Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366050/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Zamenhofa 30c w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Zamenhofa 30c w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c4b5139-2897-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037464/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 Rekonstrukcja klatek schodowych Klonowa 5, Wiosny Ludów 30a, Wiosny Ludów 32a, Wiosny Ludów 32c, Zamenhofa 34d, Królowej Jadwigi 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366050
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.064.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1090000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 143453,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rekonstrukcja klatki schodowej budynku przy ul. Zamenhofa 30c w Katowicach
Roboty polegać będą w szczególności na:
1) wymianie drzwi zewnętrznych
2) wstawieniu drzwi stalowych
3) wykonaniu i uzupełnieniu tynków
4) malowaniu tynków
5) naprawie posadzki i stopni
6) uzupełnieniu balustrad schodowych
7) demontażu skrzynek, rozdzielnic, opraw, łączników, puszek, przewodów
8) demontażu liczników prądu
9) montażu opraw LED z czujnikiem ruchu, opraw z czujnikiem zmierzchu
10) montażu opraw oświetleniowych, puszek, łączników, odgałężników
11) montażu rur instalacyjnych, przewodów
12) montażu skrzynek licznikowych, tablic, liczników prądu
13) wykonaniu przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla obiektu
14) wykonaniu prób montażowych
15) montażu centrali domofonowej, tablicy przyzywowej, elektrozaczepu, samozamykacza
16) montażu urządzeń łączności wewnętrznej
17) montażu przewodów kabelkowych, wtynkowych
18) uruchomieniu i wykonaniu prób pomontażowych systemu domofonowego
2. Zamawiający wymaga, by na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzielił gwarancji nie krótszej niż 60 miesięcy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
-Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ,
-Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 5 do SWZ.
-Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ,
UWAGA! Przedmiar w formacie ATH załączony jest pomocniczo.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarem zamieszczonym w formacie PDF a przedmiarem w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
UWAGA! Roboty objęte przedmiotem zamówienia będą prowadzone w zamieszkałym budynku i lokalach zamieszkałych i wymagają uzgodnienia z najemcami konkretnych dat prowadzenia prac w lokalach w trakcie trwania umowy. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania drożności i czystości wykorzystywanych ciągów komunikacyjnych.
4. Parametry równoważności:
1) Jeżeli STWiOR lub przedmiar robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, masa jednostkowa, dopuszczalna rozpiętość i długość elementów, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych itp.),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w STWiOR lub przedmiarze robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
5. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (klauzula społeczna):
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (aspekty społeczne): Wymagania zamawiającego w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zawarte są w § 8 projektowanych postanowień umowy. (Załącznik nr 3 do SWZ).
7. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2023 poz. 875 z późn. zm.) został określony w § 8 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 3 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023, poz. 1605 ze zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W postępowaniu złożone zostały 2 oferty:
1. oferta JS INVEST GROUP sp. z o. o., ul. Chorzowska 44 C, 44-100 Gliwice z ceną 310 577,98 zł;
2. oferta "Mabapa" Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Piotr Chudoba,
ul. Daszyńskiego 427, 44-151 Gliwice z ceną 247 476,68 zł;
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 154 929,84 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną "Mabapa" Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa Piotr Chudoba, ul. Daszyńskiego 427, 44-151 Gliwice przekracza o 92 546,84 zł brutto kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków, aby zwiększyć tę kwotę do ceny oferty z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa leków Zad. 1 - Kannabidiol - Program lekowy NFZ Zad. 2 - Tezepelumab - Program lekowy NFZ Zad. 3 - Anifrolumabum - Program lekowy NFZ
- Dostawa paliwa gazowego oraz świadczenie usług jego dystrybucji do obiektów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach
- Wykonanie robót budowlanych instalacyjnych niskoprądowych w obiektach SUM na terenie ośrodka w Katowicach - Ligocie
- "Modernizacja oświetlenia scenicznego w Sali Koncertowej Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach"
- Wykonanie połączeń sieci teleinformatycznych w budynkach KCO
- Dostawa narzędzi chirurgicznych, akcesoriów kompatybilnych z urządzeniami oraz pozostałych wyrobów medycznych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienek i sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Zapytanie ofertowe dla postępowania o udzielenie zamówienia w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, w formule "Zaprojektuj i wybuduj" dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 50 kWe
- Remont dachu budynku Przedszkola nr 135 przy ul. Płowieckiej 5 w Poznaniu.
- "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap I" i "Remont zabytkowego dworu w Krasnem - siedziby domu dziecka - etap II"
- Remont 5 pomieszczeń zlokalizowanych w budynku Zespołu Szkół Elektronicznych i Licealnych przy ul. gen. Józefa Zajączka 7 w Warszawie
- Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.