Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411364/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00588790/01 - Wynik z dnia 2024-11-12
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz monitorów interaktywnych wraz z instalacją na potrzeby projektu „Dobra Edukacja 2.0" w Szkole Podstawowej w Golczewie
– w podziale na Części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Golczewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320557746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 2
1.5.2.) Miejscowość: Golczewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-410
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 913216996
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: adm@szkola.golczewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.golczewo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem oraz monitorów interaktywnych wraz z instalacją na potrzeby projektu „Dobra Edukacja 2.0" w Szkole Podstawowej w Golczewie
– w podziale na Części
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6813db61-378e-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Eurpejskie dla Pomorza Zachodniego współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6813db61-378e-11ef-880f-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: adm@szkola.golczewo.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin
Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce
„Centrum pomocy”.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Zamawiający nie udostępnił dla Wykonawcy interaktywnego formularza ofertowego generowanego z Platformy e-Zamówienia.
Szczegóły wymagań techniczno-organizacyjnych oraz korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział 13 SWZ (Zamawiający odsyła do SWZ ze względu na ograniczoną liczbę znaków).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zarówno Zamawiający jak i Wykonawca zobowiązani są do przetwarzania danych osobowych zgodnie z treścią przedmiotu zamówienia, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zw. dalej RODO oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 poz. 1781 t. j.) a także innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią klauzuli informacyjnej zawartej w Rozdziale 2 SWZ oraz klauzul stanowiących Załącznik nr 4 do projektu umowy.
Administratorem danych osobowych w zakresie przedmiotowego zamówienia jest Zamawiający, tj. Szkoła Podstawowa w Golczewie reprezentowany przez Dyrektora p. Monikę Kiełbasa. Administrator danych odpowiada we własnym zakresie za zapewnienie zgodności ich przetwarzania z przepisami o ochronie danych osobowych. W Szkole Podstawowej w Golczewie został powołany Inspektor ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@golczewo.pl lub pisemnie na adres Administratora.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZSP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 31 zestawów komputerowych PC w standardzie NUC z systemem operacyjnym wraz z akcesoriami (mysz, klawiatura) oraz monitorami do każdego urządzenia, 1 serwera (wraz z akcesoriami). Montaż i instalacja we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2A.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 40 %
Termin realizacji zamówienia (T) – waga kryterium 40%
Termin udzielonej gwarancji (G) – waga kryterium 20%
Podstawą przyznania punktów w kryterium CENA będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Zał. 1A). Maksymalna liczba punktów jaka może zostać przyznana wykonawcy w ramach tego kryterium wynosi: 40 pkt.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
(C)=cena najniższa/cena oferty ocenianej brutto * 100pkt *40%
Termin realizacji zamówienia (T) – 40 %
21 dni roboczych – 0 pkt;
15-20 dni roboczych – 10 pkt;
8-14 dni roboczych – 20 pkt;
1-7 dni roboczych – 40 pkt;
Zamawiający przyzna odpowiednią liczbę punktów na podstawie wskazania Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Zaoferowany termin realizacji nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od podpisania umowy,. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje dostawę w terminie dłuższym niż 21 zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
Brak wskazania terminu w treści Formularza skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy 0 pkt, Zamawiający uzna w takim przypadku, iż Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie 21 dni roboczych. Dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 7:30 a 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
Termin udzielonej gwarancji (G) – 20 %
24 miesięcy (minimalny wymóg Zamawiającego) – 0 pkt;
25 - 36 miesięcy – 10 pkt;
37 miesięcy i więcej – 20 pkt;
Zamawiający przyzna punkty na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik 1A). Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 20 pkt. Minimalny okres gwarancji to 24 miesięcy. Brak wskazania gwarancji w treści Formularza skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy 0 pkt, Zamawiający uzna w takim przypadku, iż Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji
Ocena końcowa zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria zgodnie ze wzorem:
Ok = C + T + G
gdzie:
Ok – ocena końcowa
C – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Cena”
T – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Termin realizacji zamówienia” G - punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Termin udzielonej gwarancji
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELONEJ GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa, montaż z instalacją 8 szt. monitorów interaktywnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 2B
4.2.6.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) – waga kryterium 30 %
Termin realizacji zamówienia (T) – waga kryterium 40%
Termin udzielonej gwarancji (G) – waga kryterium 10%
Przekątna ekranu (P) – waga kryterium 20%
(C)=cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej brutto * 100pkt * 30%
Podstawą przyznania punktów w kryterium CENA będzie łączna cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym (Zał. 1B). Maksymalna liczba punktów jaka może zostać przyznana wykonawcy w ramach tego kryterium wynosi: 30 pkt.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
Termin realizacji zamówienia (T) – 40 %
21 dni roboczych – 0 pkt;
15-20 dni roboczych – 10 pkt;
8-14 dni roboczych – 20 pkt;
1-7 dni roboczych – 40 pkt;
Zamawiający przyzna odpowiednią liczbę punktów na podstawie wskazania Wykonawcy na Formularzu ofertowym. Zaoferowany termin realizacji nie może być dłuższy niż 21 dni roboczych od podpisania umowy,. Oferta Wykonawcy, który zaoferuje dostawę w terminie dłuższym niż 21 zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią SWZ.
Brak wskazania terminu w treści Formularza skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy 0 pkt, Zamawiający uzna w takim przypadku, iż Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie 21 dni roboczych. Dzień roboczy tj. od poniedziałku do piątku pomiędzy godziną 7:30 a 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
Termin udzielonej gwarancji (G) – 10 %
24 miesięcy (minimalny wymóg Zamawiającego) – 0 pkt;
25 - 36 miesięcy – 5 pkt;
37 miesięcy i więcej – 10 pkt;
Zamawiający przyzna punkty na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym (Załącznik 1B). Maksymalna liczba punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w ocenie ww. kryterium wynosi 20 pkt. Minimalny okres gwarancji to 24 miesięcy. Brak wskazania gwarancji w treści Formularza skutkować będzie przyznaniem Wykonawcy 0 pkt, Zamawiający uzna w takim przypadku, iż Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji.
Przekątna ekranu (P) -20%
65” – 0pkt;
66” – 74” – 10 pkt;
75” i więcej – 20 pkt;
Ocena końcowa zostanie ustalona poprzez sumowanie punktów uzyskanych za poszczególne kryteria zgodnie ze wzorem:
Ok = C + T + G + P
gdzie:
Ok – ocena końcowa
C – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Cena”
T – punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Termin realizacji zamówienia”
G - punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Termin udzielonej gwarancji”
P - punkty uzyskane przez Wykonawcę badanego za kryterium „Przekątna”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN UDZIELONEJ GWARANCJI
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: PRZEKĄTNA EKRANU
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia: Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 4.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie (podmiotowe środki dowodowe) składa każdy
z Wykonawców.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Szczegóły zawarto w rozdziale 12 SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: PLATFORMA E-ZAMÓWIENIE
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresieprzeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby KW PSP w Katowicach
- Dostawa sprzętu informatycznego i elektronicznego dla skrzydła modułowego Szkoły Podstawowej w Pogórzu, gm. Kosakowo
- Zakup stacji roboczych (komputerów) wraz z niezbędnym oprogramowaniem tj. systemem operacyjnym i pakietem biurowym na potrzeby Urzędu Gminy Dobra
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.