eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańModernizacja stajni kangurów i emu na terenie Nowego Zoo



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stajni kangurów i emu na terenie Nowego Zoo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ogrodzoologicznypoznan/postepowania/512

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja stajni kangurów i emu na terenie Nowego Zoo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c462bae-1ee6-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392484

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026450/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja stajni kangurów i emu na terenie Nowego ZOO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310496/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ST/271/19/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91836,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wykonanie ogrodzenia przedwybiegu (opisany w pkt 1.1. Projektu technicznego)
- modernizację istniejącej części budynku stajni i ogrodzenia (opisany w pkt 1.3. Projektu technicznego)

Przedmiot zamówienia NIE obejmuje rozbudowy budynku stajni emu i kangurów (opisany w pkt 1.2. Projektu technicznego)
Co oznacza, że przedmiot zamówienia obejmuje:
- w zakresie budowy nowego ogrodzenia przedwybiegu wykonanie następujących prac:
- usunięcie humusu i wykonanie wykopów pod fundamenty
- wylanie chudego betonu o gr 10 cm bezpośrednio na rodzimym podłożu
- wykonanie szalunków osadzenie słupów ogrodzenia, zbrojenia i wylanie fundamentów
- wykonanie pozostałych elementów konstrukcyjnych ogrodzenia wraz z poszyciem z siatki
stalowej
- montaż furtki i bramy ogrodzenia
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych ogrodzenia

W zakresie modernizacji istniejącego budynku stajni emu i kangurów oraz ogrodzenia wybiegu wykonanie następujących prac:
- wykonanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej z jednego z boksów na wybieg emu,
- wymiana okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, montaż żaluzji zewnętrznych na
oknach w pomieszczeniach dla zwierząt
- naprawa nieszczelnego dachu budynku
- odnowienie elewacji budynku – malowanie farbą zmywalną silikatową, (kolor jasny –
kremowy lub wg wytycznych Inwestora)
- odnowienie ścian wewnętrznych budynku przy pomocy farby zmywalnej na bazie emulsji akrylowej, (kolor jasny – kremowy lub wg wytycznych Inwestora)
- udrożnienie spływu ściekowego na korytarzu zapleczowym oraz lokalna naprawa posadzki
- usunięcie wsypu do karmy w pomieszczeniach emu
- usunięcie kranu i betonowej części pod nim z pomieszczenia emu
- montaż płytek na ścianach i posadzce wokół kranów
- uzupełnienie ubytków przy użyciu tynku silikatowego w kolorze białym RAL 9010 i malowanie farbą zmywalną silikatową, (kolor jasny – kremowy lub wg wytycznych Inwestora)
- montaż nawierzchni gumowej antypoślizgowej na posadzce w pomieszczeniach zwierząt,
powierzchnia gumy moletowana o właściwościach antypoślizgowych, ułatwiająca utrzymanie czystości – np. wykładzina metro gr. 6mm
- wymiana części fosy (w klatce na wybiegu) połączone z usunięciem klatki
- wykonanie bramy między wybiegami
- podniesienie płotu na długości fosy na wybiegu emu
- wymiana części poszycia ogrodzenia na wybiegu emu i kangurów (siatka sztywna w miejsce
paneli)
- modernizacja basenu na wybiegu emu
- wykonanie oddzielnego zaworu zamykającego wodę do basenu i oddzielnego zamykającego wodę w stajni
- wykonanie płyty posadzkowej pod stalową prefabrykowaną systemową wiatę na siano i słomę
- usunięcie gruzu i nadmiaru ziemi z terenu budowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45442100-8 - Roboty malarskie

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109879,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109879,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109879,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAGBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Grzegorz Hammerling

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771800386

7.3.3) Ulica: Nowa 7, Palędzie

7.3.4) Miejscowość: Dopiewo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109879,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.