Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00344406/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wesoła
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Praskiego Pułku Nr 33
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-075
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wesola.poczta@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wesola.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY REMONTOWO-BUDOWLANE W PLACÓWKACH OŚWIATOWYCH NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fac0228-1d97-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392275
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025438/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Remonty letnie w placówkach oświatowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344406
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 467008,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo–budowlanych w Przedszkolach nr: 259, 260, 261, 262 i 434 oraz w Szkołach Podstawowych Nr 171, 172, 173, 174, 353, 385 w Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy.
Zakresy robót:
1) Przedszkole nr 259 przy Placu Wojska Polskiego 18
- sala grupy III (pomarańczowa) – wymiana zabudowy WC,
- remont podłogi w sekretariacie,
- kotłownia – malowanie, częściowa wymiana glazury.
2) Przedszkole nr 260 przy ul. Trakt Brzeski 85
- wymiana grzejników w sali nr 3 – 3 szt.,
- renowacja obróbek blacharskich na dachu,
- renowacja drabiny – wejście na dach,
- regulacja bramy wjazdowej suwanej.
3) Przedszkole nr 261 przy ul. Armii Krajowej 72
- naprawa podestów w zestawie zabawowym na placu zabaw,
- wymiana panelu szklanego przy drzwiach nowej części budynku,
- wymiana drzwi p.poż. do kotłowni.
4) Przedszkole nr 262 przy ul. Łaguny 3
- remont (uszczelnienie) świetlików,
- naprawa tynków, pomalowanie ścian na I piętrze
5) Przedszkole nr 434 przy ul. 1 Praskiego Pułku 116
- naprawa ogrzewania podłogowego – wymiana rozdzielacza,
- przeszklenie nad schodami – uszczelnienie,
- naprawy malarskie rys i pęknięć tynku na ścianach wewnątrz budynku.
6) Szkoła Podstawowa nr 171 przy ul. Armii Krajowej 39
- uszczelnienie świetlika na auli,
- wymiana łącznika rynny,
- malowanie szatni dla klas starszych oraz pomieszczeń (łazienki oraz przebieralni dla uczniów),
- malowanie przebieralni na zajęcia wf – II piętro,
- naprawa elewacji, cokołu przy schodach głównych oraz przy podjeździe dla niepełnosprawnych – wejście główne do budynku szkoły oraz od strony parkingu,
- wymiana oświetlenia na lampy ledowe – korytarz przy salach 112, 113, 114 (I piętro),
- naprawa nawierzchni poliuretanowej na boisku do piłki ręcznej oraz koszykówki,
- naprawa elewacji przed wejściem głównym – od strony boiska,
- naprawa uszkodzonego gzymsu przy rynnie (od strony boiska i ulicy).
7) Szkoła Podstawowa nr 172 przy ul. Brata Alberta
- częściowy remont dachu głównego budynku szkoły oraz stołówki,
- remont ścian i sufitu okrągłej klatki schodowej (nad windą)
8) Szkoła Podstawowa nr 173 przy ul. Trakt Brzeski 18
- wymiana nawierzchni asfaltowej przy budynku "B" – od strony ul. Gościniec; z uwzględnieniem odwodnienia terenu,
- wykonanie odprowadzenia wody wzdłuż ogrodzenia.
9) Szkoła Podstawowa nr 174 na Placu Wojska Polskiego 28
- remont nawierzchni – podjazd dla osób niepełnosprawnych
10) Szkoła Podstawowa nr 353 przy ul. Cieplarnianej 23
- remont małej sali gimnastycznej,
11) Szkoła Podstawowa nr 385 przy ul. Klimatycznej 1
- malowanie sal lekcyjnych – s. 46, 49, 114
- wymiana drzwi wejściowych wraz z ościeżnicami w hali sportowej – szatnie 305, 306,
- naprawa przecieku na klatce schodowej przy oddymiaczu – w hali sportowej,
- remont schodów przy trybunach boiska szkolnego – od strony zachodniej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 639524,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677241 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 677241 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PM CORP Paweł Brzeziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7162373309
7.3.3) Ulica: Jesionowa 19D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-077
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PM CORP PAWEŁ BRZEZIŃSKI ul. Jesionowa 19d 05-077 Warszawa
jakie przetargi wygrała firma
PM CORP PAWEŁ BRZEZIŃSKI ul. Jesionowa 19d 05-077 Warszawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 677241 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-27INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.