Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00310496/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-18
- 2022/BZP 00393072/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja stajni kangurów i emu na terenie Nowego Zoo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OGRÓD ZOOLOGICZNY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632100057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaprala Wojtka 3
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-063
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wgpr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoo.poznan.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://asystent.postepowania.pl/org/wgpr/org/ogrodzoologicznypoznan/postepowania/5121.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja stajni kangurów i emu na terenie Nowego Zoo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c462bae-1ee6-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026450/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja stajni kangurów i emu na terenie Nowego ZOO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310496/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ST/271/19/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91836,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wykonanie ogrodzenia przedwybiegu (opisany w pkt 1.1. Projektu technicznego)
- modernizację istniejącej części budynku stajni i ogrodzenia (opisany w pkt 1.3. Projektu technicznego)
Przedmiot zamówienia NIE obejmuje rozbudowy budynku stajni emu i kangurów (opisany w pkt 1.2. Projektu technicznego)
Co oznacza, że przedmiot zamówienia obejmuje:
- w zakresie budowy nowego ogrodzenia przedwybiegu wykonanie następujących prac:
- usunięcie humusu i wykonanie wykopów pod fundamenty
- wylanie chudego betonu o gr 10 cm bezpośrednio na rodzimym podłożu
- wykonanie szalunków osadzenie słupów ogrodzenia, zbrojenia i wylanie fundamentów
- wykonanie pozostałych elementów konstrukcyjnych ogrodzenia wraz z poszyciem z siatki
stalowej
- montaż furtki i bramy ogrodzenia
- zabezpieczenie antykorozyjne elementów stalowych ogrodzenia
W zakresie modernizacji istniejącego budynku stajni emu i kangurów oraz ogrodzenia wybiegu wykonanie następujących prac:
- wykonanie otworu drzwiowego w ścianie zewnętrznej z jednego z boksów na wybieg emu,
- wymiana okien, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, montaż żaluzji zewnętrznych na
oknach w pomieszczeniach dla zwierząt
- naprawa nieszczelnego dachu budynku
- odnowienie elewacji budynku – malowanie farbą zmywalną silikatową, (kolor jasny –
kremowy lub wg wytycznych Inwestora)
- odnowienie ścian wewnętrznych budynku przy pomocy farby zmywalnej na bazie emulsji akrylowej, (kolor jasny – kremowy lub wg wytycznych Inwestora)
- udrożnienie spływu ściekowego na korytarzu zapleczowym oraz lokalna naprawa posadzki
- usunięcie wsypu do karmy w pomieszczeniach emu
- usunięcie kranu i betonowej części pod nim z pomieszczenia emu
- montaż płytek na ścianach i posadzce wokół kranów
- uzupełnienie ubytków przy użyciu tynku silikatowego w kolorze białym RAL 9010 i malowanie farbą zmywalną silikatową, (kolor jasny – kremowy lub wg wytycznych Inwestora)
- montaż nawierzchni gumowej antypoślizgowej na posadzce w pomieszczeniach zwierząt,
powierzchnia gumy moletowana o właściwościach antypoślizgowych, ułatwiająca utrzymanie czystości – np. wykładzina metro gr. 6mm
- wymiana części fosy (w klatce na wybiegu) połączone z usunięciem klatki
- wykonanie bramy między wybiegami
- podniesienie płotu na długości fosy na wybiegu emu
- wymiana części poszycia ogrodzenia na wybiegu emu i kangurów (siatka sztywna w miejsce
paneli)
- modernizacja basenu na wybiegu emu
- wykonanie oddzielnego zaworu zamykającego wodę do basenu i oddzielnego zamykającego wodę w stajni
- wykonanie płyty posadzkowej pod stalową prefabrykowaną systemową wiatę na siano i słomę
- usunięcie gruzu i nadmiaru ziemi z terenu budowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45442100-8 - Roboty malarskie
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109879,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109879,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109879,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAGBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Grzegorz Hammerling
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7771800386
7.3.3) Ulica: Nowa 7, Palędzie
7.3.4) Miejscowość: Dopiewo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BAGBUD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE GRZEGORZ HEMMERLING
jakie przetargi wygrała firma
BAGBUD PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE GRZEGORZ HEMMERLING
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109879,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Budowa elektroen. linii oświet. ulicz. pasadrogi gm.zlokaliz. na dz nr174 i 164/2 w Krzywczy wraz z przezn.do jej zasil. przyłącz nn i podwie. n. opraw oświetl. LED i przewod AsXSn 2x25mm2 w m. Babice
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.