Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00345635/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do AŚ w Częstochowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W CZĘSTOCHOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mirowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3706000
1.5.8.) Numer faksu: 34/3606075
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_czestochowa@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3e589b6-334e-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do AŚ w Częstochowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3e589b6-334e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392449
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102573/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa różnych produktów spożywczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00345635/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-6/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne artykuły spożywcze: dżem w ilości 60kg, marmolada w ilości 700kg, groch łupany połówki w ilości 300kg, fasola „Jaś” w ilości 500kg, fasolka szparagowa konserwowa w ilości 150kg, groszek zielony konserwowy w ilości 150kg, koncentrat pomidorowy w ilości 800kg, szczaw konserwowy w ilości 170kg, kotlet schabowy z soi w ilości 110kg, granulat sojowy w ilości 50kg, kostka sojowa w ilości 120kg, olej roślinny w ilości 600l, sól kuchenna w ilości 850kg, herbata granulowana czarna indyjska w ilości 200kg, chrzan tarty w ilości 30kg, ocet spirytusowy w ilości 110l, czosnek mielony w ilości 60kg, liść laurowy w ilości 15kg, majeranek w ilości 30kg, musztarda w ilości 50kg, papryka mielona w ilości 30kg, pieprz czarny mielony w ilości 90kg, ziele angielskie w ilości 45kg, budyń smakowy w ilości 10kg, kisiel owocowy w ilości 15kg, przyprawa do zup w proszku w ilości 320kg, przyprawa do zup w płynie w ilości 380l, pieprz ziołowy w ilości 30kg, majonez w ilości 60kg, sos grzybowy w proszku w ilości 100kg, cynamon w ilości 10kg, kawa zbożowa w ilości 10kg, żurek w płynie w ilości 350l, ketchup w ilości 80kg, oregano w ilości 10kg, curry w ilości 6kg, tymianek w ilości 5kg, koperek suszony w ilości 15kg, kukurydza konserwowa 140kg, wafle ryżowe bezglutenowe w ilości 20kg, woda mineralna gazowana w ilości 1100szt., woda mineralna niegazowana w ilości 70 szt., pasztet sojowy w ilości 50kg, zaprawa malinowa (sok do wody) w ilości 450l, syrop owocowy (sok do wody) w ilości 450l, mąka kukurydziana 20kg.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15332230-5 - Marmolady
15331133-8 - Groch dzielony
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
15331400-1 - Warzywa konserwowane i/lub puszkowane
15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy
15411100-3 - Olej roślinny
15872400-5 - Sól
15863200-7 - Herbata czarna
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15872300-4 - Zioła
15871250-1 - Musztarda
15872100-2 - Pieprz
15833100-7 - Desery
15871273-8 - Majonez
15871000-4 - Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda
15872200-3 - Przyprawy korzenne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15871230-5 - Ketchup
15331470-2 - Kukurydza słodka
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15981000-8 - Wody mineralne
15321000-4 - Soki owocowe
15612210-6 - Mąka kukurydziana
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44518,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62566,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44518,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 949-005-74-42
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44518,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-03 do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Budowa sieci kanalizacyjno- sanitarnej w drodze bocznej od ulicy Witaminowej w Częstochowie - IL
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- "Remonty wolnych lokali miesz. zlok. w bud. miesz., stanowiących zasób kom. gminy zarz. i adm. przez ZGM "TBS" w Częstochowie Sp. z o. o. oraz sporz. świadectw charakt. energ. wyremont. lokali"
- Remont nawierzchni ulicy wzdłuż bloku przy Alei Niepodległości 29 w Częstochowie - BO
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa DP 1043S wraz z budową chodnika i odwodnieniem w m. Brzyszów, gm. Mstów".
- Wykonanie remontów dachów w placówkach oświatowych w Częstochowie- 2 części.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Zakup i dostawa napojów, soków i wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Dostawa pieczywa
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Dostawa herbaty oraz cukru
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.