowania@zdpmiechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpmiechow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d15ffb84-3686-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na drodze dojazdowej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w m. Zagorzyce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d15ffb84-3686-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392275

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051693/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na drodze dojazdowej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w m. Zagorzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00346651

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SE.261.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 134146,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja drogi powiatowej 1187K Chodów-Siedliska wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na drodze dojazdowej do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w m. Zagorzyce.

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych
Modernizacja drogi powiatowej nr 1187K Chodów - Siedliska wraz z wykonaniem nawierzchni bitumicznej na drodze dojazdowej do Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego w m. Zagorzyce

Zadanie będzie realizowane w oparciu o przedmiar robót stanowiący element opisu przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje
Roboty drogowe:
ROBOTY ZIEMNE
- rozebranie krawężników betonowych
- rozebranie obrzeży
- frezowanie nawierzchni bitumicznej
ODWODNIENIE DROGI
- koryto pod ścieki, umocnienie
- ścieki trójkątne na ławie bet.
- umocnienie skarp płytami „krata”
- krawężniki, obrzeża na ławie betonowej C12/15
PODBUDOWA
- profilowanie parkingu kruszywem łamanym, śr. 10cm
NAWIERZCHNIA
- Warstwa profilująco-wzmacniająca z mieszanki mineralno-asfaltowej 75kg/m2 wraz ze skropieniem, dla KR2. – dr. dojazdowa do szkoły, rozjazd
- Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr.4cm , dla KR2 – dr. dojazdowa do szkoły, parking, rozjazd
POBOCZA
- plantowanie poboczy, szer.0,5m


2. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w:
1) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
2) specyfikacji warunków zamówienia
3) przedmiarze robót
W przypadku rozbieżności lub nieścisłości w zapisach poszczególnych dokumentów wchodzących w skład dokumentacji postępowania przyjmuje się, że prawidłowo zostały przedstawione dane wg hierarchii dokumentów wynikającej z kolejności ich wyszczególnienia powyżej.

Wykonawca po zapoznaniu się z przedmiarem i innymi dokumentami postępowania jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.

3. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu i materiałów.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonywanie robót, odbiory częściowe (jeżeli dotyczy) oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót. Wszystkie czynności należy prowadzić i wykonywać w oparciu o aktualne normy i przepisy.
6. Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Dokonanie wizji jest zalecane ale nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w rozumieniu art.131 ust.2 ustawy.
7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
9. Zamawiający wymaga w oparciu o art.95 w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320) wymaga, aby:
1) przez cały okres realizacji robót wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych wykonujących roboty budowlane w tym obsługę maszyn i urządzeń budowlanych, bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych,
2) ilość pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa wykonawca lub podwykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność przedmiotu zamówienia,
3) wykonawca lub podwykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany dotychczasowo zgłoszonych.
Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio.
10. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącymi Załącznik nr 7 do SWZ.
11. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnieniem osób, o których mowa w art. 96 ust.2 ustawy Pzp.
12. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne. Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228213,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310828,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228213,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD ROBÓT DROGOWYCH DUKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366348290

7.3.3) Ulica: ul. Zakładowa 17

7.3.4) Miejscowość: Nowiny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-052

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228213,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.