Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351868/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
- 2023/BZP 00352336/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PAŃSTWOWYCH SZKÓŁ MUZYCZNYCH IM. KAZIMIERZA WIŁKOMIRSKIEGO W ELBLĄGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277279
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 91
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556114040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata@elmuzyka.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elmuzyka.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-694b614a-382f-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-694b614a-382f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392612
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351868
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/VIII/2023
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 320000,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:
„Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. K. Wiłkomirskiego w
Elblągu” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych,
przy ul. Traugutta 91 w Elblągu
2. Zakres zamówienia.
Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w pomieszczeniach:
1. biurowych,
2. klasach ogólnokształcących,
3. klasach muzycznych,
4. biblioteki szkolnej z pomieszczeniami przyległymi (czytelnia, wypożyczalnia)
5. sala koncertowa wraz z pomieszczeniami przyległymi (przedsionek s. koncertowej, pomieszczenie na fortepian)
6. sala kameralna wraz z pomieszczeniami przyległymi (pomieszczenie na fortepiany, zaplecze na pulpity i krzesła)
7. sala gimnastyczna wraz z pomieszczeniami przyległymi (kantorek, 2 przebieralnie)
8. ciągi komunikacyjne
9. klatki schodowe
10. foyer przy sali koncertowej i sali kameralnej
11. łącznik
12. toalety
3. Ogół prac porządkowych w pomieszczeniach obiektu obejmować będzie następujący zakres
czynności:
1) codzienne odkurzanie dywanów, wykładzin podłogowych, tapicerowanych mebli,
2) codzienne czyszczenie powierzchni podłogowych (zgodnie z zaleceniem lub instrukcją),
3) mycie maszynowe ciągów komunikacyjnych oraz sali gimnastycznej co najmniej 1 raz w tygodniu
4) przeprowadzenie raz na kwartał pokrycia akrylem wykładziny typu tarkett na ciągachkomunikacyjnych w terminach
uzgodnionych z Zamawiającym
5) codzienne czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek, szafek uczniowskich, ławek i stolików
uczniowskich, regałów, półek i innego sprzętu biurowego, a także parapetów okiennych, pulpitów, drzwi, ościeżnic, listew
ściennych, lamp, balustrad schodowych, tablic szkolnych, itp.,
6) codzienne czyszczenie i wycieranie kurzu z pianin, fortepianów oraz przecieranie na wilgotno klawiszy pianin i
fortepianów
7) ostrożne i delikatne czyszczenie sprzętu komputerowego przy zachowaniu należytej staranności,
8) codzienne opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,
9) codzienne opróżnianie pojemników niszczarek oraz wyposażanie ich w odpowiednie worki na ścinki,
10) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,
11) codzienne utrzymywanie w czystości powierzchni drzwi szklanych,
12) systematyczne mycie drzwi w sanitariatach w miarę potrzeby, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu
13) systematyczne mycie drzwi w pozostałych pomieszczeniach, jednak nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu
14) mycie grzejników,
15) codzienne porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących z użyciem
właściwych środków chemicznych do danego rodzaju nawierzchni (w tym środków do usuwania kamienia),
16) wyposażanie i uzupełnianie na bieżąco wszystkich toalet w papier toaletowy dwuwarstwowy biały w dużych rolkach i
małych rolkach, ręczniczki papierowe białe, mydło w płynie i w środki zapachowe (w toaletach i pisuarach)
17) udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środków chemicznych),
18) codzienne utrzymanie w należytym stanie gablot ogłoszeniowych umieszczonych na korytarzach (polerowanie przeszkleń i odkurzanie),
19) czyszczenie i pranie wykładzin dywanowych oraz usuwanie w miarę potrzeb plam i zabrudzeń z wykładzin dywanowych
i mebli tapicerowanych (zgodnie z harmonogramem
zawartym w Załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ ),
20) mycie okien tj. szyby, ramy, parapety zewnętrzne (każdą szybę należy myc zarówno po stronie wewnętrznej, jak i
zewnętrznej) – 2 razy w roku w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Przy myciu okien usytuowanych przy klatkach
schodowych, sali gimnastycznej, łącznika zachodzi konieczność korzystania z wysięgnika dźwigowego, które Wykonawca
zabezpieczy we własnym zakresie. Powierzchnia mycia okien bez wysięgnika wynosi 697,45 m² z wysięgnikiem 203,37 m² (
sala gimnastyczna, łącznik, klasy muzyczne na nowym skrzydle, klatki schodowe)
21) codzienne utrzymanie w czystości windy i platformy
22) pranie żaluzji pionowych i rolet (zgodnie z harmonogramem zawartym w Załączniku nr 2 do wzoru umowy stanowiącego
ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ).
4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy w ramach zawartej umowy, zabezpieczenia sprzątania w czasie trwania i
zakończenia imprez szkolnych odbywających się w soboty i niedziele (średnio 5 razy w roku, dotyczy konkursów o zasięgi
ogólnokrajowym i międzynarodowym) w godzinach ustalonych z Zamawiającym.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, kompleksowego przygotowania pomieszczeń w trakcie ferii zimowych i letnich
(klasy ogólnokształcące, muzyczne, salę koncertową, kameralną gimnastyczną, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe,
foyer, biblioteki szkolnej i pomieszczeń biurowych) do rozpoczęcia zajęć zgodnie z organizacją pracy szkoły.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 306300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania i Estetyzacji BŁYSK Mariusz Grzegorczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780131475
7.3.3) Ulica: 12 Lutego 6
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-05 do 2024-08-31INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania budynku Szkoły Podstawowej nr 68 im. II Tysiąclecia Wrocławia we Wrocławiu w 2025r.
- Usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1, ul. gen. Tadeusza Bora - Komorowskiego 2 w Bydgoszczy
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynku hali sportowej Zespołu Szkół nr 7 w Bydgoszczy
- Usługa w zakresie utrzymania porządku i czystości w hali sportowej ZSE w Bydgoszczy w roku 2025
- Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach I Liceum Ogólnokształcącym im. C.K. Norwida z Oddziałami Dwujęzycznymi w Bydgoszczy w 2025 r.
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie sprzątania pomieszczeń w Zespole Szkolno-Przedszkolnym, Gmina Płużnica
więcej: Usługi sprzątania szkół »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.