Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00338889/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00350106/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bolesławiu w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 68
1.5.2.) Miejscowość: Bolesław
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boleslaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7ba68289-31dc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bolesławiu w roku szkolnym 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ba68289-31dc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062897/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów do Zespołu Szkół w Bolesławiu w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00338889
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ( trasy dowozu wraz z ilością przewożonych uczniów ) – wg załącznika nr 6 do niniejszego ogłoszenia.
Trasy dowozu oraz ilość przewożonych osób na poszczególnych trasach mogą ulec zmianie po rozpoczęciu roku szkolnego i ustaleniu szczegółowego rozkładu zajęć w roku szkolnym
Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę : dwoma autobusami - dowóz i odwóz uczniów
Ilość miejsc siedzących w autobusie powinna być dostosowana do ilości przewożonych osób ( zakładana ilość przewożonych osób określona jest w załączniku Nr 6 do SWZ)
2.Przewóz powinien być realizowany zgodnie z ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe i ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
Rozliczanie z Wykonawcą przewozów będzie realizowane w okresach miesięcznych z dołu, na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury. Potwierdzeniem wykonania przewozu będzie podpis dyrektora szkoły na odwrocie wystawionej faktury.
Wartość faktury zostanie wyliczona przez pomnożenie ceny ofertowej za 1 km przewozów przez faktycznie przejechaną ilość kilometrów w danym miesiącu, wynikającą z tras przewozów i wykonanych kursów.
Ewentualne przewozy uzupełniające tj. dowóz uczniów na zawody sportowe, konkursy , olimpiady i inne , w tym również poza dniami nauki szkolnej będą rozliczane w sposób analogiczny jak przewozy podstawowe.
Opiekę uczniów w trakcie dowozu zapewnia Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Bolesławiu.
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo wskazania miejsc przystankowych , zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia na podstawie umowy o pracę – osób, które w zakresie realizacji zamówienia będą wykonywać czynności, tj. kierowcę, posiadającego wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania pojazdami, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. 2022 poz. 1510 z późn. zm.).
Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 2 pkt 2) i 3) ustawy określone zostały szczegółowo we wzorze umowy stanowiącym zał. nr 5 do SWZ.
Dla udokumentowania zatrudnienia wskazanych w pkt 3 osób na podstawie umowy o pracę wykonawca (podwykonawca) w terminie 7 dni od daty podpisania umowy przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać.
4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157971,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169691,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157971,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BUS-TOUR Mariola Gwóźdź
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711535343
7.3.4) Miejscowość: Samocice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-220
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "BUS-TOUR" Mariola Gwóźdź
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "BUS-TOUR" Mariola Gwóźdź
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157971,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-21PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie obsługi w zakresie transportu osobowego krajowego i międzynarodowego na lata 2025-2026
- BZP.271.32.2024 "Dowożenie dzieci i uczniów zamieszkałych w Dzielnicy Repty Ślaskie do przedszkoli i szkół podstawowych w Tarnowskich Górach".
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Realizacja usług transportowych na rzecz Akademii Sztuki Wojennej.
- Świadczenie usług dla uczestników projektu Centrum Usług Środowiskowych "JA-TY-MY" dla powiatu łęczyckiego: Usługa transportowa
- Świadczenie usług hotelarskich i transportowych na rzecz pacjentów SK MSWiA z W-MCO w Olsztynie w trakcie leczenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.