Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00381840/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
- 2023/BZP 00453577/01 - Wynik z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych i pokonsumpcyjnych z terenu kompleksów wojskowych administrowanych przez Jednostkę Wojskową Nr 2063
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 2063
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010210333
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Stefana Banacha 2
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 02-097
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ozdgw.zamowienia@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozdgw.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392345
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00381840
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 1) Przed zmianą:
Jako kryterium wyboru oferty dla części I-II przyjmuje się w niniejszym przetargu:
1) najniższą cenę - 60 pkt,
2) czas reakcji od zgłoszenia do realizacji (od 1 do 7 dni) - 40 pkt,
Do wyliczenia wartości punktowej ceny oferty Co zostanie wykorzystany następujący wzór:
Co = (Cn /Cb) * Wk + (Tn/Tb)* Wk
gdzie:
Co – suma uzyskanych punktów;
Cn – najniższa oferowana cena;
Cb – cena oferty badanej;
Tn – najkrótszy oferowany czas reakcji od zgłoszenia do realizacji
Tb – czas reakcji badanej oferty;
Wk – waga kryterium.
2. Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali odpowiednio
od 0 do 60 pkt za cenę oferty; od 0 do 40 pkt za czas reakcji od zgłoszenia do realizacji (od 1 do 7 dni).
3. Najkorzystniejsza suma punktów (Co) stanowić będzie o wyborze oferty.
Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali 0 – 100 pkt.
Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp, jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust 1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ dane podlegające ocenie kryteriów pozacenowych. W przypadku nie wpisania wartości kryterium jakim jest czas reakcji od zgłoszenia do realizacji, wpisania większej wartości niż dopuszczalna lub wpisania niepełnej wartości oferta zostanie odrzucona.
Po zmianie:
Jako kryterium wyboru oferty dla części I-II przyjmuje się w niniejszym przetargu:
1) najniższą cenę - 60 pkt,
2) czas reakcji od zgłoszenia do realizacji (od 24 do 72 godzin) - 40 pkt,
Do wyliczenia wartości punktowej ceny oferty Co zostanie wykorzystany następujący wzór:
Co = (Cn /Cb) * Wk + (Tn/Tb)* Wk
gdzie:
Co – suma uzyskanych punktów;
Cn – najniższa oferowana cena;
Cb – cena oferty badanej;
Tn – najkrótszy oferowany czas reakcji od zgłoszenia do realizacji
Tb – czas reakcji badanej oferty;
Wk – waga kryterium.
2. Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali odpowiednio
od 0 do 60 pkt za cenę oferty; od 0 do 40 pkt za czas reakcji od zgłoszenia do realizacji (od 24 do 72 godzin).
3. Najkorzystniejsza suma punktów (Co) stanowić będzie o wyborze oferty.
Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali 0 – 100 pkt.
Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp, jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust 1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ dane podlegające ocenie kryteriów pozacenowych. W przypadku nie wpisania wartości kryterium jakim jest czas reakcji od zgłoszenia do realizacji, wpisania większej wartości niż dopuszczalna lub wpisania niepełnej wartości oferta zostanie odrzucona.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert (Część 2) Przed zmianą:
Jako kryterium wyboru oferty dla części I-II przyjmuje się w niniejszym przetargu:
1) najniższą cenę - 60 pkt,
2) czas reakcji od zgłoszenia do realizacji (od 1 do 7 dni) - 40 pkt,
Do wyliczenia wartości punktowej ceny oferty Co zostanie wykorzystany następujący wzór:
Co = (Cn /Cb) * Wk + (Tn/Tb)* Wk
gdzie:
Co – suma uzyskanych punktów;
Cn – najniższa oferowana cena;
Cb – cena oferty badanej;
Tn – najkrótszy oferowany czas reakcji od zgłoszenia do realizacji
Tb – czas reakcji badanej oferty;
Wk – waga kryterium.
2. Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali odpowiednio
od 0 do 60 pkt za cenę oferty; od 0 do 40 pkt za czas reakcji od zgłoszenia do realizacji (od 1 do 7 dni).
3. Najkorzystniejsza suma punktów (Co) stanowić będzie o wyborze oferty.
Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali 0 – 100 pkt.
Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp, jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust 1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ dane podlegające ocenie kryteriów pozacenowych. W przypadku nie wpisania wartości kryterium jakim jest czas reakcji od zgłoszenia do realizacji, wpisania większej wartości niż dopuszczalna lub wpisania niepełnej wartości oferta zostanie odrzucona.
Po zmianie:
Jako kryterium wyboru oferty dla części I-II przyjmuje się w niniejszym przetargu:
1) najniższą cenę - 60 pkt,
2) czas reakcji od zgłoszenia do realizacji (od 24 do 72 godzin) - 40 pkt,
Do wyliczenia wartości punktowej ceny oferty Co zostanie wykorzystany następujący wzór:
Co = (Cn /Cb) * Wk + (Tn/Tb)* Wk
gdzie:
Co – suma uzyskanych punktów;
Cn – najniższa oferowana cena;
Cb – cena oferty badanej;
Tn – najkrótszy oferowany czas reakcji od zgłoszenia do realizacji
Tb – czas reakcji badanej oferty;
Wk – waga kryterium.
2. Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali odpowiednio
od 0 do 60 pkt za cenę oferty; od 0 do 40 pkt za czas reakcji od zgłoszenia do realizacji (od 24 do 72 godzin).
3. Najkorzystniejsza suma punktów (Co) stanowić będzie o wyborze oferty.
Zgodnie z przyjętymi kryteriami oferty będą oceniane w skali 0 – 100 pkt.
Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
Zgodnie z art. 248 ustawy Pzp, jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty
z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu
i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w ust 1, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ dane podlegające ocenie kryteriów pozacenowych. W przypadku nie wpisania wartości kryterium jakim jest czas reakcji od zgłoszenia do realizacji, wpisania większej wartości niż dopuszczalna lub wpisania niepełnej wartości oferta zostanie odrzucona.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (art. 112 ustawy Pzp):
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Ad. 1) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
Ad. 2) Zamawiający na potwierdzenie warunku w powyższym zakresie wymaga:
a) dla realizacji części I i II:
aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz przetwarzania odpadów o kodach wskazanych w Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących kolejno załączniki nr 8.1 i 8.2 do SWZ - na obszarze objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).;
b) dla realizacji części II:
decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego).
Ad. 3) Zamawiający na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż:
- dla części I zamówienia: 100.000 zł;
- dla części II zamówienia: 100.000 zł;
- w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawi ww. dokument opiewający na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.
Ad. 4) Zamawiający na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga:
a) wykazu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (minimum 2 usługi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej usługi nie mniejszą niż:
- dla części I zamówienia: 100.000 zł;
- dla części II zamówienia: 100.000 zł;
- w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawi ww. dokument opiewający na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykaz wykonanych usług należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
b) wykazu osób, (min. 2 osoby odrębnie dla każdej części) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, podstawy dysponowania oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA: Dla części I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże: co najmniej 2 osoby posiadające zaświadczenia uprawniające do przewozu towarów niebezpiecznych ADR.
c) wykazu specjalistycznych środków transportu (min. 2 pojazdy odrębnie dla każdej części) przewidzianych do realizacji zamówienia. Wszystkie pojazdy muszą być dostosowane do wywozu odpadów
o kodach podanych w Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki nr 8.1 i 8.2 do SWZ. dysponowania oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz pojazdów należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7.1 i/lub 7.2 do SWZ;
UWAGA: Dla części I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz specjalistycznych środków transportu wraz z podaniem numeru oraz terminu ważności świadectwa dopuszczenia pojazdu ADR.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące (art. 112 ustawy Pzp):
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Ad. 1) Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
Ad. 2) Zamawiający na potwierdzenie warunku w powyższym zakresie wymaga:
a) dla realizacji części I i II:
aktualnego zezwolenia właściwego organu administracyjnego na prowadzenie działalności w zakresie zbierania oraz przetwarzania odpadów o kodach wskazanych w Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących kolejno załączniki nr 8.1 i 8.2 do SWZ zgodnie z art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.).;
b) dla realizacji części II:
decyzji właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej nadającej numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego, na podstawie Ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczania chorób zakaźnych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylającego rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego).
Ad. 3) Zamawiający na potwierdzenie sytuacji ekonomicznej i finansowej wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż:
- dla części I zamówienia: 100.000 zł;
- dla części II zamówienia: 100.000 zł;
- w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawi ww. dokument opiewający na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.
Ad. 4) Zamawiający na potwierdzenie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej wymaga:
a) wykazu usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (minimum 2 usługi), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, na kwotę każdej usługi nie mniejszą niż:
- dla części I zamówienia: 100.000 zł;
- dla części II zamówienia: 100.000 zł;
- w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca przedstawi ww. dokument opiewający na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Wykaz wykonanych usług należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ;
b) wykazu osób, (min. 2 osoby odrębnie dla każdej części) skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień, podstawy dysponowania oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz osób należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
UWAGA: Dla części I zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże: co najmniej 2 osoby posiadające zaświadczenia uprawniające do przewozu towarów niebezpiecznych ADR.
c) wykazu specjalistycznych środków transportu (min. 2 pojazdy odrębnie dla każdej części) przewidzianych do realizacji zamówienia. Wszystkie pojazdy muszą być dostosowane do wywozu odpadów
o kodach podanych w Opisach przedmiotu zamówienia stanowiących załączniki nr 8.1 i 8.2 do SWZ. dysponowania oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz pojazdów należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7.1 i/lub 7.2 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-09-13 08:00
Po zmianie:
2023-09-18 08:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-09-13 09:00
Po zmianie:
2023-09-18 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-10-12
Po zmianie:
2023-10-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przebudowa hydroforni w budynku C-D Kancelarii Sejmu
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa infografik dla Najwyższej Izby Kontroli
- termomodernizacja budynków przy ul. Pod Lipą 1,2,4 i 6 w Warszawie
- Usługa sprzątania lokali w Warszawskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej w 2025 r.
- Usługa wykonania zabudowy powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji stoisk promocyjnych podczas targów FOODEX JAPAN 2025 w dniach 11-14 marca 2025 r. w Tokio w Japonii
- Zakup usługi doradztwa podatkowego dla Województwa Mazowieckiego w zakresie podatku akcyzowego oraz podatku od towarów i usług na 10 miesięcy w 2025 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.